Αλλαγή Λαδιών Πηρούνι (DIY)

Κανόνες Δ. Συζήτησης
Στη κατηγορία αυτή, έχετε την δυνατότητα να ανεβάζετε συνημμένες εικόνες κατευθείαν από τον υπολογιστή σας.
Απάντηση
Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
TC-drift
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1384
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:58
Τόπος διαμονής: ΑΘΗΝΑ
Moto: BANDIT 650-TT600R
Έχει κάνει like: 5 φορές
Έχει δεχθεί like: 26 φορές
Ηλικία: 35

Αλλαγή Λαδιών Πηρούνι (DIY)

#1

Δημοσίευση από TC-drift » 25 Οκτ 2013, 20:13

Λίγο φωτορομάντζο απο την χτεσινή συντήρηση που έκανα στα πηρούνια στο ΚΤΜ.

Μιλάω για Open Cartridge WP 48mm USD. Λάδι δηλαδή ΄΄κολύμπα΄΄ μέσα στην μπότα. ¨Οπως το 95% δηλαδή των πηρουνιών.

Σαφώς πιο δύσκολη η αλλαγή λαδιών σε Closed Cartridge. Νομίζω τέτοιας τεχνολογίας έχουν τα CRF Ηonda και τα BETA με τα Marzocchi τους.

μπλα μπλα τέλοσπαντων στα Streetκαι γενικά μιλάμε για open Cartridge κατα βάση. Εκεί είναι ο μπούσουλας.

Μια αλλαγή λαδιών έκανα. Τσιμούχες είχαν αλλαχτεί την τελευταία φορά. Αναλυτικά την διαδικάσία μπορεί να σας την πει καλύτερα ο Χελιώτης εδώ..



και εδώ αναλύει και την διαδικασία αλλαγής τσιμούχας ακόμα και αν δεν έχουμε special Tools.

Έχουμε και λέμε..

Λύνουμε μπουκάλες. Στα εντούρο είναι εύκολο. Βγαίνει ρόδα-δαγκάνα-λύνουμε τιμονόπακες και πάρτα στο χέρι.. Οπωσδήποτε χρειαζόμαστε ειδικό εργαλείο καροτσάκι super market για να τα βαλουμε μέσα.. :tooth:


Εικόνα

Εικόνα


Η εργασία καλό είναι να γίνει σε ένα καθαρό χώρο.

Εικόνα

Θα χρειαστούν κάποια βασικά εργαλεία όπως φαίνονται εδώ.

Εικόνα

Χρησιμοποιούμε μια μέγγενη προσέχοντας να μην τραυματίσουμε την μπότα και λύνουμε απο πάνω. Εγώ βγάζω τον εξαερωτήρα για να μην τον τραυματίσω και κατεβάζω και την ξύστρα για να καθαρίσω και την περιοχή.

Εικόνα

Εικόνα

Προτιμώ να χρησιμοποιώ λίγο σπρέυ σιλικόνης αφού καθαρίσω την γλύστρα της μπότας ψεκάζοντας έτσι ώστε να μην τραυματιστεί απο καμιά άτσαλη κίνηση η τσιμούχα στεγανοποίησης.

Ξεβιδώνουμε

Εικόνα



Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
TC-drift
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1384
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:58
Τόπος διαμονής: ΑΘΗΝΑ
Moto: BANDIT 650-TT600R
Έχει κάνει like: 5 φορές
Έχει δεχθεί like: 26 φορές
Ηλικία: 35

#2

Δημοσίευση από TC-drift » 25 Οκτ 2013, 20:15

Κατεβάζοντας το ελατήριο βάζουμε το κλειδί κόντρα και λύνουμε το πάνω μέρος του πηρουνιού


Εικόνα

Εικόνα

Αφαιρούμε προσεκτικά ελατήριο, το τεφλόν που προφορτίζει το ελατήριο και την βέργα ρύθμισης αποσβέσεων. ¨Ολα σε μια άκρη καθαρίζονται και λεέγχονται.

Εικόνα

Στη συνέχεια αναποδογυρίζουμε στο δοχείο συλλογής το πηρούνι και αρχίζει το πρεσσάρισμα για να φύγει το λάδι. Αφού στεγνώσει καλά και κάνουμε μπράτσα ρίχνουμε καθαρή βενζίνη μέσα και τρομπάρουμε-αδειάζουμε για να καθαρίσει το εσωτερικό. Η καθαρή βενζίνη είναι πτητική και φιλική στα τσιμουχάκια και εξατμίζεται αμέσως. Κανένα πρόβλημα. Foto Απο εδώ δεν έχω γιατί ηθελα και τα 2 μου χέρια, μπου χα χα χα// :yes:

Αφού ολοκληρώσουμε την διαδικασία προσθέτουμε το φρέσκο λαδάκι κατα τα 3/4 περίπου και αρχίζουμε το τρομπάρισμα για να γίνει η έξαέρωση. Πολύ σημαντική διαδικασία και πρέπει στην κίνηση του εμβόλου να φτάσουμε να συναντάμε αντίσταση σε όλη τη διαδρομή.

Εικόνα

μετράμε με ένα μέτρο το διάστημα μεταξύ χείλους της μπότας και λαδιού και στο δικό μου βάσει m;anual πρέπει να παίζει απο 8 πόντους ως 13. Όσο λιγότεροι πόντοι απο το χείλος τόσο πιο λίγος αέρας, τόσο πιο πολύ πρεσσάρεται και ΄΄σκληραίνει΄΄ και περισσότερο την αναρτηση καθώς λειτουργεί ως αερο-ελατήριο. Εγώ το έβαλα στους 11,5 πόντους περίπου γιατί το θέλω μαλακό όσο γίνεται.

Βίδωμα, αναποδα η διαδικασία και τέλος.

Εικόνα


Πιο αναλυτικα φαίνεται στο βίντεο του Χελιώτη αλλα ήθελα να δώσω κι εγώ μια ιδέα απο την πλευρά του ερασιτέχνη που θέλει να ασχολείται.

θα με ενδιέφεραν σχόλια και κυρίως απο όσουςέχουν λύσει και εκείνοι τα δικά τους και συμβατικά τηλεσκοπικά πηρούνια ποιές είναι οι διαφορές.. :cheers:

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
TC-drift
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1384
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:58
Τόπος διαμονής: ΑΘΗΝΑ
Moto: BANDIT 650-TT600R
Έχει κάνει like: 5 φορές
Έχει δεχθεί like: 26 φορές
Ηλικία: 35

#3

Δημοσίευση από TC-drift » 25 Οκτ 2013, 20:20

Και το λαδάκι το παλιο

Εικόνα

Το συγκεκριμένο είχε πάνω 35 ώρες χρήσης ή περίπου 1200 χωμάτινα χλμ. Φαίνονται λίγα αλλά στην καταπόνηση στο χώμα είναι αρκετά. Μπορούμε απο το χρώμα τους να πάρουμε μια καλή ιδέα για την ταλαιπωρία που δέχονται και τις βρωμιές που περνάνε μέσα.

Επιπλέον παίρνουμε μια καλή ιδέα γιατί θα αν θέλουμε να έχουμε μια ΄΄λειτουργική΄΄ αναρτηση σε Street πρέπει το πολύ κάθε 2 χρόνια να αλλάζονται τα λάδια. Ας μην φαίνεται, υπάρχει καταπόνηση και φθορά.

Άβαταρ μέλους

Αλομπαρ
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 2318
Εγγραφή: 12 Μαρ 2013, 03:19
Τόπος διαμονής: Χαβούζα
Moto: ΚTM SuperDukeR 1290
Κράνος: SHOEI XR-1100
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 60 φορές
Έχει δεχθεί like: 33 φορές
Ηλικία: 33

#4

Δημοσίευση από Αλομπαρ » 25 Οκτ 2013, 20:32

Βαγγελη :worship2: :worshippy: :claping:

Παρα πολυ καλη και προσεγμενη δουλεια!

και το συνεργειο σου αψογο! :thumpup:

:+1:

και εγω προσφατα που αλλαξα τα λαδια μπροστα (ο μηχανικος, νταξει) τα λαδια μπροστα βγηκαν μαυρα...
Δημήτρης

Πρωην jimbakis

Άβαταρ μέλους

Patapios
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 3403
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 22:29
Τόπος διαμονής: Νεα Ιωνια
Moto: Τiger 1050 SE
Κράνος: hjc prha-10
Ηλικία: 37

#5

Δημοσίευση από Patapios » 25 Οκτ 2013, 20:33

:worshippy: :+1:
FaceTiger.gr Εικόνα

Άβαταρ μέλους

ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12001
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 219 φορές
Έχει δεχθεί like: 211 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#6

Δημοσίευση από ALX » 25 Οκτ 2013, 20:35

Το καροτσάκι του super ποιο μαγαζί το κλαίει? :tooth:

:goodpost:
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

makisp
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1664
Εγγραφή: 21 Φεβ 2013, 16:08
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: MG V2 1200
Έχει κάνει like: 2 φορές
Έχει δεχθεί like: 3 φορές

#7

Δημοσίευση από makisp » 25 Οκτ 2013, 20:58

Μπράβο Βάγγο. Τι φοβερός χώρος εργασίας είναι αυτός. Και από εργαλεία μια χαρά σε βλέπω. Άρχοντας είσαι μπαγάσα...
Τι εννοείς "Κατεβάζοντας το ελατήριο βάζουμε το κλειδί κόντρα και λύνουμε το πάνω μέρος του πηρουνιού" ? Πως το συμπιέζεις το ελατήριο για να πιάσεις το παξιμάδι? Εγώ πέρασα το κλειδί ανάμεσα στο σπείρωμα γιατί το ελατήριο δεν κουνούσε. Και επειδή το σπείρωμα ήταν πολύ λεπτό έπρεπε να βρω και λεπτό γαλλικό, να χωράει. Κατά τα άλλα φίλε εγώ στα 4 χρόνια και 20Κ που τα άλλαξα είχαν μια χαρά χρώμα και από ότι φάνηκε και από απόδοση καλά ήταν. Και παλαιότερα το ίδιο είχα διαπιστώσει. Νομίζω ότι υπερβάλουν λίγο οι κατασκευαστέ, αλλά τα έχουμε ξαναπεί αυτά. Τα συνθετικά αντέχουν αρκετά, για τα ημι δεν ξέρω.Και μένα open cartridge. Για την ποσότητα είχα πάρει μαζί ένα μπιμπερό, αλλά μετά που κοίταξα τον μετρητή του κουτιού του λαδιού δεν μου έβγαινε (είχε μείνει παραπάνω στο κουτί) οπότε την διαφορά την μοίρασα. Αφού το cartridge παίρνει μέσα περιορισμένη ποσότητα και το μεγαλύτερο μέρος μένει στο εσωτερικό της μπότας, θεωρώ ότι να υπάρχει μια ποσότητα 5% παραπάνω από την προτεινόμενη, δεν επηρεάζει σε τίποτα, τι λες? Εμένα δεν λέει για αποστάσεις αλλά μόνο την ποσότητα που είναι 400ml+-2,5ml/fork.
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

Jimijo
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 812
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:05
Τόπος διαμονής: Μπουρδελιστάν
Κράνος: Suomy Vandal Morales
Ηλικία: 31

#8

Δημοσίευση από Jimijo » 25 Οκτ 2013, 21:23

Ααααχ και να είχα το χώρο σου :blush: :blush: :blush:


Ωραίος :thumpup: :thumpup: :thumpup: :thumpup:
Εικόνα
Δημήτρης

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
TC-drift
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1384
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:58
Τόπος διαμονής: ΑΘΗΝΑ
Moto: BANDIT 650-TT600R
Έχει κάνει like: 5 φορές
Έχει δεχθεί like: 26 φορές
Ηλικία: 35

#9

Δημοσίευση από TC-drift » 25 Οκτ 2013, 22:05

jimbakis έγραψε:Βαγγελη

Παρα πολυ καλη και προσεγμενη δουλεια!

και το συνεργειο σου αψογο! :thumpup:

:+1:

και εγω προσφατα που αλλαξα τα λαδια μπροστα (ο μηχανικος, νταξει) τα λαδια μπροστα βγηκαν μαυρα...
:thumpup:
ALX™ έγραψε:Το καροτσάκι του super ποιο μαγαζί το κλαίει? :tooth:

:goodpost:
όχι, όχι... ανακαίνιση έκανε και ήθελε να τα διώξει.. απλά δεν του το χε ανακοινώσει ακόμα ο διακοσμητής του.. :fp:

:P
makisp έγραψε:Μπράβο Βάγγο. Τι φοβερός χώρος εργασίας είναι αυτός. Και από εργαλεία μια χαρά σε βλέπω. Άρχοντας είσαι μπαγάσα...
Τι εννοείς "Κατεβάζοντας το ελατήριο βάζουμε το κλειδί κόντρα και λύνουμε το πάνω μέρος του πηρουνιού" ? Πως το συμπιέζεις το ελατήριο για να πιάσεις το παξιμάδι? Εγώ πέρασα το κλειδί ανάμεσα στο σπείρωμα γιατί το ελατήριο δεν κουνούσε. Και επειδή το σπείρωμα ήταν πολύ λεπτό έπρεπε να βρω και λεπτό γαλλικό, να χωράει. Κατά τα άλλα φίλε εγώ στα 4 χρόνια και 20Κ που τα άλλαξα είχαν μια χαρά χρώμα και από ότι φάνηκε και από απόδοση καλά ήταν. Και παλαιότερα το ίδιο είχα διαπιστώσει. Νομίζω ότι υπερβάλουν λίγο οι κατασκευαστέ, αλλά τα έχουμε ξαναπεί αυτά. Τα συνθετικά αντέχουν αρκετά, για τα ημι δεν ξέρω.Και μένα open cartridge. Για την ποσότητα είχα πάρει μαζί ένα μπιμπερό, αλλά μετά που κοίταξα τον μετρητή του κουτιού του λαδιού δεν μου έβγαινε (είχε μείνει παραπάνω στο κουτί) οπότε την διαφορά την μοίρασα. Αφού το cartridge παίρνει μέσα περιορισμένη ποσότητα και το μεγαλύτερο μέρος μένει στο εσωτερικό της μπότας, θεωρώ ότι να υπάρχει μια ποσότητα 5% παραπάνω από την προτεινόμενη, δεν επηρεάζει σε τίποτα, τι λες? Εμένα δεν λέει για αποστάσεις αλλά μόνο την ποσότητα που είναι 400ml+-2,5ml/fork.
θενκ γιου για τα καλά λόγια. Όλα είναι Hand Made αλλά αυτό δεν είναι του παρόντος.. :bye:

Φαντάζομαι στο Guzzi λόγω του οτι είναι Street με διαδρομή περίπου 11-12 πόντους και βάρος 250 κιλά το ελατήριο του θα είναι ΠΟΛΥ σκληρότερο απο του ΚΤΜ το οποίο έχει 33 πόντους διαδρομή και έχει να διαχειριστεί 120 κιλά.

Μπορείς με το χέρι να το συμπιέσεις όσο πρέπει για να βάλεις το κλειδί. Για τα Street λογικά υπάρχει ειδικό εργαλείο συμπίεσης του ελατηρίου αλλά κάτι θα μπορεί να φτιαχτεί και πατεντάδικο. Αλλα΄κι ετσι όπως το κανες μια χαρα αν δούλεψε. Την διαδικασία πως την είδες?Παρόμοιο είναι στο δικό σου που δεν είναι USD?? Γιατ΄θέλω να κάνω αλλαγή και στο Bandit αλλά δεν έχω κάνει σε τηλεσκοπικό.

Όσο για τα λάδια, ΚΑΜΙΑ σχέση Μακη μου το χώμα. Μόνο τη σκόμη που τρώει το μηχανάκι και σιγά σιγά περνάει μέσα φτάνει! Αυτό είναι το κύριο πρόβλημα βασικά. Τα λάδια δε μασάνε εύκολα.

Και επίσης η ανάρτηση δουλευει υπερωρίες στο χώμα, το φαντάζεσαι!

Δεν νομίζω ένα 5% απόκλιση Μάκη να κάνει κάποιο τόσο θέμα, δεν είναι εύκολο να παίξεις και με τα ml!

Στο WP ο κατασκευαστής δίνει πόντους. Στο Bandit δίνει ml, ανάλογα μάλλον τον κατασκευαστή

Άβαταρ μέλους

gkourmoul1
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 651
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:23
Τόπος διαμονής: Ηράκλειο - Καλαμάκι
Moto: YAMAHA TDM900
Έχει κάνει like: 3 φορές
Έχει δεχθεί like: 19 φορές
Ηλικία: 35

#10

Δημοσίευση από gkourmoul1 » 25 Οκτ 2013, 22:27

Βαγγέλη Μπράβο! Πολύ αναλυτικός και τα κάνεις να φαίνονται όλα πολύ απλά!
Εικόνα

Γιώργος

Άβαταρ μέλους

IoannisPanagiotidis
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 634
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 23:40
Τόπος διαμονής: Solingen
Moto: R1200GS
Κράνος: Sr1
Έχει κάνει like: 17 φορές
Έχει δεχθεί like: 19 φορές
Ηλικία: 44

#11

Δημοσίευση από IoannisPanagiotidis » 25 Οκτ 2013, 22:32

αυτα ειναι φιλε!...χαιρεσαι να διαβαζεις και να βλεπεις !.... σςς ωραιος και το "χειρουργείο" σου ακομα καλυτερο!

............. :worshippy:

Άβαταρ μέλους

makisp
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1664
Εγγραφή: 21 Φεβ 2013, 16:08
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: MG V2 1200
Έχει κάνει like: 2 φορές
Έχει δεχθεί like: 3 φορές

#12

Δημοσίευση από makisp » 25 Οκτ 2013, 22:49

Βαγγέλη, από ότι θυμάμαι έχω περιγράψει κάπως την διαδικασία όπως την έκανα, στο ημερολόγιο μοτοσυκλέτας. Το bandit650 από ότι θυμάμαι, δεν έχει cartridge μπροστά όπως πχ έχει το bandit1250. Έχει κλασσικό τηλεσκοπικό. Αυτό σημαίνει ότι η διαδικασία είναι όσο πιο απλή γίνεται. Απλά βγάζεις τις μπουκάλες. Με το που ξεβιδώνεις την τάπα, το ελατήριο είναι ελεύθερο και δεν έχεις καμία επαφή με τα εσωτερικά του πιρουνιού. Δεν έχεις δηλαδή να κάνει την διαδικασία του τρομπαρίσματος. Απλά αδειάζεις το πιρούνι και βάζεις την προβλεπόμενη ποσότητα. Βρες καμία μεζούρα ακριβείας γιατί στα τηλεσκοπικά αν έβαζες παραπάνω ποσότητα διακινδύνευες να σκάσουν οι τσιμούχες. :thumpup:
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
TC-drift
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1384
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:58
Τόπος διαμονής: ΑΘΗΝΑ
Moto: BANDIT 650-TT600R
Έχει κάνει like: 5 φορές
Έχει δεχθεί like: 26 φορές
Ηλικία: 35

#13

Δημοσίευση από TC-drift » 25 Οκτ 2013, 23:05

Jimijo έγραψε:Ααααχ και να είχα το χώρο σου :blush: :blush: :blush:


Ωραίος :thumpup: :thumpup: :thumpup: :thumpup:
Σε νιώθω Μήτσο..

Ειδικά εσύ που είσαι και μαστοράκι και επαγγελματικά ακόμα περισότερο. Εύχομαι να τον έχεις σύντομα.. :winking:
gkourmoul1 έγραψε:Βαγγέλη Μπράβο! Πολύ αναλυτικός και τα κάνεις να φαίνονται όλα πολύ απλά!
Πράγματι δεν είναι απο τις δύσκολες τεχνικά εργασίες, με λίγα απλά εργαλείο και ένα 2ωράκι καθάρισες.
IoannisPanagiotidis έγραψε:αυτα ειναι φιλε!...χαιρεσαι να διαβαζεις και να βλεπεις !.... σςς ωραιος και το "χειρουργείο" σου ακομα καλυτερο!

............. :worshippy:
να σαι καλά Γιάννη, εννοείται πως είσαι πρώτος διδάξας και στην όρεξη και στην υλοποίηση αλλά και στον χώρο. Άμα είμασταν πιο κοντά θα κάναμε καλή παρέα.. :D

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
TC-drift
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1384
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:58
Τόπος διαμονής: ΑΘΗΝΑ
Moto: BANDIT 650-TT600R
Έχει κάνει like: 5 φορές
Έχει δεχθεί like: 26 φορές
Ηλικία: 35

#14

Δημοσίευση από TC-drift » 25 Οκτ 2013, 23:08

makisp έγραψε:Βαγγέλη, από ότι θυμάμαι έχω περιγράψει κάπως την διαδικασία όπως την έκανα, στο ημερολόγιο μοτοσυκλέτας. Το bandit650 από ότι θυμάμαι, δεν έχει cartridge μπροστά όπως πχ έχει το bandit1250. Έχει κλασσικό τηλεσκοπικό. Αυτό σημαίνει ότι η διαδικασία είναι όσο πιο απλή γίνεται. Απλά βγάζεις τις μπουκάλες. Με το που ξεβιδώνεις την τάπα, το ελατήριο είναι ελεύθερο και δεν έχεις καμία επαφή με τα εσωτερικά του πιρουνιού. Δεν έχεις δηλαδή να κάνει την διαδικασία του τρομπαρίσματος. Απλά αδειάζεις το πιρούνι και βάζεις την προβλεπόμενη ποσότητα. Βρες καμία μεζούρα ακριβείας γιατί στα τηλεσκοπικά αν έβαζες παραπάνω ποσότητα διακινδύνευες να σκάσουν οι τσιμούχες. :thumpup:
Ναι ρε Μάκη ωραίος, ακριβώς έτσι το είδα στο service manual του Suzuki, χωρίς cartridge απλά ξεβιδώνεις και παίρνεις ελατήριο στο χέρι, απλα΄με παραξένευσε λίγο, δεν είμαι και πολύ εξοικιωμένος με τις αναρτήσεις, κάνα χρόνο έχω αρχίσει να τις παλευω.. :bye:

θα κοιτάξω και το θεμα σου για επανάληψη.. :P

Άβαταρ μέλους

Barbadinos
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 340
Εγγραφή: 07 Απρ 2013, 19:54
Τόπος διαμονής: West Athens
Moto: VFR 800x crossrunner
Κράνος: suomy sr sport
Έχει κάνει like: 20 φορές
Έχει δεχθεί like: 6 φορές
Ηλικία: 52

#15

Δημοσίευση από Barbadinos » 25 Οκτ 2013, 23:22

Μπράβο συνάδελφε άξιος :thumpup:

Εχεις πολύ ωραίο χώρο και πιάνουν τα χέρια σου :cheers:
Ολα είναι δύσκολα...προτού γίνουν εύκολα

Άβαταρ μέλους

Σάββας
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 4131
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:44
Τόπος διαμονής: Λαμογία .
Moto: HONDA - YAMAHA
Κράνος: HJC IS 17
Έχει κάνει like: 2 φορές
Ηλικία: 55

#16

Δημοσίευση από Σάββας » 25 Οκτ 2013, 23:28

Ωραίος Βάγγο, εύγε ! :thumpup: :+1: :claping:

Το <<συνεργείο>> υπόδειγμα !

Στρατιωτική διμοιρία συντηρήσεως λέμε ! :yes:

Πολύ εύκολο φαίνεται στο Κατέμι, εγώ κοιτώ και ξανακοιτώ το εγχειρίδιο συντηρήσεως αλλά δεεε τα βλέπω καλά τα πράματα και ομολογώ πως ψιλοψαρώνω να το δοκιμάσω ! :hiding:

Όχι τίποτα άλλο αλλά άμα κάνω καμιά μακακία άντε μετά να το πάω χύμα (με τί?) να μου τα ξαναδέσουνε ! :tooth:
Δε βλέπω να το γλυτώνω το 50άρικο ! :whistling:

Ευχαριστούμε φίλε που το μοιράστηκες μαζί μας ! :worshippy:
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
TC-drift
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1384
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:58
Τόπος διαμονής: ΑΘΗΝΑ
Moto: BANDIT 650-TT600R
Έχει κάνει like: 5 φορές
Έχει δεχθεί like: 26 φορές
Ηλικία: 35

#17

Δημοσίευση από TC-drift » 25 Οκτ 2013, 23:43

Σάββας έγραψε:Ωραίος Βάγγο, εύγε ! :thumpup: :+1: :claping:

Το <<συνεργείο>> υπόδειγμα !

Στρατιωτική διμοιρία συντηρήσεως λέμε ! :yes:

Πολύ εύκολο φαίνεται στο Κατέμι, εγώ κοιτώ και ξανακοιτώ το εγχειρίδιο συντηρήσεως αλλά δεεε τα βλέπω καλά τα πράματα και ομολογώ πως ψιλοψαρώνω να το δοκιμάσω ! :hiding:

Όχι τίποτα άλλο αλλά άμα κάνω καμιά μακακία άντε μετά να το πάω χύμα (με τί?) να μου τα ξαναδέσουνε ! :tooth:
Δε βλέπω να το γλυτώνω το 50άρικο ! :whistling:

Ευχαριστούμε φίλε που το μοιράστηκες μαζί μας ! :worshippy:
Τί δυσκολία έχεις εντοπίσει Σάββα και σε προβληματίζει? Στο λύσιμο να βγουν οι μπουκάλες ή στο λύσιμο στις μπουκάλες?

Άβαταρ μέλους

naftilos
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 2604
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 15:55
Τόπος διαμονής: Αθηνα Ηρακλειο
Moto: Αprilia pegaso+capon
Κράνος: SHARK VISION-R
Έχει κάνει like: 77 φορές
Έχει δεχθεί like: 97 φορές

#18

Δημοσίευση από naftilos » 25 Οκτ 2013, 23:46

Ωραίος Ευάγγελε, περιποιημένο το συνεργείο σου :thumpup:

Άβαταρ μέλους

Σάββας
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 4131
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:44
Τόπος διαμονής: Λαμογία .
Moto: HONDA - YAMAHA
Κράνος: HJC IS 17
Έχει κάνει like: 2 φορές
Ηλικία: 55

#19

Δημοσίευση από Σάββας » 26 Οκτ 2013, 00:01

TC-drift έγραψε:
Σάββας έγραψε:Ωραίος Βάγγο, εύγε ! :thumpup: :+1: :claping:

Το <<συνεργείο>> υπόδειγμα !

Στρατιωτική διμοιρία συντηρήσεως λέμε ! :yes:

Πολύ εύκολο φαίνεται στο Κατέμι, εγώ κοιτώ και ξανακοιτώ το εγχειρίδιο συντηρήσεως αλλά δεεε τα βλέπω καλά τα πράματα και ομολογώ πως ψιλοψαρώνω να το δοκιμάσω ! :hiding:

Όχι τίποτα άλλο αλλά άμα κάνω καμιά μακακία άντε μετά να το πάω χύμα (με τί?) να μου τα ξαναδέσουνε ! :tooth:
Δε βλέπω να το γλυτώνω το 50άρικο ! :whistling:

Ευχαριστούμε φίλε που το μοιράστηκες μαζί μας ! :worshippy:
Τί δυσκολία έχεις εντοπίσει Σάββα και σε προβληματίζει? Στο λύσιμο να βγουν οι μπουκάλες ή στο λύσιμο στις μπουκάλες?
Στο λύσιμο των μπουκάλων φίλε μου και στο δέσιμο μετά, γενικά είναι κάτι που δεν έχω κάνει ποτέ και καταλαβαίνεις...κάθε αρχή και δύσκολη.

Μόλις είδα το βίντεο του ωραίου πραγματικά τεχνίτη που είχε την καλή διάθεση να μας ξεστραβώσει και τα περιγράφει ωραιότατα !

Ίσως να το τολμήσω λοιπόν όταν έρθει η ώρα και ο Θεός μαζί μου ! :whistling:
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12001
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 219 φορές
Έχει δεχθεί like: 211 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#20

Δημοσίευση από ALX » 26 Οκτ 2013, 07:35

Εγώ δεν έχω τέτοια πράγματα. Εγώ έχω από ένα αμορτισέρ μπρος και πίσω :grin:
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Απάντηση

Επιστροφή στο “Τεχνικά θέματα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες