Αλλαγή καδένας χρονισμού σε XT600

Κανόνες Δ. Συζήτησης
Στη κατηγορία αυτή, έχετε την δυνατότητα να ανεβάζετε συνημμένες εικόνες κατευθείαν από τον υπολογιστή σας.
Απάντηση
Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
jpn_sakis
Νέα μέλη
Νέα μέλη
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: 29 Ιαν 2014, 00:37
Τόπος διαμονής: Αττική-βοιωτία
Moto: xt600e artesia
Κράνος: airoh s4
Ηλικία: 30

Αλλαγή καδένας χρονισμού σε XT600

#1

Δημοσίευση από jpn_sakis » 29 Ιαν 2014, 06:58

Είπα να ξεκινήσω το πρώτο μου θέμα εδώ δείχνοντας πως άλλαξα την καδένα στο xt, πάει λίγος καιρός απο τότε και ελπίζω να μην ξεχάσω κάτι
η διαδικασία είναι ίδια στα xt 400 500 600
κατα αρχήν δεν ειμαι μηχανικός αλλά οτι χρειάστηκε μέχρι τώρα το έχω κάνει μόνος μου
θα ζητήσω συγνώμη που δεν τράβηξα πολλές φωτογραφίες που θα βοηθούσαν αλλά ήμουν συνέχεια μέσα στα λάδια και η κοπέλα μου δεν ήταν πολυ πρόθυμη να είναι απο πάνω μου πολύ ώρα (λογικό γιατι έφαγα ώρα)

να ξεκινήσουμε απο το τι θα χρειαστούμε:
1. χώρο για να λύσουμε την μηχανή κατά προτίμηση κάπου που να μην μας πιάνει ήλιος βροχή
2. κομπρεσέρ με αεροπιστολο (για το παξιμάδι του βολάν, χωρίς αυτο μην συνεχίσετε ειναι άδικος κόπος)
3. φλόγιστρο (χρειάζεται για το παξιμάδι του βολάν, κατα 90% δεν θα κάνετε δουλειά χωρίς αυτό)
4. εξωλκεα για το βολάν (άκρος απαραίτητο, εγώ έφτιαξα εναν γιατί είναι ακριβοί)
5. καλά (ξανά λεω καλά) αλεν κανονικά και σε καρυδάκι
6. ροποκλειδο (κυρίως για το καπάκι του εκκεντροφόρου)
7. καλή φλανζοκολλα
8. φιλερ για να ρυθμίσουμε βαλβίδες στο τέλος (δεν δείχνω πως τις ρυθμίζω αλλά θα ανεβάσω θέμα με την πρώτη ευκαιρία)
9. λοιπά εργαλεία (πένσα μυτοτσιμπιδο κτλπ)
10. πλήρες service manual του κατασκευαστή (βοηθάει πολύ, Factory Manual Workshop με 351 σελίδες ειναι το αναλιτικο και το Exploded Parts Catalogue απλός κατάλογος )
11. υπομονή
12. λίστα με μπινελίκια

θα ξεκινήσω με τον εξωλκεα, δεν αγόρασα γιατι ειναι ακριβοί οπότε έφτιαξα εναν εγω με μηδενικό κόστος
η κατασκευή του ειναι πολυ απλή,
θέλουμε ενα χοντρό κομμάτι λαμαρίνας (6mm και πανω για να μην στραβώσει) με 4ις τρύπες
το βολάν εχει τρία σπειρώματα για να μπουν οι βίδες του εξωλκεα και θέλουμε μια μεγάλη βίδα στο κέντρο με παξιμάδι απο την κατω πλευρά που θα πατήσει στον στρόφαλο (το κέντρο του βολαν) και καθώς θα ξεσφιγγουμε το παξιμάδι ο εξολκεας μας θα τραβάει εξω το βολάν

να εξωλκεας μας (ο καλός)

Εικόνα

και εδω πως πρέπει να μπει (αυτός είναι ο πρώτος που έφτιαξα ο οποιος στράβωσε οταν τον δοκίμασα σε άλλο μοτερ που εχω)

Εικόνα


απο κάτω φαίνεται το κεντρικό παξιμάδι

Εικόνα


ελπίζω να καταλάβατε τον εξωλκεα και πως δουλεύει, τωρα να ξεκινήσουμε το λύσιμο (θα ζητήσω ξανα συγνώμη που δεν εχω αρκετές φωτογραφίες)
ο κατασκευαστής λεει οτι πρώτα λύνουμε το καπάκι απο πάνω και μετα το βολάν, εγω προτίμησα να λύσω πρώτα το βολάν γιατί θα με βοηθούσε σαν φρένο η συμπίεση του μοτέρ
ξεκινώντας λύνουμε την προστατευτική σχάρα κατω απο το μοτέρ (τις δυο βίδες κάτω απο το ψαλίδι)
και μετα λύνουμε ολες τις βίδες απο το αριστερό καπάκι του μοτέρ (του βολάν) και προσοχή μην ξεχάσουμε άλλη μια βίδα που είναι πίσω απο το καπάκι για το γρανάζι της μίζας και μια που ειναι πίσω απο το πλαστικό καπακι για το γρανάζι της αλυσίδας

οταν βγουν ολες οι βίδες χτυπάμε ελαφρά το καπάκι με κατι μαλακό για να ξεκολλήσει και τραβαμε να βγει (ο μαγνήτης ειναι δυνατός και θα τραβάει το καπάκι με αποτέλεσμα να σας κοροϊδέψει οτι κάπου σκαλώνει)

να το βολαν μας
Εικόνα

Εικόνα

τωρα δουλειά εχει το αεροκλειδο για να ξεβιδώσουμε το παξιμάδι του βολάν, αν δεν ξεβιδώνει (σαν την περίπτωση μου) ζεσταίνουμε το παξιμάδι, οταν βγει βάζουμε τον εξωλκεα οπως έδειξα πρην και γυρνάμε το κεντρικό παξιμάδι (θέλει δύναμη), αν δούμε οτι ζορίζεται πάρα πολύ χτυπάμε με σφυρί την κεντρική βίδα του εξωλκεα ή ζεσταίνουμε το κενρτο του βολάν και χτυπάμε πάλι ενω έχουμε τέρμα σφιγμένο τον εξολκεα

κάποια στιγμή (εύκολα ή δύσκολα) θα μας κάνει ενα κλακ και θα μας τα πετάξει ολα

Εικόνα

Εικόνα

εδώ φαίνεται το κενό που εχει η καδένα

Εικόνα

επόμενο βήμα ειναι να λύσουμε τον τεντωτηρα της καδένας, ξεβιδώνουμε πρώτα την μεγάλη βίδα (προσοχή το ελατήριο απο πίσω) και μετα τις άλλες δυο για να βγει εντελώς

ο τεντωτηρας (φωτο απο το ιντερνετ)
Εικόνα

καλό ειναι να σηκώσουμε απο τώρα το στοπ που εχει και να βάλουμε τέρμα μέσα τον ρεγουλατορο

τώρα λύνουμε ολες τις βίδες απο το καπάκι των βαλβίδων, υπάρχουν δυο που δεν φαίνονται, η μια είναι στο κέντρο ανάμεσα απο την βαση του μοτερ και η άλλη ειναι μέσα κάτω απο το καπάκι των βαλβίδων εισαγωγής

οταν λύσουμε και σηκώσουμε το καπακι θα παρατηρήσουμε οτι δεν χωράει να βγει γιατι βρίσκει στο γρανάζι του εκκεντροφόρου και πανω στον σκελετό, υπάρχουν δυο τρόποι να βγει, ο ενας (χρονοβόρος) ειναι να κατεβάσουμε λιγο το μοτέρ (εγω ετσι την πάτησα την πρώτη φορά)
και ο άλλος ειναι να εκμεταλλευτούμε τον λιγο χώρο που μας δίνει, να δέσουμε με σύρμα την καδένα μαζί με το γρανάζι και να λύσουμε τις δυο βίδες απο το γρανάζι (πιθανών να θέλει και εκεί αεροκειδο)

βγάλαμε και το καπάκι
Εικόνα

κάνουμε και εναν έλεγχο για φθορές και σημάδια, ολα δείχνουν πολύ καλά και περισσότερο καλά απο οτι περίμενα

Εικόνα

ελέγχουμε και τις γλίστρες (η μια απλά την τραβάς και βγαίνει), δεν δείχνουν σημάδια φθοράς

Εικόνα

απο φωτογραφίες αυτές εχω δυστυχώς

για να βγει η καδένα απλα την βγάζουμε απο το πάνω και κάτω γρανάζι και περνάμε την καινούρια
ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ οταν περάσουμε την καδενα σιγουρευόμαστε οτι στρόφαλος εκκεντροφόρος και γρανάζι είναι κεντραρισμένα, υπαρχουν σημάδια για αυτο και ολα πρέπει να δείχνουν επάνω, το γρανάζι εχει και αλλα δυο σημάδια δεξιά αριστερά για να δείχνει οτι ειναι στην ίδια ευθεία με την κεφαλή

(φωτο απο ίντερνετ)
Εικόνα

βιδώνουμε με μια βιδα το γρανάζι του εκκεντροφόρου, κρατάμε τον εκκεντροφόρο και τοποθετούμε ξανά τον τεντωτηρα με τελευταίο το ελατήριο, σιγουρευόμαστε οτι ολα ειναι κεντραρισμένα στα σωστα δόντια, και βγάζουμε ξανα τον τεντωτηρα με το ελατήριο

καθαρίζουμε καλα τις επιφάνειες που θα πατήσει το καπάκι των βαλβίδων
δένουμε το γρανάζι με την καδένα, λύνουμε το γραναζι και ξεκινάμε να τοποθετούμε το καπάκι, εκμεταλλευόμαστε ξανα τον λιγο χώρο για να βιδώσουμε το γρανάζι, σιγουρευόμαστε ξανά οτι είναι κεντραρισμένα και καθαρίζουμε ξανα τις επιφάνειες γιατι σίγουρα τις πιάσαμε με λερωμένα χέρια, βάζουμε φλατζοκολλα (δεν θέλει πολύ γτ θα την ξεράσει και δεν το θέλουμε)
κλείνουμε το καπάκι και ξεκινάμε να βιδώνουμε (όσες βίδες δούμε στραβές ή ύποπτες τις αλλάζουμε με καινούριες αλλά καλό ειναι να τις αλλάξουμε ολες στην κεφαλή)
οταν αρχίζουν να πιάνουν οι βίδες δουλειά πιάνει το ροποκλειδο και σφίγγουμε με 10 N-m

τοποθετούμε και το καπάκι του βολάν με καινούρια φλάντζα αφού καθαρίσουμε τις επιφάνειες και τελος τον τεντωτηρα

κάνουμε εναν έλεγχο στις βαλβίδες (θα ανεβάσω θεμα καποια στιγμή)

και αυτό ήταν




Gee
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 652
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 22:26
Τόπος διαμονής: Αθηνα
Moto: APRILIA TUONO V4 ABS
Κράνος: R-PHA 10+, Race-RPro
Έχει κάνει like: 11 φορές
Έχει δεχθεί like: 62 φορές
Ηλικία: 34

#2

Δημοσίευση από Gee » 29 Ιαν 2014, 09:38

Ωραιος, πολυ καλη φαση να κανεις μονος σου τετοια πραγματα

Άβαταρ μέλους

makisp
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1664
Εγγραφή: 21 Φεβ 2013, 16:08
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: MG V2 1200
Έχει δεχθεί like: 1 φορά

#3

Δημοσίευση από makisp » 29 Ιαν 2014, 10:01

Μπράβο ρε Σάκης. Θαρραλέα επέμβαση. Βοηθάει βέβαια που έχεις και μοτέρ να πειραματίζεσαι :tooth: Τις βαλβίδες γιατί τις έλυσες? Τα ελατήρια τους τα ξαναβάζεις εύκολα, χωρίς κάποιο εργαλείο για συσπείρωση? Μάλλον βοηθάει που το xt έχει έναν εκκεντροφόρο επικεφαλής. Με 2 εκκεντροφόρους που έχω δει την διαδικασία πρέπει να έχεις απαραίτητα και εργαλείο να κλειδώσεις τα 2 γρανάζια μεταξύ τους. Αν χάσεις τον χρονισμό εκεί, υπάρχει αρκετή διαδικασία για να τα ξαναχρονίσεις.
Το να είναι ένα μοτέρ, τεχνολογικά απλό έχει πολλά πλεονεκτήματα. Ένας εκκεντροφόρος, τέσσερις βαλβιδούλες, ούτε να αδειάζεις υγρά, ούτε να κάνεις εξαερώσεις. Όπως και να έχει πολύ μπράβο. :thumpup:
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

Patapios
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 3403
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 22:29
Τόπος διαμονής: Νεα Ιωνια
Moto: Τiger 1050 SE
Κράνος: hjc prha-10
Ηλικία: 37

#4

Δημοσίευση από Patapios » 29 Ιαν 2014, 10:13

:+1:
FaceTiger.gr Εικόνα

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
jpn_sakis
Νέα μέλη
Νέα μέλη
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: 29 Ιαν 2014, 00:37
Τόπος διαμονής: Αττική-βοιωτία
Moto: xt600e artesia
Κράνος: airoh s4
Ηλικία: 30

#5

Δημοσίευση από jpn_sakis » 29 Ιαν 2014, 10:16

σας ευχαριστώ,
makisp που ειδες να να λύνω βαλβίδες και να βγάζω ελατήρια? τις εχω λύσει στο παλιο μοτέρ και εκει έφτιαξα μόνος μου εργαλείο για την συσπείρωση

Άβαταρ μέλους

makisp
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1664
Εγγραφή: 21 Φεβ 2013, 16:08
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: MG V2 1200
Έχει δεχθεί like: 1 φορά

#6

Δημοσίευση από makisp » 29 Ιαν 2014, 10:22

jpn_sakis έγραψε:σας ευχαριστώ,
makisp που ειδες να να λύνω βαλβίδες και να βγάζω ελατήρια? τις εχω λύσει στο παλιο μοτέρ και εκει έφτιαξα μόνος μου εργαλείο για την συσπείρωση
Στην μια φωτογραφία λείπουν και ο εκκεντροφόρος και οι βαλβίδες με τα ελατήρια.
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
jpn_sakis
Νέα μέλη
Νέα μέλη
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: 29 Ιαν 2014, 00:37
Τόπος διαμονής: Αττική-βοιωτία
Moto: xt600e artesia
Κράνος: airoh s4
Ηλικία: 30

#7

Δημοσίευση από jpn_sakis » 29 Ιαν 2014, 10:27

makisp έγραψε:
jpn_sakis έγραψε:σας ευχαριστώ,
makisp που ειδες να να λύνω βαλβίδες και να βγάζω ελατήρια? τις εχω λύσει στο παλιο μοτέρ και εκει έφτιαξα μόνος μου εργαλείο για την συσπείρωση
Στην μια φωτογραφία λείπουν και ο εκκεντροφόρος και οι βαλβίδες με τα ελατήρια.
α οχι, μπερδεύτηκες, αυτό είναι το ψευδοκαπακο των βαλβίδων και το κρατάω με το χέρι :P

Άβαταρ μέλους

makisp
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1664
Εγγραφή: 21 Φεβ 2013, 16:08
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: MG V2 1200
Έχει δεχθεί like: 1 φορά

#8

Δημοσίευση από makisp » 29 Ιαν 2014, 10:30

jpn_sakis έγραψε:
makisp έγραψε:
jpn_sakis έγραψε:σας ευχαριστώ,
makisp που ειδες να να λύνω βαλβίδες και να βγάζω ελατήρια? τις εχω λύσει στο παλιο μοτέρ και εκει έφτιαξα μόνος μου εργαλείο για την συσπείρωση
Στην μια φωτογραφία λείπουν και ο εκκεντροφόρος και οι βαλβίδες με τα ελατήρια.
α οχι, μπερδεύτηκες, αυτό είναι το ψευδοκαπακο των βαλβίδων και το κρατάω με το χέρι :P
Α, οκ και προσπαθούσα να καταλάβω τι γίνεται. Πρώτη φορά βλέπω κοκοράκια στο ψευδοκάπακο :P
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

Αλομπαρ
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 2319
Εγγραφή: 12 Μαρ 2013, 03:19
Τόπος διαμονής: Χαβούζα
Moto: ΚTM SuperDukeR 1290
Κράνος: SHOEI XR-1100
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 57 φορές
Έχει δεχθεί like: 33 φορές
Ηλικία: 34

#9

Δημοσίευση από Αλομπαρ » 29 Ιαν 2014, 11:56

:worshippy: :worshippy:

ωραιος μαν! βαζεις βαθεια χερι, μπραβο!!

:cheers: :cheers:
Δημήτρης

Πρωην jimbakis

Άβαταρ μέλους

Θάνος
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 5073
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:12
Τόπος διαμονής: Athens
Έχει κάνει like: 1 φορά
Έχει δεχθεί like: 7 φορές
Ηλικία: 36

#10

Δημοσίευση από Θάνος » 29 Ιαν 2014, 11:59

:goodpost:
Μήν βιάζεσαι! Άκομη και όταν υπάρχει λόγος... άστον να περιμένει!
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12353
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 225 φορές
Έχει δεχθεί like: 236 φορές
Ηλικία: 48
Επικοινωνία:

#11

Δημοσίευση από ALX » 29 Ιαν 2014, 16:19

Μπήκες πολύ δυνατά man και μπράβο σου!!! Τέτοια ποστ χρειάζονται στα φόρουμ! :thumpup:
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
jpn_sakis
Νέα μέλη
Νέα μέλη
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: 29 Ιαν 2014, 00:37
Τόπος διαμονής: Αττική-βοιωτία
Moto: xt600e artesia
Κράνος: airoh s4
Ηλικία: 30

#12

Δημοσίευση από jpn_sakis » 29 Ιαν 2014, 17:52

ευχαριστώ παιδιά

Άβαταρ μέλους

Dante
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 649
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 22:39
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: Cagiva Raptor 650
Κράνος: HJC FG-15
Ηλικία: 28

#13

Δημοσίευση από Dante » 29 Ιαν 2014, 21:34

Ωραιος οδηγος,αλλα γιατι να βγαλεις το βολαν?
Εγω ηξερα οτι απλα δενεις τη παλια αλυσιδα στη καινουργια,τραβας μεχρι να ερθει η δεμενη ακρη απο την αλλη πλευρα και βουαλα.κουμπωνεις τη καινουργια,ρυθμιζεις και τελος.

Άβαταρ μέλους

bill_daytona
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 155
Εγγραφή: 01 Δεκ 2013, 22:55
Τόπος διαμονής: πειραιάς
Moto: yamaha fz6 naked
Κράνος: agv k3-mds m13
Έχει κάνει like: 2 φορές
Ηλικία: 28

#14

Δημοσίευση από bill_daytona » 29 Ιαν 2014, 21:50

και μετά κάτι τύποι σα και μένα χαίρονται που αλλάζουν λάδια,φίλτρο,τακάκια μόνοι τους :grin:
κάτι μου λέει ότι θα παίξουν και δυνατότερα θέματα σάκη :spiteful: :whistling:
Βασίλης

Άβαταρ μέλους

ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12353
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 225 φορές
Έχει δεχθεί like: 236 φορές
Ηλικία: 48
Επικοινωνία:

#15

Δημοσίευση από ALX » 29 Ιαν 2014, 21:57

Καλά είσαι κι εσύ. Μόλις πήρες τη μοτοσυκλέτα του :facebike: κάτω από το avatar σου! :D
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

bill_daytona
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 155
Εγγραφή: 01 Δεκ 2013, 22:55
Τόπος διαμονής: πειραιάς
Moto: yamaha fz6 naked
Κράνος: agv k3-mds m13
Έχει κάνει like: 2 φορές
Ηλικία: 28

#16

Δημοσίευση από bill_daytona » 29 Ιαν 2014, 23:09

ALX™ έγραψε:Καλά είσαι κι εσύ. Μόλις πήρες τη μοτοσυκλέτα του :facebike: κάτω από το avatar σου! :D
ε για ενάμισι μήνα καλά δεν ειναι? :D
όσο για αυτά που είπα,λάδια-φίλτρο στο χτ έμαθα να αλλάζω από θέμα του σάκη
και τακάκια από δικό σου θέμα :P
Βασίλης

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
jpn_sakis
Νέα μέλη
Νέα μέλη
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: 29 Ιαν 2014, 00:37
Τόπος διαμονής: Αττική-βοιωτία
Moto: xt600e artesia
Κράνος: airoh s4
Ηλικία: 30

#17

Δημοσίευση από jpn_sakis » 29 Ιαν 2014, 23:26

είχα ανεβάσει εγω δημόσια θέμα για σέρβις στο xt και δεν το θυμάμαι ρε bill :P ? μπορεί να σου ειχα πει την διαδικασία με πμ :P

Άβαταρ μέλους

bill_daytona
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 155
Εγγραφή: 01 Δεκ 2013, 22:55
Τόπος διαμονής: πειραιάς
Moto: yamaha fz6 naked
Κράνος: agv k3-mds m13
Έχει κάνει like: 2 φορές
Ηλικία: 28

#18

Δημοσίευση από bill_daytona » 30 Ιαν 2014, 00:54

είχα ρωτήσει τι παίζει με τις δυο βίδες αποστράγγισης που έχει το χτ,γιατι είχα συνηθίσει απ το παπι που έχει μία,και μου απάντησες.
Τελως παντων,σε άλλο φόρουμ ήταν αυτά
Βασίλης

Άβαταρ μέλους

Σάββας
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 4131
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:44
Τόπος διαμονής: Λαμογία .
Moto: HONDA - YAMAHA
Κράνος: HJC IS 17
Έχει κάνει like: 2 φορές
Ηλικία: 56

#19

Δημοσίευση από Σάββας » 30 Ιαν 2014, 19:03

Εύγε ! :thumpup:

Πάρα πολύ ωραίο θέμα !
Εικόνα

Απάντηση

Επιστροφή στο “Τεχνικά θέματα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης