Street Triple Αλλαγή/Καθαρισμός Φίλτρου Αέρα

Κανόνες Δ. Συζήτησης
Στη κατηγορία αυτή, έχετε την δυνατότητα να ανεβάζετε συνημμένες εικόνες κατευθείαν από τον υπολογιστή σας.
Απάντηση
Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
Bitas
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 241
Εγγραφή: 20 Φεβ 2013, 22:17
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: Street Triple 675
Κράνος: SHOEI XR-1100
Ηλικία: 32

Street Triple Αλλαγή/Καθαρισμός Φίλτρου Αέρα

#1

Δημοσίευση από Bitas » 09 Νοέμ 2014, 00:46

Φτάνοντας τα 30.000 χιλιόμετρα σε λίγο καιρό, αποφάσισα να καθαρίσω το φίλτρο αέρα.

Επειδή δεν υπάρχουν πολλές πληροφορίες στο ίντερνετ για τη συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα, παρά μόνον σε ορισμένα ξένα φόρουμ, σκέφτηκα να κάνω αυτόν τον οδηγό!

Με τη βοήθεια του αδερφού μου Masif ξεκινήσαμε το απογευματάκι και μας πήρε περίπου μία ώρα (πρώτη φορά γαρ :yes: )

Σε κάθε βήμα απαιτείται απόλυτη προσοχή, διότι το τεπόζιτο μπορεί να γρατζουνιστεί πολύ εύκολα ακουμπώντας το καταλάθος στο πλαίσιο.

Σύμφωνα πάντα με ότι λέει το service manual της μοτοσυκλέτας, ακολουθούμε τα παρακάτω βήματα:

1) Βγάζουμε τη σέλα και αποσυνδέουμε τη μπαταρία.

Πρώτα τον αρνητικό πόλο (μαύρο) και μετά τον θετικό (κόκκινο)
Στη φωτογραφία μόνο ο κόκκινος πόλος έχει προστατευτικό.

Εικόνα

Αφού το κάνουμε με ένα σταυροκατσάβιδο, θα είναι έτσι.

Εικόνα



Τώρα πρέπει να βγάλουμε το τεπόζιτο



2) Ξεβιδώνουμε τελείως με ένα 5αρι άλεν τις δύο αλενόβιδες που δένει το τεπόζιτο στο μπροστά μέρος.

Εικόνα


3) Χαλαρώνουμε με ένα 8αρι καρυδάκι την πίσω βίδα που κρατάει το τεπόζιτο.

Εικόνα


4) Ανασηκώνουμε το τεπόζιτο από την μπροστά πλευρά

Ανασηκώνουμε με μεγάλη προσοχή να μην αποσυνδέσουμε απότομα κάτι ή σπάσουμε καταλάθος την παροχή βενζίνης όπου είναι πλαστική.

Μόλις φτάσει στο ιδανικό ύψος στερεώνουμε το τεπόζιτο στο πλαίσιο με το μεταλλικό στήριγμα που βρίσκεται κάτω από τη σέλα μας.

Στη φωτογραφία δε φαίνεται καλά. Το έχω με κόκκινο για να ξεχωρίζει

Εικόνα


5) Αφού το έχουμε ανασηκώσει, αποσυνδέσουμε τις φίσες, τα σωληνάκια και ΟΧΙ την παροχή βενζίνης (σύνολο δηλαδή τέσσερις αποσυνδέσεις).
Την πέμπτη αποσύνδεση, την παροχή βενζίνης δηλαδή, στο επόμενο βήμα


Αυτά είναι έτσι:

Από την δεξιά πλευρά της μοτοσυκλέτας, όπου φαίνεται και η παροχή βενζίνης με το πορτοκαλί χρώμα.

Εικόνα

Από την αριστερή πλευρά της μοτοσυκλέτας

Εικόνα


6) Επειδή με το ανασήκωμα μόνο, δεν γίνεται να αποσυνδέσουμε την παροχή βενζίνης λόγω έλλειψης χώρου, πρέπει να το βγάλουμε τελείως το τεπόζιτο και να το γυρίσουμε πλάγια για να έχουμε χώρο (αυτό το κάνουμε απαραίτητα με τη βοήθεια κάποιου φίλου ή στην περίπτωση μου, του αδερφού μου).

Σε αυτό το σημείο βάζουμε μία χοντρή πετσέτα ανάμεσα στο πλαίσιο και στην πίσω βίδα που κρατάει το τεπόζιτο, ώστε να αποφύγουμε τυχόν γρατζουνιές.

Αυτό το πλάγιασμα γίνεται αφού λύσουμε τελείως την βίδα του 3ου βήματος. Την βίδα δηλαδή που δένει το πίσω μέρος του τεπόζιτου στο πλαίσιο.
Αφού λύσουμε αυτή τη βίδα, τραβάμε με τη βοήθεια κάποιας πένσας την ασφάλεια(πυράκι) που εμφανίζεται αφού ξεβιδώσουμε τη βίδα.
Μόλις βγάλουμε και την ασφάλεια, μπορούμε άνετα να γυρίσουμε το τεπόζιτο πλάγια ώστε να βγάλουμε την παροχή βενζίνης.
Προσοχή στο πλάγιασμα να μην απομακρύνουμε το τεπόζιτο και τραβήξουμε καταλάθος τη φίσα και τη σπάσουμε επειδή είναι πλαστική.

Μόλις το πλαγιάσουμε βγάζουμε την παροχή. Εδώ να αναφέρω πως θα τρέξει λίγη βενζίνη. Δεν τρομάζουμε όμως. Είναι απόλυτα φυσιολογικό

Το 6ο βήμα βολεύει να γίνεται με αυτόν που γυρνάει το τεπόζιτο να βρίσκεται στην αριστερή πλευρά της μοτοσυκλέτας και αυτόν που αποσυνδέει την παροχή βενζίνης, στη δεξιά πλευρά.



Αφού βγάλουμε το τεπόζιτο και το ακουμπήσουμε σε κάποια πετσέτα ανάποδα, πάμε στο επόμενο βήμα.


7) Βγάζοντας το τεπόζιτο, αντικρύζουμε αυτά:

Σε αυτή την εικόνα φαίνονται οι πέντε αποσυνδέσεις μας.

Εικόνα

Σε αυτή την εικόνα βλέπουμε το φιλτροκούτι και τις οκτώ βίδες που πρέπει να ξεβιδώσουμε για να δούμε το φίλτρο

Εικόνα



8) Αφού ξεβιδώσουμε τις οκτώ βίδες, βλέπουμε το πολυπόθητο φίλτρο αέρα.

Εμένα είναι μάρκας pipercross.

Εικόνα

Στη συνέχεια ξεβιδώνουμε τις ακόλουθες έξι βίδες που κρατούν το φίλτρο βιδωμένο μέσα στο φιλτροκούτι.
Το κάνουμε με μεγάλη προσοχή να μη χάσουμε κάποια βίδα και αφού έχουμε καλύψει τις πεταλούδες μας με κάτι.

Εικόνα

και θα το δούμε έτσι

Εικόνα



και τέλος!



Αφού καθαρίσουμε το φίλτρο μας, το επανατοποθετούμε και κάνουμε τα ανάποδα βήματα.

Την μπαταρία όταν τη συνδέσουμε, συνδέουμε πράτα τον κόκκινο πόλο και μετά τον μαύρο. Το αντίθετο δηλαδή απ' ότι όταν την αποσυνδέαμε.




Ο οδηγός αυτός είναι προσωπική μου εργασία και σε καμία περίπτωση δεν φέρω ευθύνη αν τον ακολουθήσει κάποιος και συμβεί το οποιοδήποτε πρόβλημα στη μοτοσυκλέτα του.


Χρήστος

Άβαταρ μέλους

Patapios
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 3403
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 22:29
Τόπος διαμονής: Νεα Ιωνια
Moto: Τiger 1050 SE
Κράνος: hjc prha-10
Ηλικία: 38

#2

Δημοσίευση από Patapios » 09 Νοέμ 2014, 10:14

Ευγε νεε μου :thumpup:
FaceTiger.gr Εικόνα

Άβαταρ μέλους

ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12386
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 228 φορές
Έχει δεχθεί like: 240 φορές
Ηλικία: 48
Επικοινωνία:

#3

Δημοσίευση από ALX » 09 Νοέμ 2014, 11:03

:goodpost: Τρελαίνομαι για φωτοοδηγούς! Πιστεύω είναι από τα πιο χρήσιμα ποστ στο διαδίκτυο και δείχνει μεγάλη αλληλεγγύη μεταξύ των μοτοσυκλετιστών!

Γι' αυτό η Ελληνική έκδοση του Hall Οf Wisdom ήταν δικιά μου έμπνευση στο παρελθόν και συνεχίστηκε και στο :facebike: ;)
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Wolfscum
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1442
Εγγραφή: 02 Μαρ 2013, 16:05
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: Aprilia Tuono 1100V4
Κράνος: AGV
Έχει κάνει like: 10 φορές
Έχει δεχθεί like: 28 φορές

#4

Δημοσίευση από Wolfscum » 09 Νοέμ 2014, 16:13

Εύγε και από εμένα :thumpup: :thumpup:

Άβαταρ μέλους

al_bandy
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 277
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 09:26
Τόπος διαμονής: ath
Κράνος: Shoei XR1100
Ηλικία: 37

#5

Δημοσίευση από al_bandy » 09 Νοέμ 2014, 16:51

ωραιος! (επειδη εχω κανει και εγω τη δουλεια, και αναλυτικότατος)

εγω δεν ειχα τον δευτερο και μου εφυγε το ντεποζιτο απο τα χερια (-150 ευρω μιση τρομπα βενζινης)
Άγγελος

Άβαταρ μέλους

MichaelDelaney
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 108
Εγγραφή: 26 Μαρ 2013, 12:12
Τόπος διαμονής: Μεσόγεια
Moto: NC21, 2*NC30, SC45
Έχει δεχθεί like: 1 φορά
Ηλικία: 88

#6

Δημοσίευση από MichaelDelaney » 09 Νοέμ 2014, 23:24

Φτάνοντας μέχρι αυτό το στάδιο λυσίματος, που βλέπεις αυλούς και πεταλούδες, είναι ιδανική ευκαιρία για καθάρισμα.

Στα περισσότερα 675, κάποια στιγμή εμφανίζονται αρυθμίες στο ρελαντί, ξαφνικά σβησίματα και σε πιο προχωρημένο στάδιο δυσκολία να πάρει μπροστά.

Η αιτία είναι βρωμιά στις πεταλούδες και στην γραμμή στον αυλό που ακουμπάνε.

Όταν δούμε και αρχίζουνε τα κόλπα, παίρνουμε μια παλιά οδοντόβουρτσα, καθαριστικό σπρέι για καρμπ-ψεκασμούς, και πανί που να μην πολυαφήνει χνούδια.

Βοηθάει να έχουμε και κάποιον να κρατάει τις πεταλούδες ανοικτές όποτε χρειαστεί.

Με το σπρέι, την οδοντόβουρτσα και το πανί, κάνουμε λαμπίκο και τις πεταλούδες και την γραμμή τους στον αυλό.

Συναρμολογούμε, βάζουμε μπροστά, περιμένουμε να καούν τα υπολλείματα του σπρει στους κυλίνδρους, και ω του θαύματος το ρελαντί θα έχει επανέλθει πλήρως.

Αφήνουμε να δουλέψει το μοτέρ στο ρελαντί για όση ώρα χρειάζεται να κάνει calibration το σύστημα τροφοδοσίας (έτσι κάνουν τα 675) και έτοιμο το μοτό.

Υπόψην αυτά οι ''επίσημοι Triumph'' ΔΕΝ ΤΑ ΞΕΡΟΥΝ, και άμα τους πας το μοτό, αρχίζουν να λένε για προγράματα και συχρονισμούς...και το μοτό δεν φτιάχνει φυσικά...

(εξακριβωμένο προσωπικά το τελευταίο)

Άβαταρ μέλους

MichaelDelaney
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 108
Εγγραφή: 26 Μαρ 2013, 12:12
Τόπος διαμονής: Μεσόγεια
Moto: NC21, 2*NC30, SC45
Έχει δεχθεί like: 1 φορά
Ηλικία: 88

#7

Δημοσίευση από MichaelDelaney » 09 Νοέμ 2014, 23:34

Α και το ντεπόζιτο στο Daytona (λογικά και στο Triple αλλά δεν το γράφω σίγουρα για το Triple) έχει σύνδεσμο ταχείας απελευθέρωσης.

Θέλει να βγάλεις την πλαστική περόνη απέξω, και μετά να πατήσεις τα πλαινά αυτάκια και ανοίγει.

Και το ντεπόζιτο μπορείς να το ακουμπήσεις με ασφάλεια στο τραπέζι χωρίς να μπλέκεται στα πόδια σου.

Άβαταρ μέλους

Σάββας
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 4131
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:44
Τόπος διαμονής: Λαμογία .
Moto: HONDA - YAMAHA
Κράνος: HJC IS 17
Έχει κάνει like: 2 φορές
Ηλικία: 56

#8

Δημοσίευση από Σάββας » 09 Νοέμ 2014, 23:34

ΕΥΓΕ και στα δύο αδερφάκια ! :goodpost:

Αναλυτικότατος και πολύ ωραία δουλειά ! :thumpup:

Και σε άλλα με υγεία ! :cheers:
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
Bitas
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 241
Εγγραφή: 20 Φεβ 2013, 22:17
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: Street Triple 675
Κράνος: SHOEI XR-1100
Ηλικία: 32

#9

Δημοσίευση από Bitas » 10 Νοέμ 2014, 03:01

Σας ευχαριστώ παιδιά!
Αν δεν είχα τη βοήθεια του αδερφού μου όμως, θα δυσκολευόμουν πάρα πολύ!

@Patapios
Οι δικοί σου οδηγοί με βοήθησαν ταμάλα. :thumpup:
Αν και σε ένα thread δεν εμφανίζονται οι φωτογραφίες σου. :?:

@ALX
Την ίδια άποψη έχω και γω. Πιστεύω ότι βοηθάνε πάρα πολύ οι φωτοοδηγοί.
Με τους δικούς σου φωτοοδηγούς άλλαξα τα μπροστινά μου τακάκια. Δεν είχα ευκαιρία όμως να φτιάξω και γω έναν οδηγό.

@MichaelDelaney
Επειδή δεν έχω ξανακάνει αυτή την εργασία, και φαίνεται κάτι εύκολο, έχεις μήπως στα υπ' όψιν κάποιον οδηγό με φωτογραφίες ή κάποιο βιντεάκι; Σε ρωτάω γιατί ως τωρα βρίσκω στο youtube μόνο για καθαρισμό πεταλούδας σε αυτοκίνητα. Φαντάζομαι η ίδια λογική είναι, αλλά θα ήθελα πιο πολλές λεπτομέρειες.
Χρήστος

Άβαταρ μέλους

Dante
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 649
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 22:39
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: Cagiva Raptor 650
Κράνος: HJC FG-15
Ηλικία: 28

#10

Δημοσίευση από Dante » 10 Νοέμ 2014, 13:11

Οντως μολις ειδα και εγω πεταλουδες,σκεφτηκα,γιατι δεν το εκανες και αυτο,μιας και φαινεται να εχει και λιγη βρωμια πανω στις πεταλουδες...
Εγω καθε φορα που βγαζω φιλτρο,τις περναω λιγο,εστω και με σκετο χαρτι.

Άβαταρ μέλους

Jimijo
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 812
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:05
Τόπος διαμονής: Μπουρδελιστάν
Κράνος: Suomy Vandal Morales
Ηλικία: 31

#11

Δημοσίευση από Jimijo » 11 Νοέμ 2014, 00:23

Ρε λεβεντιές φτάσατε μεχρι εκεί και εμένα με αφήσατε στην απέξω ?
Αντε......παλιό χαρακτήρες
Εικόνα
Δημήτρης

Άβαταρ μέλους

Αλομπαρ
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 2319
Εγγραφή: 12 Μαρ 2013, 03:19
Τόπος διαμονής: Χαβούζα
Moto: ΚTM SuperDukeR 1290
Κράνος: SHOEI XR-1100
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 57 φορές
Έχει δεχθεί like: 33 φορές
Ηλικία: 34

#12

Δημοσίευση από Αλομπαρ » 11 Νοέμ 2014, 19:34

ωραιος και λεπτομερης φωτο οδηγος, ευγε :cheers:
Δημήτρης

Πρωην jimbakis

Άβαταρ μέλους

VASILIS98
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 466
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:15
Τόπος διαμονής: Αθηνα
Moto: kymco agility 200i
Κράνος: shoei xr1100
Έχει δεχθεί like: 1 φορά
Ηλικία: 36

#13

Δημοσίευση από VASILIS98 » 24 Νοέμ 2014, 17:30

Ωραίος. .... Αυτά τα θέματά είναι πάντα τα καλύτερα! Εύγε!

Απάντηση

Επιστροφή στο “Τεχνικά θέματα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης