Φόρτιση Νέας Μπαταρίας Κλειστού Τύπου

Κανόνες Δ. Συζήτησης
Στη κατηγορία αυτή, έχετε την δυνατότητα να ανεβάζετε συνημμένες εικόνες κατευθείαν από τον υπολογιστή σας.
Απάντηση
Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
Bitas
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 241
Εγγραφή: 20 Φεβ 2013, 22:17
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: Street Triple 675
Κράνος: SHOEI XR-1100
Ηλικία: 31

Φόρτιση Νέας Μπαταρίας Κλειστού Τύπου

#1

Δημοσίευση από Bitas » 25 Ιαν 2015, 00:21

Ο σκοπός που επέλεξα να κάνω εγώ τη φόρτιση και όχι να την πάρω ήδη φορτισμένη, είναι διότι όπως και με με οτιδήποτε άλλο, έτσι και στην προκειμένη περίπτωση, κανένας δεν θα προσέξει τα πράγματα μας καλύτερα από εμάς τους ίδιους.

Στη δική μου περίπτωση (Street Triple 675cc), η μπαταρία είναι η YUASA YTX9-BS και είναι κλειστού τύπου.

Τα χαρακτηριστικά της είναι τα ακόλουθα:

Ηλεκτρική τάση: 12 V
Χωρητικότητα: 8 ΑΗ
Μήκος: 150 mm
Πλάτος: 87 mm
Ύψος: 105 mm
Βάρος: 3.00 kg

Τα χαρακρτηριστικά της μπαταρίας δεν παίζουν κανένα ρόλο. Εγκυκλοπεδικά τα έβαλα.

Καταρχήν να πω πως απαραίτητος είναι ο εξοπλισμός μας.
Να φοράμε γάντια δηλαδή και προστατευτικά γυαλιά (αν υπάρχουν)


Ο οδηγός αυτός αφορά μόνο την πρώτη φόρτιση της μπαταρίας είναι πολύ απλός και τα βήματα είναι τα ακόλουθα:


Βγάζουμε την μπαταρία και τα υγρά από το κουτί συσκευασίας

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Βγάζουμε την κόκκινη ταινία ασφαλείας

Εικόνα

Και έχουμε αυτό το αποτέλεσμα

Εικόνα

Βγάζουμε το καπάκι ασφαλείας από τα υγρά

Εικόνα

Και το αφήνουμε στην άκρη γιατί θα μας χρειαστεί στο τέλος

Εικόνα

Έτσι, τώρα τα υγρά θα είναι έτσι

Εικόνα

Χωρίς να πειράξουμε τις αλουμινένιες ταπούλες, τα φέρνουμε πάνω από την μπαταρία

Εικόνα

Αφού φορέσουμε γάντια για ασφάλεια, σηκώνουμε τα υγρά κάθετα στην μπαταρία και το πιέζουμε με ομοιόμορφη δύναμη ώστε να θηλυκώσουν. Μόλις τρυπηθούν οι τάπες, θα στέκονται μόνα τους.

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Θα δούμε ότι θα αρχίσουν μπουρμπουλήθρες να εισέρχονται στις αμπούλες και θα κατεβαίνει η στάθμη.
Αφήνουμε για τουλάχιστον 20 λεπτά να αδειάσουν τα υγρά τελείως.
Αν σταματήσουν και δεν κατεβαίνουν τα υγρά, χτυπάμε πολύ απαλά την μπαταρία ώστε να ξαναξεκινήσει η ροή.

Εικόνα

Αφού αδειάσουν τελείως (μετά το 20λεπτο)

Εικόνα

Τραβάμε απαλά το άδειο κάνιστρο για να μη χυθούν σταγόνες. Αν χυθεί κάποια σταγόνα τη σκουπίζουμε με χαρτί

Εικόνα

Βάζουμε το κάνιστρο σε μία σακούλα και το πετάμε

Εικόνα

Σε αυτό το σημείο αφήνουμε για τουλάχιστον μία ώρα την μπαταρία μας έτσι όπως είναι χωρίς το πώμα, για να καθήσουν τα υγρά.
Θα δούμε πως η μπαταρία έχει ζεσταθεί λίγο, αλλά δεν ανησυχούμε!

Ύστερα από τη μία ώρα, ακουμπάμε ίσα ίσα το πώμα

Εικόνα

Εικόνα

Και τη βάζουμε στο φορτιστή μας σε χαμηλή φόρτιση.

Εικόνα

Αν έχουμε αυτόματο φορτιστή, θα τα κάνει όλα μόνος του. Στη δική μου περίπτωση θέλει φόρτισμα για 10 ώρες για να φτάσει στο 100%.

Αφού τελειώσει η φόρτιση, τότε και μόνο τότε πιέζουμε το πώμα να κλείσει καλά ώστε να μη χύνονται υγρά.


Τώρα είμαστε έτοιμοι να την βάλουμε στη μοτοσυκλέτα μας.



Για το συγκεκριμένο οδηγό με βοήθησε και το παρακάτω βίντεο:

[video]
[/video]





Ο παραπάνω οδηγός αφορά την πρώτη φόρτιση μπαταρίας, είναι προσωπική μου εργασία και σε καμία περίπτωση δεν φέρω ευθύνη αν τον ακολουθήσει κάποιος και συμβεί το οποιοδήποτε πρόβλημα στη μοτοσυκλέτα του.


Χρήστος

Άβαταρ μέλους

Wolfscum
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1438
Εγγραφή: 02 Μαρ 2013, 16:05
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: Aprilia Tuono 1100V4
Κράνος: AGV
Έχει κάνει like: 10 φορές
Έχει δεχθεί like: 25 φορές

#2

Δημοσίευση από Wolfscum » 25 Ιαν 2015, 01:16

Ωραίος!!!

Άβαταρ μέλους

Αλομπαρ
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 2319
Εγγραφή: 12 Μαρ 2013, 03:19
Τόπος διαμονής: Χαβούζα
Moto: ΚTM SuperDukeR 1290
Κράνος: SHOEI XR-1100
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 62 φορές
Έχει δεχθεί like: 33 φορές
Ηλικία: 33

#3

Δημοσίευση από Αλομπαρ » 25 Ιαν 2015, 10:36

:goodpost:
Δημήτρης

Πρωην jimbakis

Άβαταρ μέλους

Σάββας
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 4131
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:44
Τόπος διαμονής: Λαμογία .
Moto: HONDA - YAMAHA
Κράνος: HJC IS 17
Έχει κάνει like: 2 φορές
Ηλικία: 55

#4

Δημοσίευση από Σάββας » 25 Ιαν 2015, 10:45

:+1: :goodpost:
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12158
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 247 φορές
Έχει δεχθεί like: 268 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#5

Δημοσίευση από ALX » 25 Ιαν 2015, 10:53

Πολύ καλό!!!! :congrats:
Μπαίνει στο Hall Of Wisdom!
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Patapios
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 3403
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 22:29
Τόπος διαμονής: Νεα Ιωνια
Moto: Τiger 1050 SE
Κράνος: hjc prha-10
Ηλικία: 37

#6

Δημοσίευση από Patapios » 25 Ιαν 2015, 10:56

Bitas έγραψε:Ο σκοπός που επέλεξα να κάνω εγώ τη φόρτιση και όχι να την πάρω ήδη φορτισμένη, είναι διότι όπως και με με οτιδήποτε άλλο, έτσι και στην προκειμένη περίπτωση, κανένας δεν θα προσέξει τα πράγματα μας καλύτερα από εμάς τους ίδιους.

Ωραιο και κατατοπιστικο ποστ ....αλλα μια ερωτηση.

Τι πιστευεις πως μπορει να εχει κανει λαθος το καταστημα ή ο μαστορας που θα σου βαλει την μπαταρια και σε προβληματιζει??? :think:
FaceTiger.gr Εικόνα

Άβαταρ μέλους

virus
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1026
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 22:25
Τόπος διαμονής: athens
Moto: tiger
Κράνος: shoei nxr
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 50 φορές
Έχει δεχθεί like: 37 φορές

#7

Δημοσίευση από virus » 25 Ιαν 2015, 11:01

απλα να κανει μια φορτιση του κωλου ωστε να χαλασει γρηγορα η μπαταρια και να παρεις συντομα μια αλλη.

θα αφηνε τον φορτιστη του δεσμευμενο για δεκα ωρες για μια μπαταριουλα μοτο; μαγαζι εχει και πρεπει να δουλεψει ;)
Γιαννης


ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΙΣΤΗΣ ΔΕΝ ΓΕΝΝΙΕΣΑΙ, ΓΙΝΕΣΑΙ

Άβαταρ μέλους

Patapios
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 3403
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 22:29
Τόπος διαμονής: Νεα Ιωνια
Moto: Τiger 1050 SE
Κράνος: hjc prha-10
Ηλικία: 37

#8

Δημοσίευση από Patapios » 25 Ιαν 2015, 11:06

Οποτε τιθεται θεμα χρονου?

Δλδ εσυ αν σου χαλασει η μπαταρια στο 8μηνο ας πουμε θεωρεις πως θα πας να ξαναψωνισεις απο τον ιδιο?

Δεν ρωταω κακοπροαιρετα ε ...μην παρεξηγηθω ;)
FaceTiger.gr Εικόνα

Άβαταρ μέλους

Θάνος
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 5072
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:12
Τόπος διαμονής: Athens
Έχει κάνει like: 2 φορές
Έχει δεχθεί like: 7 φορές
Ηλικία: 36

#9

Δημοσίευση από Θάνος » 25 Ιαν 2015, 11:08

Ωραιο το ποστ, ειχα σκεφτει να την φορτισω και εγω μονος μου την τελευταια μπαταρια μου αλλα
σκεφτηκα πως ο φορτιστης του μαγαζατορα θα ειναι καλυτερος απο τον δικο μου και ετσι τον
αφησα να την φορτισει....

Αυτο ομως που δεν ήξερα είναι το τελευταιο με το πώμα, δεν ήξερα ότι η φόρτιση πρέπει να γίνει
με το πώμα ''ανοιχτό'' και δε μπορώ να καταλάβω το γιατί αφού νομίζω πως θα βγούν τα υγρά έξω...
καθώς επίσης και αυτό που μένει μια ώρα ανοιχτό πριν την φόρτιση....γιατί;; για να αποροφηθεί υγρασία;;;;
Μήν βιάζεσαι! Άκομη και όταν υπάρχει λόγος... άστον να περιμένει!
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

Patapios
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 3403
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 22:29
Τόπος διαμονής: Νεα Ιωνια
Moto: Τiger 1050 SE
Κράνος: hjc prha-10
Ηλικία: 37

#10

Δημοσίευση από Patapios » 25 Ιαν 2015, 11:12

ΕΞΑΕΡΙΣΜΟΣ ΜΠΑΤΑΡΙΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΦΟΡΤΙΣΗ
Όταν φορτίζονται μπαταρίες μολύβδου εκλύονται αέρια τα οποία θα πρέπει να μπορούν να διαφεύγουν ελεύθερα στην
ατμόσφαιρα και να μη συσσωρεύονται σε κλειστούς χώρους. Όσο πιο γρήγορη είναι η φόρτιση και κατ’ επέκταση το ρεύμα
φόρτισης υψηλό, τόσο περισσότερα αέρια εκλύονται. Τα αέρια αυτά αν μαζευτούν πολλά σε κλειστό χώρο μπορεί να προκαλέσουν έκρηξη.
ΕΙΔΙΚΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΗΝ ΦΟΡΤΙΣΗ ΜΠΑΤΑΡΙΩΝ ΤΥΠΟΥ GEL
Η κατασκευή αυτών των μπαταριών είναι τέτοια που έχουν μικρότερες ανοχές στην φόρτιση. Για τον λόγο αυτό πρέπει να χρησιμοποιούνται ειδικοί φορτιστές και να ακολουθούνται οι οδηγίες φόρτισης του κατασκευαστή. Μη συμμόρφωση μπορεί να οδηγήσει σε καταστροφή της μπαταρίας



Απο http://www.mikra.gr/information.php?info_id=120
FaceTiger.gr Εικόνα

Άβαταρ μέλους

Θάνος
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 5072
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:12
Τόπος διαμονής: Athens
Έχει κάνει like: 2 φορές
Έχει δεχθεί like: 7 φορές
Ηλικία: 36

#11

Δημοσίευση από Θάνος » 25 Ιαν 2015, 11:13

:thumpup:



Ωραιος Πατάπη, έμαθα και κάτι ακόμη σήμερα... :)
Μήν βιάζεσαι! Άκομη και όταν υπάρχει λόγος... άστον να περιμένει!
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

Barbadinos
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 342
Εγγραφή: 07 Απρ 2013, 19:54
Τόπος διαμονής: West Athens
Moto: VFR 800x crossrunner
Κράνος: suomy sr sport
Έχει κάνει like: 20 φορές
Έχει δεχθεί like: 6 φορές
Ηλικία: 52

#12

Δημοσίευση από Barbadinos » 25 Ιαν 2015, 11:41

:goodpost: Μπράβο νεαρέ....
Ολα είναι δύσκολα...προτού γίνουν εύκολα

Άβαταρ μέλους

ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12158
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 247 φορές
Έχει δεχθεί like: 268 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#13

Δημοσίευση από ALX » 25 Ιαν 2015, 11:42

Aμ γιατί νομίζεις Θάνε πως στους κλειστούς χώρους που φορτίζονται μηχανήματα (θυμήσου τα ηλεκτρικά παλετοφόρα ;) ) υπάρχει ένας τεράστιος ανεμιστήρας απαγωγής και ο φωτισμός του χώρου αλλά και οι πρίζες είναι ασφαλείας και αεροστεγώς μονωμένες? Κι ερχόταν κάτι αούα "τεχνικοί" κι άναβαν τσιγάρο εκεί μέσα! :plaf:
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Patapios
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 3403
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 22:29
Τόπος διαμονής: Νεα Ιωνια
Moto: Τiger 1050 SE
Κράνος: hjc prha-10
Ηλικία: 37

#14

Δημοσίευση από Patapios » 25 Ιαν 2015, 12:15

Υδρογόνο αν θυμαμε καλά εγκλείεται απο την φόρτιση...το οποίο είναι εύφλεκτο και εκρηκτικο
FaceTiger.gr Εικόνα

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
Bitas
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 241
Εγγραφή: 20 Φεβ 2013, 22:17
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: Street Triple 675
Κράνος: SHOEI XR-1100
Ηλικία: 31

#15

Δημοσίευση από Bitas » 25 Ιαν 2015, 12:50

Patapios έγραψε:Οποτε τιθεται θεμα χρονου?

Δλδ εσυ αν σου χαλασει η μπαταρια στο 8μηνο ας πουμε θεωρεις πως θα πας να ξαναψωνισεις απο τον ιδιο?

Δεν ρωταω κακοπροαιρετα ε ...μην παρεξηγηθω ;)

Καθαρά για θέμα χρόνου. Ο μαγαζάτορας που την αγόρασα είναι στο Αιγάλεω και έχει πολύ καλό όνομα, αλλά και αυτός λόγω του φόρτου εργασίας, δε νομίζω πως θα την φορτίζει σε "χαμηλή ταχύτητα" όπως εγώ για τόσες ώρες.

Η αλήθεια είναι πως θα ξαναψώνιζα από τον ίδιο, διότι ήταν απίστευτα εξυπηρετικός.

Αν μου βγάλει πρόβλημα η μπαταρία στο 8μηνο σίγουρα δεν θα φταίει αυτός εφόσον την αγόραση αφόρτιστη. Θα φταίει η ίδια η Yuasa ή εγώ θα την έχω ξεζουμίσει. :D

Υ.Γ. Εννοείται πως δεν σε παρεξηγώ. :moto:
Χρήστος

Άβαταρ μέλους

makisp
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1664
Εγγραφή: 21 Φεβ 2013, 16:08
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: MG V2 1200
Έχει κάνει like: 2 φορές
Έχει δεχθεί like: 3 φορές

#16

Δημοσίευση από makisp » 25 Ιαν 2015, 13:27

Πολύ αναλυτικός ο Bitas. Η συγκεκριμένη διαδικασία με τι και πως περιγράφετε σε οδηγό φόρτισης που βρίσκεται στο σάιτ της Yuasa. Συμφωνώ με την λογική του να την φορτίσει μόνος του, για να ξέρει ότι έχουν εφαρμοστεί οι οδηγίες φόρτισης.
Λόγω χρόνου ή αδιαφορίας η μπαταρία μπορεί να μην μείνει όσο χρειάζεται ή να χρησιμοποιηθεί πιο δυνατός φορτιστής με αρνητικές συνέπειες. Η σειρά YTX είναι η καλή σειρά της Yuasa, που έχει και η δική μου μοτοσυκλέτα για 5,5 χρόνια και παρότι πίστεψα ότι είχε αρχίσει να παραδίδει πνεύμα, με μια μικρή φόρτιση που της έκανα δείχνει να επανήλθε και να συνεχίζει και για τον 6ο χρόνο. Τώρα αν η διαδικασία δεν είχε γίνει σωστά και αντί για 6-7 χρόνια είχε αντέξει πχ 4, που θα ήξερα εγώ γιατί και πως και αν ο μηχανικός είχε κάνει σωστά την διαδικασία. Όσοι δουλεύουμε μόνοι στις μοτοσυκλέτες μας κυρίως γι αυτό το κάνουμε, γιατί κανείς δεν αγαπάει και πονάει την μοτοσυκλέτα μας όσο εμείς. :thumpup:
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

naftilos
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 2627
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 15:55
Τόπος διαμονής: Αθηνα Ηρακλειο
Moto: Αprilia pegaso+capon
Κράνος: SHARK VISION-R
Έχει κάνει like: 96 φορές
Έχει δεχθεί like: 112 φορές

#17

Δημοσίευση από naftilos » 25 Ιαν 2015, 17:00

Patapios έγραψε:
Bitas έγραψε:Ο σκοπός που επέλεξα να κάνω εγώ τη φόρτιση και όχι να την πάρω ήδη φορτισμένη, είναι διότι όπως και με με οτιδήποτε άλλο, έτσι και στην προκειμένη περίπτωση, κανένας δεν θα προσέξει τα πράγματα μας καλύτερα από εμάς τους ίδιους.

Ωραιο και κατατοπιστικο ποστ ....αλλα μια ερωτηση.

Τι πιστευεις πως μπορει να εχει κανει λαθος το καταστημα ή ο μαστορας που θα σου βαλει την μπαταρια και σε προβληματιζει??? :think:
Η βιασύνη.
Αφού βάλεις τα υγρά την αφήνεις τουλάχιστον μια ώρα να ποτίσουν καλά οι πλάκες με τον ηλεκτρολύτη (πολύ βασικό αυτό) εγώ την αφήνω πολύ περισσότερες ώρες πριν αρχίσω τη φόρτιση.
Επίσης συνήθως στα μαγαζιά δεν την αφήνουν να φορτίσει στο 100%.
Επειδή οι μπαταρίες αυτές μόλις τους βάλεις τα υγρά ανεβάζουν τάση και είναι σε θέση πολλές φορές ακόμα και χωρίς να τις βάλεις καθόλου στο φορτιστή να θέσουν σε κίνηση τον κινητήρα, την βάζουν στη φόρτιση 3-4 ώρες και μετά τις βγαζουν αν έχουν πολλή κίνηση για να βάλουν άλλες και κάνει ο κινητήρας την υπόλοιπη φόρτιση.

Άβαταρ μέλους

Patapios
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 3403
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 22:29
Τόπος διαμονής: Νεα Ιωνια
Moto: Τiger 1050 SE
Κράνος: hjc prha-10
Ηλικία: 37

#18

Δημοσίευση από Patapios » 25 Ιαν 2015, 17:36

ΟK then ... στην επομενη αλλαγη μπορει να το δοκιμασω ΚΑΙ ετσι Oook
FaceTiger.gr Εικόνα

Άβαταρ μέλους

ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12158
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 247 φορές
Έχει δεχθεί like: 268 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#19

Δημοσίευση από ALX » 25 Ιαν 2015, 18:04

Εγώ αυτό που ξέρω πολλά χρόνια είναι ότι ΠΟΤΕ δεν βάζεις σε καινούρια μπαταρία ηλεκτρολίτη και στο καπάκι να την βάλεις στη φόρτιση. Με τίποτα!
Αυτό που κάνουν τα καταστήματα είναι λάθος και το κάνουν ή από ασχετοσύνη, είτε σκόπιμα (για να χαλάσει νωρίτερα) ή από βιασύνη (το τερπνόν μετά του ωφελίμου. Και βάζουν και του επόμενου την μπαταρία για να πουλήσουν και η μπαταρία δεν παίρνει τον μέγιστο χρόνο ζωής της!)

Κι η μπαταρία είναι σαν το στρώσιμο του κινητήρα. Αν από την πρώτη στιγμή σε έναν κινητήρα του φερθείς λάθος, θα έχεις προβλήματα αρκετά νωρίς και η απόδοση του θα είναι περιορισμένη.
Η μπαταρία για να αποδίδει τα μέγιστα όλο το διάστημα που την έχεις, αλλά και για να ζήσει περισσότερα χρόνια, θέλει ΚΑΙ σωστό ξεκίνημα αλλά ΚΑΙ σωστή συντήρηση (αν είναι ανοιχτού τύπου με υγρά)

Επίσης, για όσους έχουν μπαταρίες ανοιχτού τύπου με υγρά, να ξέρετε ότι αν χρειάζονται συμπλήρωμα νερών, ποτέ δεν συμπληρώνεις νερό και μετά να την βάζεις στην φόρτιση.
Πάντα φορτίζεις πριν το συμπλήρωμα νερών και μετά συμπληρώνεις υγρά.
Εκτός κι αν συμπληρώσεις νερά και αφήσεις να περάσει τουλάχιστον 1 ώρα πριν την βάλεις στο ρεύμα.
Διαφορετικά της κόβεις μήνες από την ζωή της.
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Patapios
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 3403
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 22:29
Τόπος διαμονής: Νεα Ιωνια
Moto: Τiger 1050 SE
Κράνος: hjc prha-10
Ηλικία: 37

#20

Δημοσίευση από Patapios » 25 Ιαν 2015, 18:11

Εμένα ότι μπαταρία έχω βάλει τελευταία μου την φοράνε και μου λένε εφυγες :think:
FaceTiger.gr Εικόνα

Απάντηση

Επιστροφή στο “Τεχνικά θέματα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης