BMW R1150GS # Διαδικασία αλλαγής τσιμούχας πιρουνιού.

Κανόνες Δ. Συζήτησης
Στη κατηγορία αυτή, έχετε την δυνατότητα να ανεβάζετε συνημμένες εικόνες κατευθείαν από τον υπολογιστή σας.
Απάντηση
Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12386
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 228 φορές
Έχει δεχθεί like: 240 φορές
Ηλικία: 48
Επικοινωνία:

BMW R1150GS # Διαδικασία αλλαγής τσιμούχας πιρουνιού.

#1

Δημοσίευση από ALX » 04 Σεπ 2015, 19:09

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΛΛΑΓΗΣ ΤΣΙΜΟΥΧΑΣ ΚΑΛΑΜΙΟΥ
(Mια πολύ απλή εργασία σε τέτοιου τύπου καλάμια που στερούνται ελατηρίου)


Καταρχήν στερεώνουμε τη μοτοσυκλέτα στο διπλό σταντ για ασφάλεια.


Λύνουμε το πλαστικό τσέρκι που κρατάει την ντίζα και είναι τύπου δεματικού καλωδίων,
01.jpg
...με την διαφορά πως κρατώντας το αυτάκι που έχει μπορούμε να το λύσουμε.
02.jpg
Βγάζουμε με ένα ίσιο κατσαβίδι το καπάκι που καλύπτει τη βίδα που κρατάει το έμβολο στην τιμονόπλακα.

[attachment=11]03.jpg[/attachment]


Θα αποκαλυφθεί το παξιμάδι που κρατά το έμβολο του πιρουνιού, για καρυδάκι 14.
04.JPG
Με μια καστάνια και το καρυδάκι Νο 14 και με την βοήθεια ενός γερμανικού Νο22 για κόντρα, λύνουμε το παξιμάδι και ελευθερώνουμε το έμβολο τραβώντας το προς τα κάτω.
05.JPG
06 (1).JPG

07.JPG
Τραβάμε πάνω το έμβολο και το βγάζουμε μέσα από την "μπότα" του μπροστινού.

ΕΔΩ ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΗΝ ΓΡΑΤΣΟΥΝΙΣΕΤΕ ΠΟΥΘΕΝΑ ΤΟ ΕΜΒΟΛΟ.

Τώρα βλέπουμε το καπάκι (ξύστρα) το οποίο και αφαιρούμε εύκολα, βάζοντας μεταξύ αυτού και της "μπότας" ένα ίσιο κατσαβίδι.
008.JPG
08.JPG
Στη συνέχεια αφαιρούμε την συρμάτινη ασφάλεια που συγκρατεί στη θέση της την τσιμούχα.
009.JPG
09.jpg
Με το εργαλείο αφαίρεσης τσιμουχών, βγάζουμε προσεκτικά την τσιμούχα προσέχοντας να μην τραυματίσουμε το μέταλλο της "μπότας"
10.jpg
11.jpg
ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΟ ΠΩΣ ΗΤΑΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΜΕΝΗ Η ΤΣΙΜΟΥΧΑ ΔΙΟΤΙ ΕΧΕΙ ΠΑΝΩ ΚΑΙ ΚΑΤΩ ΜΕΡΟΣ





Η αντίθετη διαδικασία τώρα για να τοποθετήσουμε την καινούρια.

Με ένα μεγάλο καρυδάκι (ή κάτι αντίστοιχο) πιέζουμε την καινούρια τσιμούχα μέσα στην μπότα (προσέχοντας την πάνω-κάτω όψη της όπως είπαμε) Αν την αλείψουμε ολόγυρα λίγο λάδι μπαίνει πολύ εύκολα.
12.jpg
Αφού τοποθετηθεί σωστά η τσιμούχα (να πατήσει τέρμα κάτω μέχρι να φανερωθεί η αυλάκωση για την συρμάτινη ασφάλεια) βάζουμε και την ασφάλεια στη θέση της.

Τοποθετούμε και μια καινούρια "ξύστρα" (καπάκι) και στη συνέχεια ξαναβάζουμε το έμβολο προσεκτικά στην θέση του ΑΦΟΥ ΠΡΩΤΑ ΛΥΣΟΥΜΕ ΤΟ ΒΙΔΑΚΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ ΤΟΥ για να φύγει ο αέρας.
Το πιέζουμε εντέλει μέχρι τέρμα και το ξαναφέρνουμε στο ύψος στης τιμονόπλακας. (το κάνουμε ακόμα μια φορά για εξαέρωση και φέρνοντας το πάνω κοντά στην τιμονόπλακα, σφίγγουμε την βιδούλα προσέχοντας να μην βάλουμε πολύ δύναμη και καταστρέψουμε το λαστιχένιο o-ring που έχει.

Στη συνέχεια, φέρνουμε το έμβολο στη θέση βιδώματος με την τιμονόπλακα και βάζουμε το παξιμάδι το οποίο και σφίγγουμε στα προβλεπόμενα newton.

Bάζουμε τέλος το καπάκι στην τιμονόπλακα και τελειώσαμε. :)



Σε περίπτωση που έχουμε την υποψία ότι χάσαμε πολύ λάδι, αναγκαστικά πρέπει να αφαιρέσουμε το παλιό και να βάλουμε εξαρχής 470γρ λάδι πιρουνιού 7,5άρι της BMW ή αντίστοιχης ποιότητας και ρευστότητας.
Η απομάκρυνση του λαδιού γίνεται από τάπα (βίδα) που υπάρχει στο κάτω μέρος της μπότας, αλλά απαιτείται να αφαιρεθεί ο τροχός και ο άξονας του τροχού για να εμφανιστεί.
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.


“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Αλομπαρ
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 2319
Εγγραφή: 12 Μαρ 2013, 03:19
Τόπος διαμονής: Χαβούζα
Moto: ΚTM SuperDukeR 1290
Κράνος: SHOEI XR-1100
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 57 φορές
Έχει δεχθεί like: 33 φορές
Ηλικία: 34

#2

Δημοσίευση από Αλομπαρ » 04 Σεπ 2015, 19:33

:goodpost:
ωραιος ο αλξ! :cheers:
Δημήτρης

Πρωην jimbakis

Άβαταρ μέλους

Yannis990
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 921
Εγγραφή: 07 Μάιος 2015, 20:18
Τόπος διαμονής: ΑΘΗΝΑ
Moto: 990 ADVENTURE
Κράνος: X-LITE 661
Έχει κάνει like: 182 φορές
Έχει δεχθεί like: 108 φορές
Ηλικία: 51

#3

Δημοσίευση από Yannis990 » 04 Σεπ 2015, 20:03

:thumpup:

Άβαταρ μέλους

Ravendark
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1912
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 09:26
Τόπος διαμονής: Mattighofen
Moto: KTM 1290 SD GT
Κράνος: Shoei NXR Flagger
Έχει κάνει like: 62 φορές
Έχει δεχθεί like: 77 φορές
Ηλικία: 37

#4

Δημοσίευση από Ravendark » 05 Σεπ 2015, 03:13

μια χαρά τη βγάζετε εσείς με τα τελε-παρα-δωθε-λέβερ σας! :P :thumpup:
Εικόνα
-- Γιώργος --

Άβαταρ μέλους

naftilos
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 2646
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 15:55
Τόπος διαμονής: Αθηνα Ηρακλειο
Moto: Αprilia pegaso+capon
Κράνος: SHARK VISION-R
Έχει κάνει like: 90 φορές
Έχει δεχθεί like: 112 φορές

#5

Δημοσίευση από naftilos » 05 Σεπ 2015, 07:32

ψεκάστε σκουπίστε τελειώσατε :thumpup:

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12386
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 228 φορές
Έχει δεχθεί like: 240 φορές
Ηλικία: 48
Επικοινωνία:

#6

Δημοσίευση από ALX » 05 Σεπ 2015, 11:37

Έτσι! :grin: Αφού σας το έχω πει ρε... αυτό το μηχανάκι είναι ΤΟΣΟ ΕΥΚΟΛΟ σε όλες τις εργασίες συντήρησης όσο κανένα άλλο!
Το μόνο που είναι το χειρότερο όλων των άλλων και σε τεράστιο βαθμό, είναι η αλλαγή δίσκου συμπλέκτη που γίνεται έτσι για να αλλαχθεί :lipseal:
Clutch3.jpg
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

stiv
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 437
Εγγραφή: 13 Νοέμ 2013, 17:59
Τόπος διαμονής: Μοσχατο
Moto: Crossrunner 800
Κράνος: Αrai RX7 GP
Έχει κάνει like: 6 φορές
Έχει δεχθεί like: 13 φορές
Ηλικία: 41

#7

Δημοσίευση από stiv » 05 Σεπ 2015, 21:29

:thumpup:

Άβαταρ μέλους

Ravendark
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1912
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 09:26
Τόπος διαμονής: Mattighofen
Moto: KTM 1290 SD GT
Κράνος: Shoei NXR Flagger
Έχει κάνει like: 62 φορές
Έχει δεχθεί like: 77 φορές
Ηλικία: 37

#8

Δημοσίευση από Ravendark » 06 Σεπ 2015, 01:10

ALX έγραψε:Έτσι! :grin: Αφού σας το έχω πει ρε... αυτό το μηχανάκι είναι ΤΟΣΟ ΕΥΚΟΛΟ σε όλες τις εργασίες συντήρησης όσο κανένα άλλο!
Το μόνο που είναι το χειρότερο όλων των άλλων και σε τεράστιο βαθμό, είναι η αλλαγή δίσκου συμπλέκτη που γίνεται έτσι για να αλλαχθεί :lipseal:
Clutch3.jpg
στα δισκάκια σε έχω! :tooth:
Εικόνα
-- Γιώργος --

Άβαταρ μέλους

ritsman
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 362
Εγγραφή: 10 Σεπ 2014, 16:02
Τόπος διαμονής: νοτια
Moto: Μ1100
Κράνος: HJC RPHA
Έχει κάνει like: 3 φορές
Έχει δεχθεί like: 4 φορές

#9

Δημοσίευση από ritsman » 06 Σεπ 2015, 09:06

Ravendark έγραψε:
ALX έγραψε:Έτσι! :grin: Αφού σας το έχω πει ρε... αυτό το μηχανάκι είναι ΤΟΣΟ ΕΥΚΟΛΟ σε όλες τις εργασίες συντήρησης όσο κανένα άλλο!

3 ζητω στα αεροψυκτα!!! :grin:


Το μόνο που είναι το χειρότερο όλων των άλλων και σε τεράστιο βαθμό, είναι η αλλαγή δίσκου συμπλέκτη που γίνεται έτσι για να αλλαχθεί :lipseal:
Clutch3.jpg
στα δισκάκια σε έχω! :tooth:
εγω καλυτερα να μην μιλησω :lipseal: :grin: :grin: :grin:

Άβαταρ μέλους

VASILIS98
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 466
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:15
Τόπος διαμονής: Αθηνα
Moto: kymco agility 200i
Κράνος: shoei xr1100
Έχει δεχθεί like: 1 φορά
Ηλικία: 36

#10

Δημοσίευση από VASILIS98 » 06 Σεπ 2015, 11:19

ALX έγραψε:Έτσι! :grin: Αφού σας το έχω πει ρε... αυτό το μηχανάκι είναι ΤΟΣΟ ΕΥΚΟΛΟ σε όλες τις εργασίες συντήρησης όσο κανένα άλλο!
Το μόνο που είναι το χειρότερο όλων των άλλων και σε τεράστιο βαθμό, είναι η αλλαγή δίσκου συμπλέκτη που γίνεται έτσι για να αλλαχθεί :lipseal:
Clutch3.jpg
Σαν τρανςφορμερ γίνετε!

Στάλθηκε από το LenovoA3300-H μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Απάντηση

Επιστροφή στο “Τεχνικά θέματα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης