Εγχειρίδιο αγορών στο e-bay

Υπολογιστές - κάμερες - κινητά τηλ - ηλεκτ/κά gadgetάκια κτλ
Απάντηση
Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
Vag
Συντονιστές
Συντονιστές
Δημοσιεύσεις: 6765
Εγγραφή: 15 Φεβ 2013, 19:34
Τόπος διαμονής: Μπατιρολανδη
Moto: tiger 1050
Κράνος: HJC RPHA - 10plus
Έχει κάνει like: 82 φορές
Έχει δεχθεί like: 60 φορές
Ηλικία: 49

Εγχειρίδιο αγορών στο e-bay

#1

Δημοσίευση από Vag » 15 Φεβ 2013, 21:34

Εγγραφή

1. Προσέχουμε οι σελίδες να είναι της μορφής https και όχι http και κάτω δεξιά στον IE6 να εμφανίζεται το λουκετάκι. Αυτό ισχύει για περισσότερο για το Pay Pal. (σε Opera και Mozzila δεν ξέρω ποια είναι η αντίστοιχη ένδειξη ασφαλείας).

2. Δημιουργούμε λογαριασμό καταχωρώντας αληθινά στοιχεία (όνομα, διεύθυνση, e-mail κτλ) στο e-bay ( http://www.ebay.com ) και στο pay pal ( https://www.paypal.c...l=ZLCZUHVWQ7WQ4 ).
Εάν εγγραφείτε σε ένα e-bay τότε αυτόματα το username και το password ισχύει και σε όλα τα άλλα.
Το Pay Pal μας ζητάει και τον αριθμό της πιστωτικής μας κάρτας. Χωρίς πιστωτική κάρτα δεν κάνουμε δουλειά.
Για ακόμα μεγαλύτερη ασφάλεια μπορείτε να εκδώσετε μια προπληρωμένη κάρτα και να την εφοδιάζετε ανάλογα με τις αγορές σας.

3. Οι πληρωμές στο e-bay γίνονται με διάφορους τρόπους, ο ποίο διαδεδομένος και αξιόπιστος είναι το Pay Pal.

Έχοντας δημιουργήσει λογαριασμό στο Pay Pal συνδέουμε την πιστωτική μας κάρτα με τον λογαριασμό. Για να γίνει η σύνδεση απλά το Pay Pal τραβάει από την κάρτα μας $2. Όταν θα μας έρθει στο σπίτι η αναλυτική κατάσταση των κινήσεων της κάρτας (σε μερικές κάρτες αυτό φαίνεται και μέσω του internet banking τις τράπεζας) θα δούμε δίπλα από την χρέωση του Pay Pal έναν τετραψήφιο αριθμό. Καταχωρούμε των αριθμό στον λογαριασμό μας στο Pay Pal και αυτό ήταν. Τώρα μπορούμε να αγοράζουμε και να πουλάμε από το e-bay. Τα $2 μας τα επιστρέφουν στην πιστωτική κάρτα μόλις καταχωρηθεί ο τετραψήφιος κωδικός.

Αγορές.

1. Οι αγορές χωρίζονται σε δύο μέρη. Δημοπρασίες (Bid) και Buy Now.

2. Στις δημοπρασίες κερδίζει το προϊόν αυτός που θα δώσει τα περισσότερα χρήματα ενώ στο Buy Now η τιμή είναι στάνταρ και δεν αλλάζει. Τυγχάνει βέβαια μερικές φορές να έχουμε στο ίδιο προϊόν και Bid και Buy Now. Φυσικά εδώ προσέχουμε να μην περάσει η τιμή Bid την τιμή Buy Now. Επίσης σε μερικές δημοπρασίες εμφανίζετε η ένδειξη (Reserve not met). Αυτό σημαίνει ότι το προϊόν δεν έχει πιάσει την τιμή που θέλει ο πωλητής. Που σημαίνει ότι άσχετα αν έχουμε κάνει την μεγαλύτερη προσφορά όσο υπάρχει η ένδειξη αυτή το προϊόν δεν το έχουμε κερδίσει.

3. Προσέχουμε αν ο πωλητής στέλνει και Ελλάδα (στο πεδίο Ships to: θα πρέπει γράφει Greece, Europe ή Worldwide). Αν δεν γράφει αυτά υπάρχει πάλι μια μικρή πιθανότητα να στέλνει Ελλάδα αλλά θα πρέπει να τον ρωτήσετε με e-mail.

4. Διαβάζουμε προσεχτικά όλη την αγγελία και τους όρους πληρωμής. Μερικοί από τους πωλητές δεν δέχονται Pay Pal ή χρησιμοποιούν διαφορετικό σύστημα on-line πληρωμής.

5. Δίνουμε μεγάλη βαρύτητα στα feedback. Όταν ολοκληρώνεται μια συναλλαγή στο e-bay και οι δύο πλευρές (αγοραστής-πωλητής) αφήνουνε feedback (σχόλιο). Τα feedback είναι είτε θετικά, είτε αρνητικά είτε ουδέτερα. Αντιλαμβάνεστε ότι αν κάποιος έχει μεγάλο ποσοστό σε θετικά σχόλια είναι και φερέγγυος. Nα προτιμάτε πωλητές με ποσοστό πάνω από 98.8% σε θετικά σχόλια.

6. Στις δημοπρασίες να κοιτάτε πόσοι χτυπάνε κάποιο είδος. Αν αυτοί που το χτυπάνε έχουν λίγα Feedback μπορεί απλά να χτυπάνε για να ανεβάσουν την τιμή, γι’αυτό να είστε ενημερωμένοι εκ των προτέρων και να γνωρίζετε περίπου την αξία που έχει στην αγορά το είδος που θέλετε να αγοράσετε.

7. Power Seller: Αν κάποιος είναι Power Seller σημαίνει ότι πουλάει πολύ. Άρα για να τον προτιμάνε είναι φερέγγυος.

8. Pay Pal Buyer Protection: Αυτό είναι η ασπίδα που υπάρχει δίπλα από των πωλητή. Δεν την έχουν όλοι οι πωλητές. Αυτή η ασπίδα σημαίνει ότι αν κάτι πάει στραβά το Pay Pal σας αποζημιώνει έως και $1.000. Να τους προτιμάτε ασυζητητί.

9. Επιστροφές δεν κάνουνε όλοι γι’αυτό να διαβάζετε προσεχτικά την κάθε αγγελία πώλησης. Αν κάτι σας έρθει σπασμένο ή σας στείλουν διαφορετικό είδος από αυτό που αγοράσατε βγάλτε το αμέσως φωτογραφίες και επικοινωνήστε αμέσως με τον πωλητή. Αν δεν βγάλετε άκρη προχωρήστε σε καταγγελία στο e-bay.

10. Σε περίπτωση που θέλουμε να ακυρώσουμε το ποσό που έχουμε ποντάρει σε μία δημοπρασία θα πρέπει να το κάνουμε προτού συμπληρωθούν 12 ώρες πριν την λήξη της δημοπρασίας αλλά έτσι χάνονται και τα προηγούμενα ποσά που είχαμε (αν είχαμε) δηλώσει. Επίσης μπορούμε και μια ώρα πριν την λήξη να αποσύρουμε το ποσό που έχουμε ποντάρει αλλά τότε το σύστημα δεν μας διαγράφει τελείως απλά μας πάει στο προηγούμενο ποσό. Οι ακυρώσεις καταγράφονται και καλό θα είναι όταν χτυπάμε κάποιο είδος να μην το ακυρώνουμε. Αλλιώς φτιάχνετε έναν πλαστό λογαριασμό και ξανά-χτυπάτε το είδος σε μεγαλύτερη τιμή από ότι το είχατε χτυπήσει με τον πραγματικό σας λογαριασμό.

11. Πάντα ρωτάμε πριν αγοράσουμε ή χτυπήσουμε κάτι για το κόστος των μεταφορικών (Shipping Cost).

12. Η αποστολή από Αμερική (τα περισσότερα είδη από Αμερική έρχονται) μπορεί να γίνει είτε με το Αμερικάνικο ταχυδρομείο (http://www.usps.com) είτε με ιδιωτική εταιρία courier (UPS, DHL, Fed-Ex) τις περισσότερες φορές συμφέρει με το Αμερικανικό Ταχυδρομείο. Το οποίο έχει 7 διαφορετικούς τρόπους αποστολής. Περισσότερες λεπτομέρειες μπορείτε να δείτε στην ιστοσελίδα http://ircalc.usps.g...efault.asp?Mode ... &CID=10134 από όπου μπορείτε να υπολογίσετε και το κόστος αποστολής γνωρίζοντας το βάρους του πακέτου (1 Pound = 0.34 κιλά ή 1 κιλό = 2.2 Pounds). ( http://www.roadway.c...oconverter.html )

13. Θα σας συμβούλευα να επιλέγετε να σας τα στέλνουν με Global Express (EMS) είναι λίγο ποιο ακριβά (+ $20 περίπου) από τις απλές αποστολές αλλά σας δίνουν Tracking Number (αν δεν σας το δώσουν να το ζητάτε) με το οποίο μπορείτε να βλέπετε πότε αναχώρησε το πακέτο σας από Αμερική μέσω της ιστοσελίδας: http://www.usps.com (Track & Confirm). Επίσης με Global Express η παράδοση είναι το αργότερο σε 5 εργάσιμες στην πόρτα σας από τα Courier των ΕΛΤΑ ( http://www.elta-courier.gr ). Τα δέματα που είναι από Αμερική με Global Express (EMS) έχουν έναν αριθμό της μορφής ΧΧ123456789US (πχ: EV996019779US, CP996019779US) κοκ. Έχοντας αυτό τον αριθμό μπορείτε να καλέσετε στο 8001183100 και να μάθετε που είναι το δέμα σας. Αλλά το ποιο σημαντικό δεν υπάρχει περίπτωση να χαθούν. Και απλά να σας τα στείλουν δύσκολα χάνονται. Αλλά επιμένω USPS Global Express Shipping. Παρακάτω ακολουθεί το κείμενο στα Αγγλικά για ερώτημα σχετικά με το κόστος των μεταφορικών με USPS Global Express:

-----------------------------------------------------------------------
Dear Sir/Madam,

Can you please tell me the shipping cost with USPS-Global Express to Greece ?

Thank you.

--------------------------------------------------------------------------

14. Τα πάντα περνάνε τελωνείο αλλά οτιδήποτε με δηλωμένη αξία άνω των 45 euro φορολογείται. Συνήθως ο φόρος είναι το λίγο παραπάνω από το μισό της αξίας του είδους. Για να το αποφύγετε θα λέτε στον πωλητή μέσα στο πακέτο να μην βάζει αποδείξεις και τιμολόγια και να δηλώνει την αξία του πακέτου λιγότερο από $40 (και ας έχετε μέσα 4 πίστονες Brembo αξίας $500). Tώρα θα μου πείτε αν χαθεί τι γίνεται ; γι’αυτό επιμένω USPS Global Express.

Παρακάτω σας έχω το κείμενο στα Αγγλικά για να στέλνετε στους πωλητές σχετικά με το τελωνείο.

----------------------------------------------------

Dear Sir/Madam,

Please DO NOT INCLUDE any INVOICES or RECEIPTS inside the package and DECLARE the value of the package LESS THAN $40 because if you declare it more than $40 I will have to pay double money in order to get the package from the Greek customs.

Thank you.

-------------------------------------------------------

15. Τα δέματα από εξωτερικό συνήθως πάνε στις αποθήκες των ΕΛΤΑ (όσα πάνε εκεί, από εκεί εκτελωνίζονται) που είναι στην Ακτή Κονδύλη 32 στον Πειραιά. Τα τηλέφωνα τους είναι:

Τελωνείο: 2103542143 & 2103538161
ΕΛΤΑ Express: 2103538116 & 21073538122
ΕΛΤΑ Συστημένα: 2103538161
ΕΛΤΑ Δέματα από Ευρώπη: 2103538144-5
ΕΛΤΑ Δέματα από Αμερική: 2104614484

Εύχομαι να μην σας χρειαστούνε ποτέ, εγώ τα χρειάστηκα μια φορά και πήγα και από εκεί. Τελικά βρήκα τις “χαμένες” αποστολές οι οποίες φυσικά δεν ήταν με Global Express.

16. Σε περίπτωση που κάτι πάει στραβά και δεν έχετε παραλάβει το προϊόν που έχετε αγοράσει έχετε 60 ημέρες (από την ημερομηνία αγοράς, και όχι από την ημερομηνία που το πληρώσατε) να κάνετε καταγγελία στο e-bay για είδος που δεν παραλάβατε. Καλό θα είναι να το κάνετε με την συμπλήρωση 50 ημερών. Αλλά πριν το κάνετε αυτό να έχετε προσπαθήσει να επικοινωνήσετε με e-mail ή και τηλεφωνικός με τον πωλητή.

Πωλήσεις.

1. H καταχώρηση μιας πώλησης είναι πολύ εύκολη και στο κόστος της είναι λιγότερο από 2 euro. Αλλά δεν θα αναφερθώ εκτενέστερα στις πωλήσεις καθώς το κόστος των μεταφορικών (ΕΛΤΑ) είναι αρκετά υψηλό σε σχέση με το κόστος σε άλλες χώρες. Με αποτέλεσμα όταν οι ξένοι διαβάζουν το κόστος αποστολής (Shipping cost) να την κάνουν καθώς νομίζουν ότι ο πωλητής βγάζει και από την αποστολή (πολλοί το κάνουν αλλά μέσω της ιστοσελίδας http://ircalc.usps.g...efault.asp?Mode ... &CID=10134 μπορείτε να τους ελέγχετε).

2. Ότι χρήματα βγάζετε από το e-bay (πωλήσεις, επιστροφές κτλ) πάνε κατευθείαν μέσω του Pay Pal στην πιστωτική σας κάρτα αλλά μπορείτε αν θέλετε πάλι μέσω του Pay Pal να τα στέλνετε κατευθείαν στον Ελληνικό τραπεζικό σας λογαριασμό.

Γενικές συμβουλές.

1. Πάντα θα κρατάτε τα e-mail ιδίως τις αποδείξεις πληρωμών από το Pay Pal.
2. Να παρακολουθείτε καθημερινά την ισοτιμία euro - δολαρίου και λίρας Αγγλίας. ( http://euroconverter.bnpparibas.ch ) (μερικές τιμές στο e-bay είναι σε λίρες Αγγλίας).
3. Να αφήνετε Feedback και να ελέγχετε αν σας αφήνουν.
4. Καλό είναι με το που αγοράζετε κάτι να το πληρώνετε κατευθείαν.
5. Ποτέ μα ποτέ ούτε το e-bay αλλά ούτε και το Pay Pal δεν πρόκειται να σας στείλουν e-mail ζητώντας σας να ξανακαταχωρίσετε τον λογαριασμό της κάρτας σας.

Συνοπτικά: Προτιμάμε πωλητές με υψηλό θετικό feedback (άνω του 98.8%), να έχουν την ασπίδα, να είναι power sellers, να δέχονται Pay Pal και να στέλλουν Ελλάδα. Πάρα πολλοί πωλητές έχουν τα προαναφερθέντα στοιχεία.

ΥΓ: Η σελίδα βοηθείας του e-bay ( http://pages.ebay.co...lp/index.html?s ... :h:help:US ) θα σας φανεί αρκετά χρήσιμη για ότι περαιτέρω απορίες έχετε.

και μερικά site για να βλέπουμε και να ξοδέυουμε

http://www.ebay.ch Ελβετία (το χρησιμοποιούν πολύ οι αμερικάνικες εταιρίες για εύκολη πρόσβαση στην E.U.)
http://www.ebay.it Ιταλία
http://www.ebay.fr Γαλλία
http://www.ebay.at Αυστρία
http://www.ebay.de Γερμανία
http://www.ebay.co.uk Αγγλία
global.ebay.com (χωρίς τα www)


Αν θες να νιώθεις πλούσιος, απλά μέτρα όλα τα πράγματα που έχεις τα οποία δεν αγοράζονται με χρήματα.

Άβαταρ μέλους

fazer
Νέα μέλη
Νέα μέλη
Δημοσιεύσεις: 26
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:09
Τόπος διαμονής: Λαμία
Moto: ΚΤΜ Adventure 990
Έχει κάνει like: 1 φορά
Ηλικία: 44

#2

Δημοσίευση από fazer » 24 Φεβ 2013, 00:46

σωστός !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΔΡΟΜΟΣ ...................

Εικόνα

Άβαταρ μέλους

Στησίλαος
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 157
Εγγραφή: 22 Φεβ 2013, 10:28
Τόπος διαμονής: Εν Κανθάρου λιμήν
Moto: TRIUMPH Adventurer
Έχει κάνει like: 5 φορές
Έχει δεχθεί like: 4 φορές
Ηλικία: 48

#3

Δημοσίευση από Στησίλαος » 24 Φεβ 2013, 00:51

Πως κάνουμε καταγγελία στο eBay, για μη παραλαβή προϊόντος;;; :think:
Εικόνα
Μόνο οἱ νεκροί βλέπουν τό τέλος τοῦ πολέμου (Πλάτων)

Άβαταρ μέλους

Smias
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 65
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 00:36
Τόπος διαμονής: Αθηνα
Moto: xt660z Tenere
Έχει κάνει like: 3 φορές
Έχει δεχθεί like: 18 φορές

#4

Δημοσίευση από Smias » 24 Φεβ 2013, 01:35

Στο My eBay , μετα στο Purchase history , βλεπεις την αγορα που εκανες και πας στο More actions που το γραφει στα δεξια .
Μετα ακουλουθεις τη διαδικασια τυφλοσουρτη , ειναι ευκολο θα δεις !
Βασίλης
Ελικοπτερολογος-Πυρινικος Χημικος.

Άβαταρ μέλους

Στησίλαος
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 157
Εγγραφή: 22 Φεβ 2013, 10:28
Τόπος διαμονής: Εν Κανθάρου λιμήν
Moto: TRIUMPH Adventurer
Έχει κάνει like: 5 φορές
Έχει δεχθεί like: 4 φορές
Ηλικία: 48

#5

Δημοσίευση από Στησίλαος » 24 Φεβ 2013, 10:48

Είχα παραγγείλει, κάτι από eBay, από το Αμέρικα. Επειδή μου είχε αναφέρει και άλλος ότι μπορεί να καθυστερήσουν, το άφησα. Στους 2 1/2 μήνες, έστειλα μήνυμα στον έμπορο, αλλά μετά από 2 βδομάδες μετά, δεν έχω λάβει απάντηση. Θα πάω να ρίξω μια ματιά στα αζήτητα, και από κει και πέρα, μήνυμα στο eBay... Καμιά άλλη πρόταση;;; To αντικείμενο ήταν κάτι φυτικά χαπάκια, για αλλαγή μεταβολισμού... Λες να τα βούτηξαν στο τελωνείο (μου το είπαν και αυτό).... :(
Εικόνα
Μόνο οἱ νεκροί βλέπουν τό τέλος τοῦ πολέμου (Πλάτων)


ironMANos®
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 741
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 12:31
Τόπος διαμονής: Περαμα-Πειραια
Moto: BANDIT 1250
Ηλικία: 51

#6

Δημοσίευση από ironMANos® » 24 Φεβ 2013, 11:47

Μερικες παρατηρησεις.

1.Οταν ο πωλητης/δημοπρατης δεν αναγραφει την ελλαδα στις χωρες που αποστελει,τοτε απλα στειλτε του μηνυμα.
Πολλες φορες μου εχουν απαντησει θετικα και μου εχουν ταχυδρομησει.

2.Εαν κατι παει στραβα επικοινωνηστε μαζι του πρωτα.το πιο πιθανον εαν προκειτε για εμπορο εκτος Ε.Ε να εχουν κολλησει τα πραγματα στο ελληνικο τελωνειο και οχι οτι δεν τα εστειλε αυτος.
Κρανος που περιμενα 2 μηνες ηταν ελλαδα σε μια εβδομαδα και πηγαν +5 εβδομαδες στο τελωνειο.

3.Οταν γραφετε σε καποιον γραψτε του μια φορα και μην ανοιγετε αλληλογραφια ''σου'πα μου'πες κλπ'' δεν ειναι υποχρεωμενος να απαντα στον καθε ενα απο 3-4 φορες.

4.Εαν τωρα δεν παραλαβετε τιποτα καντε καταγγελια στο Pay-pal και οχι στο ebay.

5 Σημαντικη παραμετρο που πρεπει να δωσετε βαρος ειναι το τι εικονα εχει στην αγορα,δηλαδη πόσα θετικα review εχει.

6.Αγορα απο ΗΠΑ προτιματε με αποστολη δημοσιου ταχυδρομειου USPS.
Αγορες απο Ε.Ε δεν πληρωνουν τελωνειο.
Απο κινα ζητειστε εαν γινετε να αναγραψει στην συσκευασια ''Gift'' κλπ.

Αυτα τα λιγα και οτι αλλο θυμηθω i will be back. :blah:

Άβαταρ μέλους

Smias
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 65
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 00:36
Τόπος διαμονής: Αθηνα
Moto: xt660z Tenere
Έχει κάνει like: 3 φορές
Έχει δεχθεί like: 18 φορές

#7

Δημοσίευση από Smias » 24 Φεβ 2013, 17:18

Δικαίωμα καταγγελίας έχουμε μέσα σε 45 ημέρες από την ημερομηνία αγοράς , μετά από τις 45 μέρες δύσκολα βγάζουμε άκρη..

Μου έχει κάτσει μερικές φορές να μη μου έχει έρθει μέσα στις προβλεπόμενες μέρες και άρχισα τα ημεηλ , πάντα έβγαλα άκρη είτε με επιστροφή χρημάτων είτε με αποστολή αλλού προϊόντος .
Ο πωλητής δε θέλει αρνητικό feedback και θα κάνει ότι μπορεί για να το αποτρέψει αυτό .

Αλλά πάντα μέσα σε 45 μέρες και πριν αφήσουμε feedback .
Βασίλης
Ελικοπτερολογος-Πυρινικος Χημικος.

Άβαταρ μέλους

ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12297
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 258 φορές
Έχει δεχθεί like: 280 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#8

Δημοσίευση από ALX » 24 Φεβ 2013, 17:41

Mitsobilias έγραψε:
4.Εαν τωρα δεν παραλαβετε τιποτα καντε καταγγελια στο Pay-pal και οχι στο ebay.

Αν έχεις πληρώσει με paypal (που με αυτό θα έχεις πληρώσει) είναι ακριβώς το ίδιο... είτε κάνεις καταγγελία από ebay, είτε από paypal.

Έπεσα πρόσφατα σε απατεώνα και πήρα όλα τα λεφτά μου πίσω σε 5 μέρες με καταγγελία στο ebay.
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX


ironMANos®
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 741
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 12:31
Τόπος διαμονής: Περαμα-Πειραια
Moto: BANDIT 1250
Ηλικία: 51

#9

Δημοσίευση από ironMANos® » 24 Φεβ 2013, 17:55

ALX™ έγραψε:
Mitsobilias έγραψε:
4.Εαν τωρα δεν παραλαβετε τιποτα καντε καταγγελια στο Pay-pal και οχι στο ebay.

Αν έχεις πληρώσει με paypal (που με αυτό θα έχεις πληρώσει) είναι ακριβώς το ίδιο... είτε κάνεις καταγγελία από ebay, είτε από paypal.

Έπεσα πρόσφατα σε απατεώνα και πήρα όλα τα λεφτά μου πίσω σε 5 μέρες με καταγγελία στο ebay.
Mε τι ειχες ομως πληρωσει,με καρτα ή μέ paypal?
Με την καρτα ειναι πιο δυσκολο να παρεις τα χρηματα..............

Άβαταρ μέλους

ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12297
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 258 φορές
Έχει δεχθεί like: 280 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#10

Δημοσίευση από ALX » 24 Φεβ 2013, 19:30

Για paypal μιλάμε πάντα.
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Masif
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1487
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 22:40
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: Suzuki GSX650F
Κράνος: RPHA10+ Ben Spies
Ηλικία: 35

#11

Δημοσίευση από Masif » 24 Φεβ 2013, 20:27

Πολύ καλό θέμα για να ενημερωθούν κάποιοι που έρχονται πρώτη φορά σε επαφή με αγορές μέσω e-bay ή για κάποιο λόγο φοβόντουσαν να αγοράσουν από εκεί.

Σου λύνει όλες τις απορίες ακόμα κι αν ψωνίζεις χρόνια από εκεί και σου έχει "ξεφύγει" κάτι. :claping:
Αλέξανδρος

Άβαταρ μέλους

Στησίλαος
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 157
Εγγραφή: 22 Φεβ 2013, 10:28
Τόπος διαμονής: Εν Κανθάρου λιμήν
Moto: TRIUMPH Adventurer
Έχει κάνει like: 5 φορές
Έχει δεχθεί like: 4 φορές
Ηλικία: 48

#12

Δημοσίευση από Στησίλαος » 28 Φεβ 2013, 00:17

Επικοινώνησα με κεντρικό τελωνείο σήμερα, και από τους υπολογιστές τους, δεν έχει εισαχθεί κάποιο αντικείμενο με το Tracking Number που τους έδωσα, ούτε από αεροδρόμιο, ούτε από λιμάνι. Επίσης με στην σελίδα της USPS που πληκτρολόγησα το Tracking Number με έγραψε τα κάτωθι:
Status: Processed through USPS Sort Facility
Your item was processed through our JAMAICA, NY 11430 facility on November 27, 2012 at 5:25 am. No further information is available for this item. Additional information for this item is stored in files offline.
You may request that the additional information be retrieved from the archives, and that we send you an e-mail when this retrieval is complete. Requests to retrieve additional information are generally processed momentarily.

Ο πωλητής δεν απάντησε στο mail μου...
Καμιά ιδέα τι κάνουμε από δω και πέρα;;; :think:
Εικόνα
Μόνο οἱ νεκροί βλέπουν τό τέλος τοῦ πολέμου (Πλάτων)

Άβαταρ μέλους

Gen.Markus
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 102
Εγγραφή: 21 Φεβ 2013, 19:31
Τόπος διαμονής: Athens
Moto: Hornet 600
Κράνος: RPHA10+
Ηλικία: 31

#13

Δημοσίευση από Gen.Markus » 28 Φεβ 2013, 01:07

Στησίλαος έγραψε:Επικοινώνησα με κεντρικό τελωνείο σήμερα, και από τους υπολογιστές τους, δεν έχει εισαχθεί κάποιο αντικείμενο με το Tracking Number που τους έδωσα, ούτε από αεροδρόμιο, ούτε από λιμάνι. Επίσης με στην σελίδα της USPS που πληκτρολόγησα το Tracking Number με έγραψε τα κάτωθι:
Status: Processed through USPS Sort Facility
Your item was processed through our JAMAICA, NY 11430 facility on November 27, 2012 at 5:25 am. No further information is available for this item. Additional information for this item is stored in files offline.
You may request that the additional information be retrieved from the archives, and that we send you an e-mail when this retrieval is complete. Requests to retrieve additional information are generally processed momentarily.

Ο πωλητής δεν απάντησε στο mail μου...
Καμιά ιδέα τι κάνουμε από δω και πέρα;;; :think:
Δε θέλω να σε στεναχωρήσω αλλά μετά τις 45 ημέρες δύσκολα θα καταφέρεις κάτι.όπως και να έχει,κάνε την καταγγελία σου στο paypal και ήλπιζε για το καλύτερο.
Εικόνα
Μάκης


ironMANos®
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 741
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 12:31
Τόπος διαμονής: Περαμα-Πειραια
Moto: BANDIT 1250
Ηλικία: 51

#14

Δημοσίευση από ironMANos® » 01 Μαρ 2013, 13:23

Στησίλαος έγραψε: Your item was processed through our JAMAICA, NY 11430 facility on November 27,
Καμιά ιδέα τι κάνουμε από δω και πέρα;;; :think:



Tζαμαικα πηγε.............................? :guitarman: :mpafos: :mpafos:

Άβαταρ μέλους

Masif
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1487
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 22:40
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: Suzuki GSX650F
Κράνος: RPHA10+ Ben Spies
Ηλικία: 35

#15

Δημοσίευση από Masif » 01 Μαρ 2013, 23:10

Στησίλαε γιατί ρε συ το άφησες τόσο καιρό. Από 27 Νοεμβρίου; Πράξε όπως σου είπε ο Gen. Markus αλλά δύσκολα τα πράγματα.
Αλέξανδρος

Άβαταρ μέλους

FZMAN
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 430
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 23:18
Τόπος διαμονής: Λαμογιστάν
Moto: YAMAHA
Κράνος: SHOEI XR1100
Έχει κάνει like: 15 φορές
Έχει δεχθεί like: 29 φορές
Ηλικία: 51

#16

Δημοσίευση από FZMAN » 12 Μαρ 2013, 20:58

Μανώλη μην το αφήσεις.
Κυνήγησε το.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Τεχνολογία”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες