Συμβουλές για μας και για τη μοτοσυκλέτα!

Ό,τι δεν χωράει παρακάτω
Απάντηση
Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12001
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 219 φορές
Έχει δεχθεί like: 211 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

Συμβουλές για μας και για τη μοτοσυκλέτα!

#1

Δημοσίευση από ALX » 01 Ιουν 2013, 18:40

Συμβουλες για….μας


1.Αν θελετε να αγορασετε ισοθερμικα εσωρουχα για τον χειμωνα,αγοραστε καποια ειδικα για μοτοσυκλετιστες κι όχι πχ για ορειβατες.Τα ορειβατικα είναι καταλληλα για περπατημα κι όχι αρκετα ζεστα για αναβατες.

2.Στο εμποριο υπαρχουν σπρευ αδιαβροχοποιησης.Δεν αντικαθιστουν το αδιαβροχο,αλλα προσφερουν ικανοποιητικα αποτελεσματα.Διαρκουν λιγο αλλα μπορειτε να επαναψεκασετε τα ρουχα σας.

3.Τα γαντια είναι εκτεθειμενα σε ολους τους ρυπους και βρωμιζουν γρηγορα.Όταν δε είναι και ιδρωμενα,αποφευγετε να τα βαζετε μεσα στο κρανος για να μην μυρισει το εσωτερικο του.

4.Τα δερματινα μπουφαν αλλα και οι μποτες και τα γαντια και τα παντελονια,χρειαζονται συντηρηση με ειδικο λιπος.Θα το βρειτε στα καταστηματα με αξεσουαρ,στις γκαμες προιοντων των εταιριων και αρκετων που παραγουν λιπαντικα.

5.Δωστε αρκετη προσοχη στην σωστη επιλογη των γαντιων και των μποτων.Ως γνωστων αν εχεις τα χερια και τα ποδια σου ζεστα, και στεγνα ,κρυωνεις λιγοτερο πανω στην μοτοσυκλετα.

6.Αγοραζοντας μοτοσυκλετιστικα μπουφαν,δωστε κατι παραπανω και επιλεξτε καποιο μοντελο που αφαιρετε η θερμικη του επενδυση ή ακομα και η αδιαβροχοπιητκη μεμβρανη.Ετσι θα μπορειτε να το πλενετε αφοβα και στο πλυντηριο.

7,Αν χρησιμοποιητε το κινητο σας κατά την οδηγηση,χρησιμοποιηστε hands free.Χωραει ανετα μεσα από το κρανος.

8.Αρκετες εταιριες λιπαντικων εχουν στην γκαμα τους σπρευ για τον καθαρισμο του εσωτερικου του κρανους.Αναζητηστε τα.

9.Αν δεν διαθετετε αντιθαμβωτικη ζελατινα στο κρανος σας,αναζητηστε τα ειδικα σπρει και υγρα που θα βρειτε στα καταστηματα αξεσουαρ μοτοσυκλετας.

10.Τα μπουφαν με αποσπωμενα μανικια δεν μπορουν να είναι και αδιαβροχα.

11.Τα μεγεθη των ειδων ενδυσης δεν είναι ιδια σε ολες τις εταιριες και συχνα εχουν άλλες φορμες.Πρεπει λοιπον να δοκιμαζετε πριν αγορασετε ώστε να βρειτε το σωστο νουμερο.

12.Τα προστατευτικα των μοτοσυκλετιστικων ρουχων δεν πρεπει να μπαινουν στο πλυντηριο και να ερχονται σε επαφη απορυπαντικα.Αφαιρεστε τα πριν το πλυσιμο.


13.Αρκετες εταιριες κρανων προσφερουν και ειδικες κιτρινες ζελατινες για νυχτερινη οδηγηση μονο.Αναζητηστε τις γιατι κανουν καταπληκτικη δουλεια.

14.Τα ανοιχτα κρανη ακομα κι αυτά που εχουν ζελατινα,δεν προστατευουν από τον αερα παρα μονο στις χαμηλες ταχυτητες της πολης.Εκτος κι αν σας προστατευει η ζελατινα της μοτοσυκλετας


15.Τις πιστωτικες καρτες αλλα και οσες εχουν την μαυρη μαγνητικη ταινια μην τις τοποθετειτε κοντα στους μαγνητες του μαγνητικου σας τανκ μπαγκ.Κινδυνευοθν να απομαγνητιστουν και να καταστραφουν.



Συμβουλες γι …αυτην



1.Αγοραζοντας βαση μεταφορας κλειδαριας,προσεξτε να εχει παξιμαδια ασφαλειας.
Αν δεν εχει θα μπορεσετε να βρειτε σε καταστηματα που πουλανε εργαλεια και σιδηρικα.


2.Αν αποφασισετε να αλλαξετε ελατηρια στο πιρουνι ή στο αμορτισερ,προτιμηστε να απευθυνθειτε σε εξειδικευμενα καταστηματα αναφεροντας και το βαρος σας.Θα σας προτεινουν την σωστοτερη επιλογη.

3.Πριν αγορασετε μια αφτερ μαρκετ εξατμιση,ρωτηστε στην αντιπροσωπεια για την καλυψη της σε ανταλακτικα


4.Αν νειωθετε την μιζα να γυρναει τον κινητηρα δυσκολα,το πιθανοτερο είναι να εχει μειωθει η ικανοτητα της μπαταριας να αποθηκευει ρευμα.Αλλαξτε την πριν πιασει ο χειμωνας γιατι με τα κρυα θα σπρωχνετε.


5.Αν το αφρωδες υλικο της σελας σας εχει «κατσει» από την χρηση ή δεν σας βολευει το σχημα του,απευθυνθειτε στους εξειδικευμενους τεχνιτες.Την επισκευαζουν με μικρο κοστος.


6.Χρησιμοποιωντας λεπτοτερη αλυσιδα μεταδοσης από αυτή που χρησιμοποιει ο κατασκευαστης της μοτοσυκλετας,κερδιζετε λιγο βαρος και μειωνεται της απωλειες απ την μεταδοση,αλλα και την διαρκεια ζωης της όπως και των γραναζιων.

7.Αν ετοιμαζεστε να ταξιδεψετε με την καινουρια μοτοσυκλετα σας,φορτωστε ολες τις αποσκευες και τον συνεπιβατη αν υπαρχει και καντε μια μικρη διαδρομη για να εξοικιωθειτε με την αλλαγμενη λογο φορτιου συμπεριφορα της

8.Στη σχαρα και τα συστηματα μεταφορας με μπαγκαζιερες χρησιμοποιηστε παξιμαδια ασφαλειας που δεν θα ξεβιδωθουν από τους κραδασμους.Η χρηση επιπλεον κολλας σπειρωματων εγγυαται ότι όλα θα μεινουν στην θεση τους.

9.Πριν το ταξιδι,κανουμε ένα γενικο σερβις την μοτοσυκλετα.Σωστο είναι να υπαρχει ένα χρονικο περιθωριο για ελεγχο μηπως ξεχαστηκε κατι.Όχι από το συνεργειο στην Εθ.Οδο κατευθειαν!!!

10.Εάν χρησιμοποιησετε αλουμινενιο γραναζι στην τελικη μεταδοση,πρεπει να ειστε επιμελεις με την ταση και την λιπανση της αλυσιδας.Αν δεν ειστε,η φθορα θα ερθει γρηγορα.

11.Εάν δεν εχετε φλας ή εχετε πολύ μεγαλα,υπαρχουν στο εμποριο και σε χαμηλες τιμες απομιμησεις από μινιατουρες που φορανε τα ιαπωνικα 400αρια.Μικρα και ομορφα.

12.Αν η μοτοσυκλετα σας εχει ψηλα την εξατμιση,όπως οι περισσοτερες ον οφ,δωστε προσοχη στο φορτωμα της.Εκτος από την ιδια την εξατμιση,υπολογιστε ότι και τα καυσαερια είναι καυτα και ευκολα θα καψουν τις αποσκευες.

13.Για ευκολο και γρηγορο καθαρισμα των φιλτρων αερα από αφρωδες υλικο,προτιμηστε τα ειδικα σπρευ καυαρισμου που παραγουν μερικες εταιριες λιπαντικων μοτοσυκλετας.

14.Αναμεσα στην ή στις μπαγαζιερες και την βαση τους,ειδικα εάν δεν είναι καινουριες,τοποθετηστε καποιο ελαστικο παρεμβυσμα.Θα μειωσετ τον θορυβο και δεν θα φθαρουν οι κλειδαριες.


15.Στο εμποριο υπαρχουν καθρεπτες σχεδον για κάθε μοτοσυκλετα.Αν οι δικοι σας δεν…υπαρχουν ή δεν προσφερουν σωστη ορατοτητα,αναζητηστε εκει την λυση.

16.Υπαρχουν αφτερ μαρκετ τιμονια αλουμινενια και σιδερενια με ετοιμες τις τρυπες οπου ασφαλιζουν οι διακοπτες.Για να γινει ευκολα η αλλαγη του τιμονιου,προτιμηστε αυτά τα τιμονια.


17.Oταν αγοραζετε γρασο διαλεξτε καποιο καταλληλο για ρουλεμαν και αδιαβροχο για να μην κραταει υγρασια.

18.Οι παναλαφρες και ομορφες βιδες από εργαλ δεν εχουν την απαιτουμενη αντοχη για κρισιμες εφαρμογες όπως η στηριξη των δαγκανων.Αν θελετε να χρησιμοποιησετε ελαφρυτερες από τις εργοστασιακες,η λυση είναι τιτανιο.

19.Όπως όλα τα αγωνιστικου προορισμου προιοντα,ετσι και τα συγχρονα competition ελαστικα αποδιδουν στις πιστες και μονο.Σε καθημερινες συνθηκες όχι μονο δεν αποδιδουν σωστα,αλλα συχνα είναι υποδεεστερα από τα κοινα λαστιχα.


20.Συχνο φαινομενο είναι τα στραβωματα στις χυτες ζαντες των σουπερσπορτ μοτοσυκλετων από τις λακκουβες των δρομων μας.Η αριστη επισκευη τους γινεται με πρεσσα που θα βρειτε σε μερικα καταστηματα ελαστικων μοτοσυκλετας.

21.Όταν τοποθετειτε τα καινουρια σας γκριπ στο τιμονι,μην βαζετε λαδι για να μπουν ποιο ευκολα,γιατι μετα θα περιστρεφονται.Το νερο κανει την δουλεια καλυτερα,ενώ η σιλικονι αριστα.

22.Μερικες από τις εταιριες που κατασκευαζουν σπρει αλυσιδας τα προσφερουν και σε μικρες συσκευασιες 20-50 γραμμαριων,ενώ καποιες από αυτές εχουν την δυνατοτητα να ξαναγεμιζουν.

23.Στη μεταδοση των σκουτερ μην αμελειτε να αλλαζετε ιμαντες και τα αντιβαρα του φυγοκεντρικου συμπλεκτη,όταν προβλεπεται από τον κατασκευαστη.Είναι αναλωσημα και η φθορα τους δεν αποτελει βλαβη.

24.Τους ζεστους μηνες,οι δρομοι εχουν την χειροτερη προσφυση.Μην αναβαλλετε την αλλαγη των ελαστικων για το φθινωπορο.Τα φρεσκα και σωστα ελαστικα είναι παντα απαραιτητα για την ασφαλεια μας κι όχι μονο των χειμωνα.

25.Τους ζεστους καλοκαιρινους μηνες και ειδικα πριν από ταξιδι ελεγχετε συχνα τις πιεσεις των ελαστικων σας.Με χαμηλη πιεση υπερθερμαινονται,μειωνεται η προσφυση τους και φθειρονται.

26.Τα συγχρονα καρμπυρατερ των τετραχρονων μοτοσυκλετων συνηθως δεν επιτρεπουν αλλαγη θεσης της βελονας.Μονο μετα την τοποθετηση κιτ στα καρμπυρατερ θα εχετε την δυνατοτητα αυτή.


27.Όταν αγοραζετε λιπαντικα για την μοτοσυκλετα σας,αναζητηστε συσκευασιες των 2 και 4 λιτρων που είναι οικονομικοτερς.

28.Εάν η μοτοσυκλετα σας εχει λαστιχα ασαμπρελα αναζητηστε τα κιτ επισκευης τους στο λαστιχαδικο σας.Είναι ευκολα στην εφαρμογη και συνηθως εχουν επιτυχια.

29.Εάν αγοραζετε καινουρια μοτοσυκλετα που δεν είναι εισαγωγη της επισημης αντιπροσωπειας,πιεστε πολλυ για την μειωση της τιμης της.


30.Στις διακοπες ισως χρειαστει να χρησιμοποιησετε υγρα φρενων,ψυγειου ή λιπαντικα αγνωστα που δεν τα εμπιστευεστε.Αντικαταστηστετα στην πρωτη ευκαιρια.

31.Πλενοντας την μοτοσυκλετα σας αποφυγετε να ριξετε οτιδηποτε άλλο εκτος από νερο και ηπιο απορυπαντικο στα δισκοφρενα και κυριως στα τακακια.


32.Αν χρησιμοποιησετε σπρει για την επισκευη της σαμπρελας,ξεκινηστε αμεσως μολις το βαλετε.Ετσι υπαρχουν περισσοτερες πιθανοτητες επιτυχιας.


33.Καλη συνηθεια είναι η λιπανση της αλυσιδας με ειδικα σπρει.Ακομα καλυτερη είναι η λιπανση της να γινεται βραδυ,ώστε να εισχωρησει το λιπαντικο καλυτερα αναμεσα στους κρικους.

34.Για να μην βασανιζεστε να ελεγξετε τον αερα στα λαστιχα σας που δεν είναι ασαμπρελα με τις ευκαμπτες βαλβιδες,αναζητηστε στα καταστηματα των ελαστικων μοτοσυκλετας προεκτασεις με γωνιες που μενουν μονιμα στις ζαντες.

35.Τα λαστιχενια σωληνακια των φρενων πρεπει να αλλαζονται κάθε δυο χρονια.Αν τα αντικαταστησετε με ατσαλινα υψηλης πιεσης,θα τα εχετε για παντα και θα βελτιωσετε τα φρενα σας.


36.Αναζητωντας αφτερ μαρκετ και ψηλοτερη από την εργοστασιακη ζελατινα για το φερινγκ της μοτοσυκλετα σας,επιλεξτε καποια με τρυπες στο κατω μερος της.Ο αερας που μπανει από κει μειωνει την υποπιεση στο πισω μερος της που ρουφαει το μη εφαρμοστο μπουφαν σας.Αν δεν βρειτε με τρυπες καντε τις εσεις.

37.Αγοραζοντας μαγνητικο τανκ μπαγκ προτιμηστε καποιο με πολλους και μικρους μαγνητες ώστε να μπορει να εφαρμοζει ακολουθωντας της καμπυλες του ρεζερβουαρ.




(Από παλιό αρχείο Word που είχα στο pc μου και το βρήκα ψάχνοντας κάτι άλλο. Δεν ξέρω καν ποιος είναι ο δημιουργός του για να τον αναφέρω. Πάντως είναι πολύ παλιό. 26/3/2003 λέει ότι το δημιούργησα το αρχείο) :owned:


“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX


Gee
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 652
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 22:26
Τόπος διαμονής: Αθηνα
Moto: APRILIA TUONO V4 ABS
Κράνος: R-PHA 10+, Race-RPro
Έχει κάνει like: 11 φορές
Έχει δεχθεί like: 61 φορές
Ηλικία: 33

#2

Δημοσίευση από Gee » 01 Ιουν 2013, 19:35

ALX™ έγραψε:


Συμβουλες γι …αυτην



8.Στη σχαρα και τα συστηματα μεταφορας με μπαγκαζιερες χρησιμοποιηστε παξιμαδια ασφαλειας που δεν θα ξεβιδωθουν από τους κραδασμους.Η χρηση επιπλεον κολλας σπειρωματων εγγυαται ότι όλα θα μεινουν στην θεση τους. προτιμηστε ελαφριας συγκρατισης κολλα σπειρωματων (αν μιλαμε για loctite η μπλε) για να μπορειτε να ξεβιδωσετε ευκολα μετα




17.Oταν αγοραζετε γρασο διαλεξτε καποιο καταλληλο για ρουλεμαν και αδιαβροχο για να μην κραταει υγρασια.
Το αδιαβροχο γρασσο ειναι και λιγο μυθος ,υπαρχουν γρασσα ανθεκτικα στο νερο ,αλλα τα πραγματικα αποτελεσματικα ειναι πολυ ακριβα ,γυρω στα 20 ευρω το κιλο



21.Όταν τοποθετειτε τα καινουρια σας γκριπ στο τιμονι,μην βαζετε λαδι για να μπουν ποιο ευκολα,γιατι μετα θα περιστρεφονται.Το νερο κανει την δουλεια καλυτερα,ενώ η σιλικονι αριστα. Το οινοπνευμα ειναι πολυ αποτελεσματικο ,γλυστραει για λιγο κ μετα εξατμιζεται

ωραιος ALX :thumpup: :thumpup:


καποια πραγματα που πιστευω οτι ειναι λιγο διαφορετικα βαση εμπειριων.

Άβαταρ μέλους

naftilos
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 2604
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 15:55
Τόπος διαμονής: Αθηνα Ηρακλειο
Moto: Αprilia pegaso+capon
Κράνος: SHARK VISION-R
Έχει κάνει like: 77 φορές
Έχει δεχθεί like: 97 φορές

#3

Δημοσίευση από naftilos » 02 Ιουν 2013, 21:21

:+1: :claping:

Απάντηση

Επιστροφή στο “[Αναβάτης] Γενικά θέματα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης