Συμβουλές επιλογής κράνους ©

Κράνη, μπουφάν, παντελόνια, γάντια, κ.α.
Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12325
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 224 φορές
Έχει δεχθεί like: 234 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

Συμβουλές επιλογής κράνους ©

#1

Δημοσίευση από ALX » 25 Φεβ 2013, 10:54

Συμβουλες περι κρανους για να μην την πατήσουμε!

Τι πρεπει να ξερουμε για το κρανος που θα αγορασουμε,...πριν το αγορασουμε.Ταιριαζει σωστα στο κεφαλι μας? Εδω θα βρειτε εναν οδηγο που τα λεει ολα.

Ανανεώθηκε Tue, Sep 13 2005 9:00 pm

Λοιποοοοοοοοον.....απο προσωπικες εμπειριες που εχω μαζεψει ολα αυτα τα χρονια που παλευω με τις μοτοσυκλετες,και οσο αναφορα την επιλογη κρανους,σας παραθετω καποια πραγματα που θα μπορουσατε να τσεκαρετε κατα την αγορα.
Το βασικοτερο κριτιριο για την αγορα καποιου κρανους ειναι να πληρει της προδιαγραφες ασφαλειας.Παντα να ρωτατε αν το κρανος εχει τις τελευταιες προδιαγραφες ασφαλειας (με τα σημερινα δεδομενα τις προδιαγραφες ECE 22.05) και ειδικα στα φθηνα κρανη τα οποια πιθανον δεν καλυπτουν ολες τις προδιαγραφες αλλα απλα ειναι εγκεκριμενα απο την χωρα παραγωγης τους (Ε1 Γερμανια Ε2 Γαλλια Ε3 Ιταλια κοκ) για κυκλοφορια και πωληση.

(Τωρα τελευταια μαλιστα εχω δει κρανη που πουλουνται σε καποια καταστηματα των 30 ευρω που γραφουν πως πληρουν τις προδιαγραφες ECE.2205!!!! Aν ειναι δυνατον δηλαδη!!! :shocking:

Ξερετε κατι Safebet κατι Shingai(κα) :P κτλ.

Αν αυτα τα κρανη πληρουν τις αυστηροτατες προδιαγραφες γιατι εμεις παμε και δινουμε ενα σκασμο Ευρω για ενα επωνυμο κρανος??? .

Δεν μπορει...κατι συμβαινει με αυτα και το κρατος ως συνηθως κοιμαται τον υπνο του δικαιου,αντι να ξεκεφαλιασει αυτους που τα εισαγουν και μαλιστα ψευδωνται για τις προδιαγραφες τους.

Αυτο μαλιστα λεγεται εξαπατηση του καταναλωτη και σηκωνει μεγαλα προστιμα...αλλα ειπαμε στο Βιλαμπαχαλο που λεγεται Ελλαδα ζουμε!!! )

Μετα την παρενθεση συνεχιζω....

Προσεξτε/ρωτηστε το κελυφος απο τι υλικο ειναι φτιαγμενο.


Tο κελυφος του κρανους συνηθως ειναι φτιαγμενο απο μιξη πολυκαρμπονατου,απο fiberglass,ή απο μιξη διαφορων αλλων υλικων οπως carbon(ανθρακονηματα)και kevlar.

Τα κρανη απο fiberglass συνηθως εχουν πολυ μεγαλη αντοχη σε δυνατη προσκρουση και το υλικο παραμενει αναλλοιωτο για πολλα χρονια,οπως επισης και τα carbon

Το πολυκαρμπονατο ειναι συνηθως γεροφτιαγμενο αλλα οχι για πολλα χρονια και το βαρος του ειναι καπου στον μεσο ορο και πανω.

Τα fiber,carbon ειναι σαφεστατα πιο ελαφρια και ισως τα πιο ελαφρια κρανη.

Το δευτερο βασικοτατο κριτιριο ειναι η σωστη εφαρμογη στο κεφαλι μας.

Kατα την επιλογη ενος κρανους πρεπει να ξερετε οτι περα απο τον συντελεστη ασφαλειας που πρεπει να παρεχει το κρανος, ενας εξισου σημαντικος παραγοντας ειναι η ανεση που προσφερει αυτο.

Δεν πρεπει να μας πιεζει(απλα να εφαρμοζει χωρις κενα) στην περιφερεια του κεφαλιου μας,αυτην που περναει απο το υψος του μετωπου.

Οταν λοιπον δοκιμαζετε ενα κρανος σε καποιο καταστημα, φροντιστε να το αφησετε στο κεφαλι σας για τουλαχιστον 5 λεπτα, πριν το βγαλετε και εστιαστε την προσοχη σας στο αν σας ενοχλει εστω και λιγο σε καποιο σημειο του κεφαλιου σας

Αφου περασει αυτος ο χρονος,βγαλτε το κρανος και κοιταχτειτε σε ενα καθρεφτη για τυχον κοκκινα σημαδια στο προσωπο σας. Αν υπαρχουν καλο ειναι να το προσεξετε.

Η πιεση στα μαγουλα ΠΡΕΠΕΙ να υπαρχει και ειναι το μονο σημειο που μετα απο μικρη χρηση θα ¨φορμαρει¨ σωστα.

Επισης το εσωτερικο πρεπει να ειναι απο υφασμα καλης ποιοτητας και υποαλλεργικο.

(Θυμηθειτε...δεν ταιριαζουν ολες οι μαρκες κρανων στο κεφαλι μας,γι αυτο μην αγορασετε την καλυτερη μαρκα αν δεν ¨καθεται¨ σωστα στο κεφαλι σας.)

ΕΝΑΣ ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΚΑΛΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ
01.gif
02.gif
03.gif
04.gif
  1. Μετρηστε την περιφερεια του κεφαλιου σας με μια μεζουρα.
  2. Αντιστοιχιστε το αποτελεσμα της μετρησης με το συγκεκριμενο μεγεθος κρανους και φορεστε το (small-medium-large)
  3. Το κρανος πρεπει να ειναι σφιχτο στο κεφαλι σας αλλα ταυτοχρονως και ανετο
  4. Προσπαθηστε να βαλετε ενα δαχτυλο αναμεσα στο μετωπο σας και στο κρανος.To σωστο ειναι να μην μπορειτε να το κανετε.
  5. Δοκιμαστε να περιστρεψετε το κεφαλι μεσα στο κρανος,κρατωντας το καλα με τα χερια σας ή κουνηστε το κεφαλι σας δεξια αριστερα.Το κρανος δεν πρεπει να κουνιεται ανεξελεγκτα
  6. Δοκιμαστε να βγαλετε το κρανος απο το κεφαλι σας εχοντας το δεμενο,τραβωντας το απο το πισω μερος προς τα εμπρος.
  7. Δοκιμαστε να φορεσετε γυαλια(αν δεν χρησιμοποιειτε ορασεως,σιγουρα θα χρησιμοποιησετε ηλιου αν δεν εχει το κρανος φιμε ζελατινα). Πρεπει να υπαρχει ο αντιστοιχος χωρος ωστε τα μπρατσα των γυαλιων να μην σας ενοχλουν.
  8. Τελος οπως ξαναειπα,κοιταχτειτε σε εναν καθρεφτη μετα την παροδο του 5 λεπτου για τυχων κοκκινιλες στο προσωπο
Απο δω και κατω ξεκινουν καποιες λεπτομερειες οι οποιες συχνα μας διαφευγουν οταν φτανουμε στο σημειο να πουμε αυτο το αγοραζω...μ αρεσει.

Προσεξτε καλα την εφαρμογη της ζελατινας κατα το κλεισιμο.Η αεροστεγης εφαρμογη της δεν θα επιτρεπει θορυβους απο τον στροβιλισμο του αερα και την εισοδο νερου κατα την οδηγηση σε βροχη. Καλο θα ειναι η φλαντζα στην οποια παταει η ζελατινα κατα το κλεισιμο να μην ειναι απο πλαστικο αλλα λαστιχενια καθ' ολη την περιφερεια της.

H ζελατινα επισης πρεπει να ειναι αντιχαρακτικη(οσο γινεται αυτο)και ειδικα αντιθαμβωτικη.

Η ευκολη αφαιρεση της χωρις εργαλεια ειναι προσον.

Το συστημα εξαερισμου (κοινως αεραγωγοι) που πρεπει να ειναι σωστοι(τωρα πως μπορεις να ξερεις αν σε καποιο κρανος που δεν γνωριζεις,αν λειτουργουν ικανοποιητικα,θα σας γελασω.)

Αυτο που θα πρεπει ομως να κοιταξετε,ειναι οταν τους κλεινετε,να κλεινουν καλα γιατι σε διαφορετικη περιπτωση και ειδικα σε μια δυνατη βροχη θα το μετανειωσετε οικτρα που δεν το προσεξατε. Αποφυγετε τα κρανη με μεγαλους μετωπικους αεραγωγους (Μονο φασαρια προσθετουν)

Οι αεραγωγοι της ζελατινας (αυτοι μπροστα απο την μυτη μας) παιζουν ισως τον σημαντικοτερο ρολο, κι αυτο γιατι ειναι αυτοι που δεν θα αφηνουν την ζελατινα να θολωσει τις βροχερες μερες, αλλα ειναι και αυτοι που δημιουργουν τον μεγαλυτερο θορυβο.

Φροντιστε λοιπον να ειναι απλοι χωρις πολλα φρου φρου κι αρωματα(και να κλεινουν καλα οπως ειπαμε)

Ο αεραγωγος κορυφης ειναι αυτος που θα μας κραταει το κεφαλι μας δροσερο τους ζεστους μηνες (και μονο εκτος πολης) οπως επισης δεν θορυβει ιδιαιτερα αλλα κι αυτος οταν πρεπει να κλεισει...να κλεινει καλα.

Αν ειναι δυνατον,αγοραστε ενα κρανος με αφαιρουμενο εσωτερικο.

(Θα το εκτιμησετε οταν θα χρειαστει να πλυνετε το κρανος σας κι οταν θα χρειαστειτε ανταλλακτικα μαξιλαρακια για τα μαγουλα)

Προσεξτε πολυ το τελειωμα του εσωτερικου στο κατω μερος του κρανους το οποιο πρεπει να ειναι επενδυμενο με πλαστικο κι οχι να ειναι συνεχεια του υφασματος του εσωτερικου,γιατι τις βροχερες μερες,το νερο που θα ¨γλυφει¨ και θα κυλαει προς τα κατω,θα μουσκεψει πανευκολα αυτο το σημειο (και εν συνεχεια και τα μαλλια σας) και μετα αντε στεγνωσε το ειδικα αν εισαι και σε κανενα μεγαλο ταξιδι!)

Καλο θα ειναι το κρανος να εχει στανταρ η προαιρετικα επιρηνιο και υποσιαγωνο. Θα τα εκτιμησετε δεοντος με τα κρυα. Το επιρηνιο βοηθα στο να αργησει η ζελατινα να θολωσει απο τα χνωτα της μυτης οπως επισης το υποσιαγωνο βοηθα στην μειωση του θορυβου απο στροβιλισμους του αερα αλλα και το κρυο τον χειμωνα.

Το κλεισιμο στο λουρακι ειναι σημαντικο.

Τα αγωνιστικου τυπου (Double D rings) ειναι πιο μπελαλιδικα κατα το δεσιμο/λυσιμο απο τα τυπου καστανιας, αλλα πολυ πιο ασφαλη! (προτιμήστε τα) Eπισης προσεξτε το εσωτερικο των λουριων να ειναι απο μαλακο υλικο κι οχι απο πλαστικο το οποιο θα προκαλεσει ερεθισμους στο σημειο επαφης του με το ευαισθητο δερμα του λαιμου μας.

Προσεξτε καλα την ποιοτητα βαφης γιατι μετα θα βριζετε που εχετε ενα καινουριο μαδημενο κρανος!

Τέλος και ίσως το πιο σημαντικό απ' όλα, αν θέλετε την μέγιστη ασφάλεια από ένα κράνος, τότε προτιμήστε full face [attachment=1]images.jpg[/attachment].

Τα τύπου jet
αρχείο λήψης.jpg
είναι σίγουρα πιο ευχάριστα το καλοκαίρι, αλλά ταυτόχρονα ιδιαίτερα επικίνδυνα σε μια πτώση, καθώς δεν θα προστατέψουν το πρόσωπό και το σαγόνι σας.

Τα ανοιγόμενου τύπου
images (1).jpg
είναι σαφώς καλύτερα από τα jet, αλλά πιθανότατα σε μια μετωπική σύγκρουση να μην λειτουργήσουν τόσο σωστά όσο ένα κανονικό full face κράνος.

Η επιλογη δικη σας και καλες αγορες!!!

ALX ©
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.


“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Yamahito
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 528
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 01:18
Τόπος διαμονής: nowhere
Moto: extx
Έχει κάνει like: 1 φορά
Έχει δεχθεί like: 9 φορές

#2

Δημοσίευση από Yamahito » 18 Μαρ 2013, 11:54

η κάθε εταιρία άνα χρόνο ανανεώνει το σχέδιο/χρώμα του κράνους;

Άβαταρ μέλους

Αλομπαρ
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 2319
Εγγραφή: 12 Μαρ 2013, 03:19
Τόπος διαμονής: Χαβούζα
Moto: ΚTM SuperDukeR 1290
Κράνος: SHOEI XR-1100
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 57 φορές
Έχει δεχθεί like: 33 φορές
Ηλικία: 33

#3

Δημοσίευση από Αλομπαρ » 26 Μαρ 2013, 12:30

:goodpost: ΑΛΧ
Δημήτρης

Πρωην jimbakis


acimo
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 68
Εγγραφή: 22 Φεβ 2013, 12:34
Τόπος διαμονής: αθηνα
Moto: ??
Έχει κάνει like: 8 φορές
Έχει δεχθεί like: 3 φορές

#4

Δημοσίευση από acimo » 14 Ιουν 2013, 23:16

μπραβο ALX πολυ ωραιο και εμπειριστατομενο !

Άβαταρ μέλους

landscape
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 145
Εγγραφή: 28 Φεβ 2013, 08:59
Τόπος διαμονής: Μιραμπέλλο
Moto: gilera runner 200vxr
Κράνος: shoei raid II
Έχει δεχθεί like: 1 φορά
Ηλικία: 27

#5

Δημοσίευση από landscape » 15 Ιουν 2013, 06:50

Μια απορία που είχα πάντα :
Στα κράνη υπάρχει κάπου η ημερομηνία παραγωγής τους γραμμένη ή απλά υπολογίζουμε εμπειρικά με βάση το πόσα χρόνια κυκλοφορεί το μοντέλο;
Κανένας σίγουρα δεν θα ήθελε να πάρει ένα κράνος που έχει μείνει στο ράφι για 5-6-7-8+ χρόνια.....
Για παράδειγμα έχω ένα SHOEI RAID II το οποίο αγόρασα κάπου το 2006-2007 και βλέπω ότι το πουλάνε ακόμα και σήμερα!
http://www.fc-moto.de/epages/fcm.sf/en_ ... OEI-Raid-2

Επιπλέον πόσο είναι ο εκτιμώμενος χρόνος χρήσης - αντοχής για ένα κράνος , ώστε να παραμένει ασφαλές;
"Χάλασα το αυτόματο, να έρχομαι στο χωριό σου,
γιατί έχει χωματόδρομο, γαμώ το δήμαρχο σου."

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12325
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 224 φορές
Έχει δεχθεί like: 234 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#6

Δημοσίευση από ALX » 15 Ιουν 2013, 09:15

Ειδικά τα Shoei που το ξέρω... έχουν αυτοκολλητάκι που γράφει ημερομηνία παραγωγής.
Θα το βρεις αν ψάξεις πίσω από τα σφουγγάρια του υλικού στο πάνω μέρος του κεφαλιού ή κάπου δεξιά αριστερά. Ανασήκωσε τα σφουγγάρια και θα το βρεις κάπου.
Πάντως γενικώς όλα τα σοβαρά κράνη κάπου γράφουν ημερομηνία παραγωγής αν ψάξεις σχολαστικά στο εσωτερικό τους. Τα περισσότερα νομίζω τα γράφουν κάπου στα λουριά.
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

landscape
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 145
Εγγραφή: 28 Φεβ 2013, 08:59
Τόπος διαμονής: Μιραμπέλλο
Moto: gilera runner 200vxr
Κράνος: shoei raid II
Έχει δεχθεί like: 1 φορά
Ηλικία: 27

#7

Δημοσίευση από landscape » 16 Ιουν 2013, 11:47

Καλά.....όποιος ψάχνει βρίσκει.... :whistling:

αρχίζω να ψάχνω το κράνος μου για ημερομηνία παραγωγής.....θυμίζω ότι έχω το shoei RAID II
Εικόνα

ημερομηνία δεν βρήκα...αλλά ανακάλυψα ότι πίσω από την επένδυση και πάνω στο "φελιζολ" του εσωτερικού του κράνους υπάρχει χαρακτό ένα μεγάλο XR 1000
Εικόνα

μετά από μια μικρή αναζήτηση στο Google ανακάλυψα ότι οι μοναδικές διάφορες είναι τα τρία στρώματα κελύφους στο RAID II αντί για 4 στο XR 1000, οι αεραγωγοί (ένα διπλό έχει το RAID II αντί για δύο μονούς στο XR 1000 που είναι και στο ίδιο σημείο)......Κατά τα άλλα.....βρείτε τις διαφορές.... :blush:
http://www.shoei-europe.com/uk/products/XR-1000
http://www.shoei-europe.com/uk/products/RAID-II

έτσι για να ξέρουμε τι αγοράζουμε.... :whistling: :whistling: :whistling:
"Χάλασα το αυτόματο, να έρχομαι στο χωριό σου,
γιατί έχει χωματόδρομο, γαμώ το δήμαρχο σου."

Άβαταρ μέλους

zentakias
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 258
Εγγραφή: 16 Ιουν 2013, 21:32
Τόπος διαμονής: Λάρισα
Moto: CB400 SF
Κράνος: AGV K-3 TOP46

#8

Δημοσίευση από zentakias » 16 Ιουν 2013, 23:56

αξίζει να αγοράσω σήμερα ένα κράνος καινούργιο που κυκλοφόρησε 30 οκτωβρίου 2009?
βρήκα αυτό σε medium στα 60 ευρώ

Εικόνα


ημ/νια κυκλοφορίας στην αγορά λέει 30/10/2009
amazon.co.uk/Marushin-777-Tiger-black-6 ... B002UYWKF2

ο κυριος εδώ προφανώς θελει να ξεπουλήσει και το δίνει (μάλλον) σε τιμή στοκ
http://www.tzortzopoulos.gr/newsite/specialoffers.php
Εικόνα
Στέλιος

Άβαταρ μέλους

Θάνος
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 5073
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:12
Τόπος διαμονής: Athens
Έχει κάνει like: 1 φορά
Έχει δεχθεί like: 7 φορές
Ηλικία: 36

#9

Δημοσίευση από Θάνος » 17 Ιουν 2013, 00:16

Το Arai που έχω το CorsAir7 το είχα πάρει και εγώ Stock, μου άρεσε αυτό το χρώμα και το έψαχνα, ήταν 2-3 χρόνια stock,
το έχω πλέον 5 χρόνια και είναι ακόμη μια χαρά, ή έτσι νομίζω :tooth:

Για ένα καλό κράνος πιστεύω πως δέν υπάρχει πρόβλημα με αυτό, για φττηνό όμως δε ξέρω άν θα το έκανα, κυρίως λόγο
υλικών, αλλιώς είναι ένα καλό κράνος με καλά υλικά αλλιώς ένα φτηνό κράνος, δε νομίζω να αντέχουν το ίδιο...
Μήν βιάζεσαι! Άκομη και όταν υπάρχει λόγος... άστον να περιμένει!
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

zentakias
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 258
Εγγραφή: 16 Ιουν 2013, 21:32
Τόπος διαμονής: Λάρισα
Moto: CB400 SF
Κράνος: AGV K-3 TOP46

#10

Δημοσίευση από zentakias » 17 Ιουν 2013, 00:31

Θάνος έγραψε:Το Arai που έχω το CorsAir7 το είχα πάρει και εγώ Stock, μου άρεσε αυτό το χρώμα και το έψαχνα, ήταν 2-3 χρόνια stock,
το έχω πλέον 5 χρόνια και είναι ακόμη μια χαρά, ή έτσι νομίζω :tooth:

Για ένα καλό κράνος πιστεύω πως δέν υπάρχει πρόβλημα με αυτό, για φττηνό όμως δε ξέρω άν θα το έκανα, κυρίως λόγο
υλικών, αλλιώς είναι ένα καλό κράνος με καλά υλικά αλλιώς ένα φτηνό κράνος, δε νομίζω να αντέχουν το ίδιο...

στη sharp παντως το δινει 5 αστερια και για 60 ευρω πιστευω πως ειναι ευκαιρια. αν κ χρονολογιας 2009
sharp.direct.gov.uk/testsratings/marush ... -777-tiger
Εικόνα
Στέλιος

Άβαταρ μέλους

Dante
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 649
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 22:39
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: Cagiva Raptor 650
Κράνος: HJC FG-15
Ηλικία: 28

#11

Δημοσίευση από Dante » 17 Ιουν 2013, 00:35

Απο το τιποτα σιγουρα καλυτερο αυτο.
οποτε παρε το.

Άβαταρ μέλους

zentakias
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 258
Εγγραφή: 16 Ιουν 2013, 21:32
Τόπος διαμονής: Λάρισα
Moto: CB400 SF
Κράνος: AGV K-3 TOP46

#12

Δημοσίευση από zentakias » 17 Ιουν 2013, 00:43

Dante έγραψε:Απο το τιποτα σιγουρα καλυτερο αυτο.
οποτε παρε το.
εχω κρανος LS2 Lagarto single (4/5 αστερια) αλλα το χρησιμοποιω απο το 2010 καθε μερα σχεδον.
κανενα ατυχημα, μικρογρατσουνιες, αρκετες πλυσεις στα μαξιλαρακια τα οποια πλεον αρχισαν να "χαλανε" και να νιωθω το κρανος φαρδυ.
γενικα επειδη δεν αναπτυσσω μεγαλες ταχυτητες με το παπι ψαχνω κατι οικονομικο αλλα κ οσο γινεται πιο ασφαλες.
εχω δει κ το hjc cl - max (flip up) αλλα εκτος απο την colori δε το βρισκω πουθενα αλλου κ το εχει μονο σε xs.
Εικόνα
Στέλιος

Άβαταρ μέλους

Yamahito
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 528
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 01:18
Τόπος διαμονής: nowhere
Moto: extx
Έχει κάνει like: 1 φορά
Έχει δεχθεί like: 9 φορές

#13

Δημοσίευση από Yamahito » 17 Ιουν 2013, 00:50

δοκίμασε στο εσωτερικό του κράνους να βάλεις την ταινια[που βαζουν στις πορτες , αεροστοπ νομίζω λέγεται]

αυτό φυσικά ειναι πιο πολύ για περιφέρεια κεφαλιού που σου λέω κι οχι τα μαγουλα.

μου το ειχε πει πωλήτρια, και κοίταξα το κράνος που είχα τότε και ειχε κι αυτό μια παρόμοια ταινία

Άβαταρ μέλους

zentakias
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 258
Εγγραφή: 16 Ιουν 2013, 21:32
Τόπος διαμονής: Λάρισα
Moto: CB400 SF
Κράνος: AGV K-3 TOP46

#14

Δημοσίευση από zentakias » 17 Ιουν 2013, 00:57

Yamahito έγραψε:δοκίμασε στο εσωτερικό του κράνους να βάλεις την ταινια[που βαζουν στις πορτες , αεροστοπ νομίζω λέγεται]

αυτό φυσικά ειναι πιο πολύ για περιφέρεια κεφαλιού που σου λέω κι οχι τα μαγουλα.

μου το ειχε πει πωλήτρια, και κοίταξα το κράνος που είχα τότε και ειχε κι αυτό μια παρόμοια ταινία
βασικα την τελευταια φορα που εβγαλα τα μαξιλαρακια για πλυσιμο παρατηρησα κ οτι το ενα φελιζολ απο αριστερα αρχισε να παιζει (μαλλον εχει ξεκολλησει απο το κελυφος), οποτε το πιθανοτερο ειναι να παρω καινουργιο για παν ενδεχομενο.

το ερωτημα μου ειναι κατα ποσο θα ειναι ασφαλες ενα καινουργιο κρανος του 2009 εν ετει 2013. γιατι εχω ακουσει/διαβασει ενα σωρο σχετικα με ημ/νια ληξης στα κρανη κ αλλα τετοια...
Εικόνα
Στέλιος

Άβαταρ μέλους

Yamahito
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 528
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 01:18
Τόπος διαμονής: nowhere
Moto: extx
Έχει κάνει like: 1 φορά
Έχει δεχθεί like: 9 φορές

#15

Δημοσίευση από Yamahito » 17 Ιουν 2013, 01:12

δεν κατάλαβα . σε ποιο σημείο σου κουνάει; στα μαξιλαράκια;

Άβαταρ μέλους

zentakias
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 258
Εγγραφή: 16 Ιουν 2013, 21:32
Τόπος διαμονής: Λάρισα
Moto: CB400 SF
Κράνος: AGV K-3 TOP46

#16

Δημοσίευση από zentakias » 17 Ιουν 2013, 01:25

Yamahito έγραψε:δεν κατάλαβα . σε ποιο σημείο σου κουνάει; στα μαξιλαράκια;
τα μαξιλαρακια πιανουν με μικρα κλιπς κουμπια κ οταν αφαιρουνται μενει μονο το φελιζολ μεσα.
το φελιζολ χωριζεται σε 3 κομματια: ενα μεγαλο που ξεκιναει απο πισω μεχρι μπροστα στο μετωπο κ αλλα 2 μικροτερα στα πλαγια απο τα αυτια μεχρι μπροστα στα μαγουλα.
το ενα το πλαγιο απο αριστερα, οταν βγαζω τα μαξιλαρακια κουνιεται σαν να μην πιανει πουθενα κ ειναι απλα στριμωγμενο, ενω το δεξι δεν "παιζει" καθολου.
Εικόνα
Στέλιος

Άβαταρ μέλους

Yamahito
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 528
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 01:18
Τόπος διαμονής: nowhere
Moto: extx
Έχει κάνει like: 1 φορά
Έχει δεχθεί like: 9 φορές

#17

Δημοσίευση από Yamahito » 17 Ιουν 2013, 01:27

δεν πολυκατάλαβα.
πάντως ειδικά στην περίμετρο του κεφαλιού βάλε αυτό που σου είπα.
για τα μαξιλαρακια δεν ξέρω αν θα εφάπτονται καλά.

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12325
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 224 φορές
Έχει δεχθεί like: 234 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#18

Δημοσίευση από ALX » 17 Ιουν 2013, 08:11

zentakias έγραψε:
Yamahito έγραψε:δεν κατάλαβα . σε ποιο σημείο σου κουνάει; στα μαξιλαράκια;
τα μαξιλαρακια πιανουν με μικρα κλιπς κουμπια κ οταν αφαιρουνται μενει μονο το φελιζολ μεσα.
το φελιζολ χωριζεται σε 3 κομματια: ενα μεγαλο που ξεκιναει απο πισω μεχρι μπροστα στο μετωπο κ αλλα 2 μικροτερα στα πλαγια απο τα αυτια μεχρι μπροστα στα μαγουλα.
το ενα το πλαγιο απο αριστερα, οταν βγαζω τα μαξιλαρακια κουνιεται σαν να μην πιανει πουθενα κ ειναι απλα στριμωγμενο, ενω το δεξι δεν "παιζει" καθολου.
Συνήθως τα "φελιζόλ" είναι κολλημένα πάνω στο εξωτερικό κέλυφος και μάλλον εσένα σου έχει ξεκολλήσει το ένα.
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

zentakias
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 258
Εγγραφή: 16 Ιουν 2013, 21:32
Τόπος διαμονής: Λάρισα
Moto: CB400 SF
Κράνος: AGV K-3 TOP46

#19

Δημοσίευση από zentakias » 17 Ιουν 2013, 09:52

ALX™ έγραψε:
zentakias έγραψε:
Yamahito έγραψε:δεν κατάλαβα . σε ποιο σημείο σου κουνάει; στα μαξιλαράκια;
τα μαξιλαρακια πιανουν με μικρα κλιπς κουμπια κ οταν αφαιρουνται μενει μονο το φελιζολ μεσα.
το φελιζολ χωριζεται σε 3 κομματια: ενα μεγαλο που ξεκιναει απο πισω μεχρι μπροστα στο μετωπο κ αλλα 2 μικροτερα στα πλαγια απο τα αυτια μεχρι μπροστα στα μαγουλα.
το ενα το πλαγιο απο αριστερα, οταν βγαζω τα μαξιλαρακια κουνιεται σαν να μην πιανει πουθενα κ ειναι απλα στριμωγμενο, ενω το δεξι δεν "παιζει" καθολου.
Συνήθως τα "φελιζόλ" είναι κολλημένα πάνω στο εξωτερικό κέλυφος και μάλλον εσένα σου έχει ξεκολλήσει το ένα.
αυτό εννοώ.
αλλα χρησιμοποιειται απο το 2010 καθε μερα, φυσικο ειναι να χαλασει μετα απο τοση χρηση.
το ερώτημα είναι σχετικα με το marushin tiger στα 60 ευρω που βρηκα χρονολογιας 2009 (5/5 αστερια στη sharp),
ειναι ασφαλες να το αγορασω? πρεπει να ξεπουλανε στοκ κ τα δινουν τοσο φθηνα. (179 €-> 59 €)
Εικόνα
Στέλιος

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12325
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 224 φορές
Έχει δεχθεί like: 234 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#20

Δημοσίευση από ALX » 17 Ιουν 2013, 12:34

Από το 2009 σημαίνει ότι στο κράνος έχει αρχίσει να πολυμερίζεται το εσωτερικό μέρος του, εδώ και 4 χρόνια.
Βέβαια επειδή είναι στο ράφι και δεν τρώει ήλιους, βροχές, ζέστες, κρύα, ιδρώτες κτλ, δεν παθαίνει ζημιά τόσο γρήγορα όσο εάν το είχες αγοράσει και το χρησιμοποιούσες καθημερινά, αλλά όσο να 'ναι παθαίνει.
Οπότε, αν είναι να το πάρεις και σε 3 χρόνια ΤΟ ΠΟΛΥ να το βγάλεις σε αχρηστία, πάρτο! 60€ δεν είναι πολλά για να περάσεις 3 χρονάκια!
Εμένα κάποτε από τη Shoei μου είχαν πει ότι για 5 χρόνια είσαι ΟΚ με το κράνος. Από τα 5 έως τα 7 με δική σου ευθύνη και μόνο αν το κράνος είναι καλοδιατηρημένο/προσεγμένο κτλ. Από τα 7 και πάνω πέταμα.
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Απάντηση

Επιστροφή στο “Ο εξοπλισμός μας...”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης