Τiger 1050

Καταγραφή αλλαγών, συντήρησης και βελτιώσεων.
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Στη κατηγορία αυτή, έχετε την δυνατότητα να ανεβάζετε συνημμένες εικόνες κατευθείαν από τον υπολογιστή σας.
Η κατηγορία είναι αυστηρά συντονιζόμενη για spam posts. (Θα διαγράφονται χωρίς καμία ειδοποίηση)
Απάντηση
Άβαταρ μέλους

virus
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1036
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 22:25
Τόπος διαμονής: athens
Moto: tiger
Κράνος: shoei nxr
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 52 φορές
Έχει δεχθεί like: 38 φορές

Re: Τiger 1050

#241

Δημοσίευση από virus » 29 Αύγ 2017, 17:54

Τελευταία απάντηση στην προηγούμενη σελίδα:

o sx electronics εχει χειροποιητους να ξερεις. οσοι εχουν παρει δεν εχουν αναφερθει προβληματα.

ο μεταχειρισμενος οσο ναναι ειναι μεταχειρισμενος. προσεξε το αμερικα γιατι πλεον εχουμε τελωνειο και βαραει. προτιμησε ευρωπη.


Γιαννης


ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΙΣΤΗΣ ΔΕΝ ΓΕΝΝΙΕΣΑΙ, ΓΙΝΕΣΑΙ

Άβαταρ μέλους

Yannis990
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 911
Εγγραφή: 07 Μάιος 2015, 20:18
Τόπος διαμονής: ΑΘΗΝΑ
Moto: 990 ADVENTURE
Κράνος: X-LITE 661
Έχει κάνει like: 199 φορές
Έχει δεχθεί like: 114 φορές
Ηλικία: 51

#242

Δημοσίευση από Yannis990 » 29 Αύγ 2017, 17:59

Καλύτερα καινούργιο,ο μεταχειρισμένος ποτέ δεν ξέρεις πόσο θα αντέξει
και η διαφορά στα χρήματα δεν ειναι τεράστια.

Άβαταρ μέλους

mario
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 541
Εγγραφή: 27 Μαρ 2013, 14:20
Τόπος διαμονής: patra
Moto: tiger 1050
Κράνος: FG 15 HJC
Έχει κάνει like: 17 φορές
Έχει δεχθεί like: 12 φορές
Ηλικία: 44

#243

Δημοσίευση από mario » 30 Αύγ 2017, 19:52

Μετά από 150,000 χλμ του αξίζει ένας καινούργιος..... ;)

Άβαταρ μέλους

Rory
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 160
Εγγραφή: 05 Μαρ 2013, 00:27
Τόπος διαμονής: Χανιά
Moto: Triumph tiger 1050
Έχει κάνει like: 26 φορές
Έχει δεχθεί like: 31 φορές
Ηλικία: 53

#244

Δημοσίευση από Rory » 01 Φεβ 2018, 20:56

Καλό μήνα , για να πάει καλά , αλλάχθηκε η πίσω δισκόπλακα , ηταν 4.5mm με οριο 5.0mm , αλλάχθηκαν τακάκια πίσω μαλακά για να στρώσει καλά η καινούργια δισκόπλακα ..............από καιρό όμως δεν ειχα πίσω φρένο σχεδόν καθόλου , ελεγα φταίει η δισκόπλακα , ελε μου ντε όμως που η πρωτη δοκιμή ηταν πάλι όπως πρίν , το πετάλι τερμα κάτω ...γκρρρρρρρρρρρρρ , ευτυχώς βρήκα σετ επισκευής πίσω τρομπας φρένου ,, αλλάχθηκαν όλα , καινούργια υγρά φρένων , εξαέρωση , δοκιμή και όλα τέλεια , επιτέλους βρήκα το πίσω φρένο :cheers:
160.000 χλμ και συνεχίζουμε :moto:
Keep on rockin

Άβαταρ μέλους

Αήρ
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 697
Εγγραφή: 02 Μαρ 2013, 21:54
Τόπος διαμονής: Στον κόσμο μου!
Moto: SYM sitycom s 300i
Κράνος: HJC HQ1
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 53 φορές
Έχει δεχθεί like: 31 φορές
Ηλικία: 45

#245

Δημοσίευση από Αήρ » 02 Φεβ 2018, 09:31

;) :thumpup:
Γιώργος από το Best...

Μη μου τους όρχεις τάραττε...

Άβαταρ μέλους

ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12270
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 257 φορές
Έχει δεχθεί like: 278 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#246

Δημοσίευση από ALX » 02 Φεβ 2018, 10:48

H δισκόπλακα Νικόλα για να φταίει, πρέπει να είχε γίνει τσιγαρόχαρτο. Σε αυτές τις περιπτώσεις πρώτα κοιτάζεις τρόμπα και μετά δαγκάνα.
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Rory
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 160
Εγγραφή: 05 Μαρ 2013, 00:27
Τόπος διαμονής: Χανιά
Moto: Triumph tiger 1050
Έχει κάνει like: 26 φορές
Έχει δεχθεί like: 31 φορές
Ηλικία: 53

#247

Δημοσίευση από Rory » 27 Φεβ 2018, 09:46

Λόγω 36ωρου αρχισαν οι ετοιμασίες , λάστιχα και φρένα οκ , σίγουρα ομως θα αλλάξω αλυσιδογράναζα , εχω 42.000 χλμ , είναι σε καλή κατάσταση αλλά δεν την αφηνω για 36ωρο , παρόλο που την καθαρίζω και λιπαίνω τακτικά , ειμαι ανάμεσα στην μαμά που φοράω , και στην Afam πού στοιχίζει 150e , σε συγκριση με την μαμά που εχει 220e
Eχει βάλει κάποιος afam να πεί εντυπώσεις ??
Keep on rockin

Άβαταρ μέλους

Yannis990
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 911
Εγγραφή: 07 Μάιος 2015, 20:18
Τόπος διαμονής: ΑΘΗΝΑ
Moto: 990 ADVENTURE
Κράνος: X-LITE 661
Έχει κάνει like: 199 φορές
Έχει δεχθεί like: 114 φορές
Ηλικία: 51

#248

Δημοσίευση από Yannis990 » 27 Φεβ 2018, 16:03

Όλα τα εργοστάσια μοτοσυκλετών από κάπου παίρνουν αλυσίδες και γρανάζια.
Η γνήσια που λες τι μάρκα είναι?
Μπορεί η ίδια χωρίς να είναι από την αντιπροσωπεία να είναι πιο φθηνή.

Άβαταρ μέλους

ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12270
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 257 φορές
Έχει δεχθεί like: 278 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#249

Δημοσίευση από ALX » 27 Φεβ 2018, 17:40

H afam βγάζει πολλές σειρές. Εγώ κάποτε που είχα αγοράσει για το aprilia μια σειρά οικονομική θυμάμαι, ήταν για ΓΤΠ. Aν πας σε afam επέλεξε μια καλή σειρά... αλλά αν η καλή φτάνει το κόστος της μαμάς, πάρε τα μαμά. Εγώ από το χουνέρι που επαθα τότε με τα afam μόνο μαμά έβαζα μετά που κρατούσαν πολύ.
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

mario
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 541
Εγγραφή: 27 Μαρ 2013, 14:20
Τόπος διαμονής: patra
Moto: tiger 1050
Κράνος: FG 15 HJC
Έχει κάνει like: 17 φορές
Έχει δεχθεί like: 12 φορές
Ηλικία: 44

#250

Δημοσίευση από mario » 27 Φεβ 2018, 17:47

afam χρυσή έχω εδώ και καμιά 20,000 χλμ δυο πράγματα μπορώ να σου πω, ξεχνάς το ρεγουλάρισμα και συνηθίζεις ένα κλικ θόρυβο παραπάνω από το εμπρός γρανάζι.....

Άβαταρ μέλους

Yannis990
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 911
Εγγραφή: 07 Μάιος 2015, 20:18
Τόπος διαμονής: ΑΘΗΝΑ
Moto: 990 ADVENTURE
Κράνος: X-LITE 661
Έχει κάνει like: 199 φορές
Έχει δεχθεί like: 114 φορές
Ηλικία: 51

#251

Δημοσίευση από Yannis990 » 27 Φεβ 2018, 20:39

Βάζεις εμπρός γρανάζι γνήσιο που έχει σινεμπλοκ,
αλυσίδα και πίσω γρανάζι ότι θέλεις και λύνεται το πρόβλημα του θορύβου.

Άβαταρ μέλους

ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12270
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 257 φορές
Έχει δεχθεί like: 278 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#252

Δημοσίευση από ALX » 28 Φεβ 2018, 11:20

Σωστός ο Γιάννης. Παίζει πολύ σημαντικό ρόλο ΑΝ το μαμά μπροστινό έχει συνεμπλόκ και το after market όχι. Προτίμησε το μαμά μπροστά. Δεν είναι μόνο για τον θόρυβο, αλλά βοηθά στην μακροζωία της αλυσίδας και των γραναζιών. Απορροφά τις απότομες δυνάμεις του κινητήρα που σε αντίθετη περίπτωση θα τις έπαιρναν τα κυλινδράκια της αλυσίδας και των δοντιών των γραναζιών.
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Rory
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 160
Εγγραφή: 05 Μαρ 2013, 00:27
Τόπος διαμονής: Χανιά
Moto: Triumph tiger 1050
Έχει κάνει like: 26 φορές
Έχει δεχθεί like: 31 φορές
Ηλικία: 53

#253

Δημοσίευση από Rory » 28 Φεβ 2018, 11:37

Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας , μάλλον θα ξαναβάλω μαμά αλυσιδογράναζα , οπως και τις 2 προηγούμενες φορές μου εβγαλαν γύρω στις 50.000 χλμ !!!!!!
Ενα θέμα που αντιμετώπισα χθές ηταν ........πήγα να βάλω βενζίνα , μόλις ανοιξα την τάπα πρός εκπληξή μου :( , είδα νερό ( είχε βρέξει αρκετά αυτές τις μέρες ) στο αυλάκι γύρω απο το στόμιο , μερικές σταγόνες επεσαν μεσα στο τεπόζιτο , ευτυχώς το πρόλαβα , εβαλα χαρτί το σκούπισα και παρατήρησα οτι ηταν βουλωμένη η τρύπα της υπερχείλισης :/
Εχει 2 τρύπες υπερχείλησης , μία στο κέντρο και αλλη μία αριστερά , οταν κάθεται στο πλαινό στάντ να φέυγουν η βενζίνη η το νερό στην προκειμένη περίπτωση
Εφοδιάστηκα με WD 40 , εβαλα λίγο μήμπως .....αλλά τίποτα , ετσι αρχισε το λύσιμο , εβγαλα τεπόζιτο , καθάρισα τις 2 απολήξεις της υπερχείλισης , τα σωληνάκια ηταν τελείως βουλωμένα απο βρωμιές , εβαλα 1,5mm καλώδιο να περάσει και απο το τεπόζιτο προς την απόληξη και τα σωληνάκια επίσης , αυτό που με προβλημάτισε ηταν οτι το 1 το αριστερό , είχε στην μέση της διαδρομής ενα φίλτρο μικρό , ηταν βουλωμένο και αυτό και μετά αλλο σωληνακι το οποίο κατέληγε μαζί με το μεσαίο δίπλα απο το πλαινό σταντ , αραγε ε'ίναι για τις αναθυμιάσεις ο λόγος που τοποθέτησαν το εν λόγω φιλτράκι !!
Φτάνουμε ομως στο θέμα γιατί πήρε νερά μέσα στο αυλάκι του τεπόζιτου , χμμμμμμμμ απάντηση υπάρχει :think: , ε'ιχα βάλει και το εχω μόνιμα , μιά βάση στο τεπόζιτο στην τάπα πάνω , μιά βάση για tang bag της Givi για το xstream 20L , απο εκεί επαιρνε νερό , γιατί και οι 4 βίδες πήραν απο μία στροφή :spiteful:
Εβαλα ξανά το τεπόζιτο με καθαρισμένα ολα , τοποθετησα τα σωληνάκια και ηρθε η ωρά της δοκιμής , εβαλα ξανά WD40 , αυτή την φορά η υπερχείλιση δούλεψε οπως επρεπε !!!!
Για αυτό λοιπόν προσοχή σε ενα θέμα που ισως να μην δίνουμε σημασία , αλλα είναι τοσο σημαντικό , καθαρισμό της υπερχείλισης , οπως και ελεγχο ολες της βίδες της τάπας και το λάστιχο γύρω απο την τάπα να είναι μαλακό και να μην εχει φθορά !!!!
Keep on rockin

Απάντηση

Επιστροφή στο “Ημερολόγιο μοτοσυκλέτας”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης