Ρυθμιση καρμπυρατερ , τι κανει τι .

Κανόνες Δ. Συζήτησης
Στη κατηγορία αυτή, έχετε την δυνατότητα να ανεβάζετε συνημμένες εικόνες κατευθείαν από τον υπολογιστή σας.
Απάντηση
Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
Smias
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 65
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 00:36
Τόπος διαμονής: Αθηνα
Moto: xt660z Tenere
Έχει κάνει like: 3 φορές
Έχει δεχθεί like: 15 φορές

Ρυθμιση καρμπυρατερ , τι κανει τι .

#1

Δημοσίευση από Smias » 19 Φεβ 2013, 23:22

Για 4Τ και συγκεκριμενα για fcr/FcrMX αλλα δινει μια πολυ καλη ιδεα του τι κανει τι .

Εικόνα



Και για 2Τ

Εικόνα


Βασίλης
Ελικοπτερολογος-Πυρινικος Χημικος.

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
Smias
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 65
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 00:36
Τόπος διαμονής: Αθηνα
Moto: xt660z Tenere
Έχει κάνει like: 3 φορές
Έχει δεχθεί like: 15 φορές

#2

Δημοσίευση από Smias » 21 Φεβ 2013, 16:31

Pilot jet/slow jet = ζιγκλερ ρελαντι
Pliot air jet(PAJ)/slow air jet = ζιγκλερ αερα ρελαντι
Main jet = κυριο ζιγκλερ
Main air jet = ζιγκλερ αερα κυριου ζιγκλερ
Jet Needle/needle = βελονα
taper = διαμετρος
starter jet = του τσοκ

Η τελεια ρυθμιση δεν υπαρχει , μονο με δυναμομετρο ή με αισθητηρα 'λ στην αρχη του λαιμου της εξατμισης και οργανο μετρησης , που και παλι δεν θα ειναι το απολυτα σωστο για καθε μερα ωρα και καιρο αλλα ειναι οσο πιο κοντα θελουμε .
Υπαρχει και ο μπακαλιστικος τροπος ρυθμισης/butt dyno αναλογα δλδ πως το αισθανομαστε αλλα πρεπει να ξερουμε να επεμβενουμε και παντα δε κανουμε πολλες αλλαγες μαζι , ενα πραγμα τη φορα για να μη χανουμε τη μπαλα .
Βασίλης
Ελικοπτερολογος-Πυρινικος Χημικος.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Τεχνικά θέματα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης