Τα αναλώσιμα που συνήθως... ξεχνιούνται να αλλαχθούν!

Ό,τι λιώνει, ό,τι παλιώνει κι ό,τι τελειώνει!
Απάντηση
Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12158
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 247 φορές
Έχει δεχθεί like: 268 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

Τα αναλώσιμα που συνήθως... ξεχνιούνται να αλλαχθούν!

#1

Δημοσίευση από ALX » 23 Φεβ 2013, 16:56

Ποια ειναι αυτα?

Μα φυσικα τα λαδια του μπροστινου συστηματος αναρτησης και τα υγρα των φρενων.

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΑΤΑ αναλωσιμα για την ασφαλεια μας.

Αλλα ας τα παρουμε με την σειρα.

1ον) ΤΑ ΛΑΔΙΑ ΤΗΣ ΜΠΡΟΣΤΙΝΗΣ ΜΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ

Τα λαδια της μπροστινης αναρτησης,δεν μπηκαν εκει μεσα για να δουλεψουν επ'απειρον.Εχουν κι αυτα την φθορα τους.
Πιεζονται, αναγκαζονται να περνουν μεσα απο μικρες τρυπουλες, και ζεσταινονται (υπερβολικα καποιες φορες)

Ολα αυτα μαζι συνεισφερουν στην καταπονηση του λαδιου και τελικα στην καταστροφη του.

Τι συμβαινει οταν αυτα τα λαδια εχουν καταστραφει και πως το καταλαβαινουμε.

Χανεται η αποσβεση της επαναφορας και της συμπιεσης με αποτελεσμα κακη αισθηση της αναρτησης.

Το πρωτο πραγμα που θα νιωσουμε ειναι μια ασταθεια της μοτοσυκλετας στις στροφες.Νιώθεις σαν να ειναι ετοιμο να γλιστρησει το μπροστινο σου ελαστικο (ακομα κι αν αυτο ειναι καινουριο)
Στις λακουβες και στα εγκαρσια σαμαρακια των δρομων,η μοτοσυκλετα κοπαναει ασχημα και νομιζεις οτι θα πεσεις.
Στις μεγαλες ταχυτητες υπαρχει εντονο κουνημα της μοτοσυκλετας και ασταθεια που σε αναγκαζει να μειωσεις ταχυτητα.
Τα φρενα μας ειναι λιγοτερο αποτελεσματικα με μια "τελειωμενη" μπροστινη αναρτηση.

Αυτα ειναι απο τα σημαντικοτερα που θα νιωσουμε οταν οπως ειπα τα λαδια καταστραφουν.

Και τι κανουμε γι αυτο?

Πηγαινουμε στο συνεργειο της επιλογης μας και ζηταμε απο τον μαστορα να μας αλλαξει τα λαδια της αναρτησης. Αν μαλιστα πατε και σε εξειδικευμενο αναρτησαδικο ακομα καλυτερα.

Η αλλαγη των λαδιων της αναρτησης λοιπον,πρεπει να γινεται καθε δυο χρονια ή καθε 20000χιλ (Καλο θα ηταν βεβαια μαζι με τα λαδια να αλλαζονται και οι τσιμουχες για να μην υπαρξει θεμα διαροης αργοτερα που θα μας αναγκασει να ξαναλυσουμε το μπροστινο συστημα μονο γι αυτες)

2ον) ΤΑ ΥΓΡΑ ΤΩΝ ΦΡΕΝΩΝ ΜΑΣ

Το επομενο αναλωσιμο ειναι τα υγρα των φρενων (εμπρος και πισω).

Ποσοι τα αλλαζετε στην σωστη χρονικη στιγμη?

Αυτα πρεπει να αλλαζονται μια φορα κάθε δύο χρόνια το αργότερο κι αυτο γιατι κι αυτα καταστρεφονται απο την θερμοκρασια που αναπτυσουν και απο την οξείδωση. Οσο πιο πολυκαιρισμενα ειναι τοσο ευκολοτερα ανεβαζουν θερμοκρασια και δημιουργουν φυσαλιδες που εχουν ως αποτελεσμα την αδυναμια μεταφορας της σωστης πιεσης στα εμβολα των δαγκανων. (Και γι αυτο καποιοι κανουν εξαερωσεις στα συστηματα των φρενων τους απο το να πανε να τα αλλαξουν!)
Θυμηθειτε πως οταν τα υγρα φτασουν σε μια μεγαλη θερμοκρασια την πρωτη φορα, μετα θα το επαναλαμβανουν συνεχως και με μεγαλη ευκολια!!!

Τα καταστραμενα υγρα φρενων εχουν ως αποτελεσμα το κακο φρεναρισμα (γενικως) οπως ειπα. Σπογγωδη αισθηση στην μανετα και το πενταλ και σε extreme καταστασεις (σβελτη οδηγηση σε στροφιλικια οταν ανεβασουν μεγαλη θερμοκρασια) το πολυ ασθενες φρεναρισμα.

Ετσι λοιπον η εγκαιρη αλλαγη τους στην προβλεπομενη χρονικη στιγμη, μας εξασφαλιζει καλα φρενα και διαρκεια.

Τip> Επισης πρεπει να ξερετε πως και οι πλαστικοι σωληνες των φρενων χρειαζονται αντικατασταση μετα απο ενα χρονικο διαστημα. Αυτο καθοριζεται στα 5 χρονια. Οποτε επι της ευκαιριας, αλλαξτε τα με μεταλλικα τα οποια δεν χρειαζεται να αντικατασταθουν ποτε πια. :winking:

Δεν θα εχετε καλυτερα φρενα απ οτι με τα πλαστικα, αλλα θα εχετε σωστο φρεναρισμα σε διαρκεια ακομα και μετα απο αρκετη καταπονηση κι αυτο γιατι τα πλαστικα εχουν την ταση να "μπαλοναρουν" (να φουσκωνουν) οταν ανεβει η θερμοκρασια των υγρων κατω απο μεγαλη καταπονηση κι ετσι εχεις ασαφη και σπογγωδη αισθηση στην μανετα και ενιοτε χρειαζεται να εξασκεις μεγαλυτερη δυναμη για να εχεις το επιθυμητο αποτελεσμα στο φρεναρισμα. Τα μεταλλικα δεν μπαλωναρουν κι ετσι η πιεση παραμενει σταθερη στο κυκλωμα.


Και μιας και μιλαμε για υγρα, θυμηθειτε κι οποιοι εχετε υδραυλικο συμπλεκτη να αλλαζετε τα υγρα του το αργοτερο καθε 2 χρονια. Αν δεν το κανετε υπαρχει κινδυνος να παθει ζημια η τσιμουχα του εμβολου που πιεζει τους δισκους που σημαινει αντικατασταση του με το αναλογο κοστος.


“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Σάββας
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 4131
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:44
Τόπος διαμονής: Λαμογία .
Moto: HONDA - YAMAHA
Κράνος: HJC IS 17
Έχει κάνει like: 2 φορές
Ηλικία: 55

#2

Δημοσίευση από Σάββας » 23 Φεβ 2013, 21:04

:goodpost: :+1: :claping:
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

Dante
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 649
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 22:39
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: Cagiva Raptor 650
Κράνος: HJC FG-15
Ηλικία: 27

#3

Δημοσίευση από Dante » 23 Φεβ 2013, 21:47

Μου φαινεται υπερβολικο το 1 ετος για τα υγρα φρενων και τα 2 χρονια για τα λαδια μπροστα.
δηλαδη στο δικο μου θελει αλλαγη το λαδι μπροστα?
εχω 12000 χλμ και ειναι μοντελο του 06.
και τα 20000 χλμ μου φαινονται υπερβολικα δηλαδη.ναι μεν μπορει να εχει αρχισει να τα φτυνει το λαδι αλλα δεν νομιζω σε σημειο που να εχει τοσο μεγαλη και επικινδυνη διαφορα.

Άβαταρ μέλους

Θανος.Κ
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: 21 Φεβ 2013, 00:26
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: Honda SH300i C/ABS
Ηλικία: 33

#4

Δημοσίευση από Θανος.Κ » 23 Φεβ 2013, 22:04

:claping: ALX, δύσκολα μηχανικός θα σου τα πει αυτα.

Έχω μια απορία, ίσως φανεί αστεία αλλα κανείς δεν έμαθε χωρις να ρωτήσει, τα παραπάνω ισχύουν και για μικρές μοτοσυκλετες (παπιά, scooter εως 125 cc);
Χαμογελάτε κάνει καλό!!!

Άβαταρ μέλους

2Stroker
Νέα μέλη
Νέα μέλη
Δημοσιεύσεις: 38
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 00:01
Τόπος διαμονής: Athens
Moto: SH150 / CBF600
Ηλικία: 37

#5

Δημοσίευση από 2Stroker » 23 Φεβ 2013, 23:08

Γιατί να μην ισχύουν;

Τον τελευταίο καιρό, στο SH μου το μπροστινό μου φρένο ήταν άθλιο όσο αφορούσε την προοδευτικότητά του. Δεν είχε καθόλου αίσθηση, και αν ήθελα να φρενάρω πιο δυνατά, έβαζα δύναμη, δεν γινόταν τίποτα, έβαζα παραπάνω και ξαφνικά έκανε ένα γκαπ η μανέτα και απο πχ 10% πέδηση πήγαινα στο 70%!

Μόλις πήγα στο μηχανικό μου, μου άλλαξε τα υγρά φρένων, και όλα τα συμπτώματα γιατρεύτηκαν. Απόλυτα προοδευτικό φρένο και ελεγχόμενο.

Άβαταρ μέλους

Στησίλαος
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 155
Εγγραφή: 22 Φεβ 2013, 10:28
Τόπος διαμονής: Εν Κανθάρου λιμήν
Moto: TRIUMPH Adventurer
Έχει κάνει like: 5 φορές
Έχει δεχθεί like: 4 φορές
Ηλικία: 48

#6

Δημοσίευση από Στησίλαος » 23 Φεβ 2013, 23:53

Αν και έχω κάνει, τουλάχιστον 87000 χλμ στο XT, θυμάμαι, ότι στα 5 χρόνια, τα έχω αλλάξει τουλάχιστον μια φορά (αν όχι δύο). Θυμάμαι, που το είχα ζητήσει εγώ να μου τα αλλάξουν, αλλιώς δεν νομίζω να μου τα άλλαζαν.
Εικόνα
Μόνο οἱ νεκροί βλέπουν τό τέλος τοῦ πολέμου (Πλάτων)

Άβαταρ μέλους

Γιαμαχακιας666
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 222
Εγγραφή: 22 Φεβ 2013, 00:06
Τόπος διαμονής: Καρντασουπολη
Moto: Yamaha YZE 750T
Κράνος: AGV/NOLAN/CMS
Ηλικία: 34

#7

Δημοσίευση από Γιαμαχακιας666 » 24 Φεβ 2013, 00:13

:goodpost: :goodpost: :+1:
"Love is the feeling you get when you like something as much as your motorcycle..." - Hunter S. Thompson

Άβαταρ μέλους

Smias
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 65
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 00:36
Τόπος διαμονής: Αθηνα
Moto: xt660z Tenere
Έχει κάνει like: 3 φορές
Έχει δεχθεί like: 18 φορές

#8

Δημοσίευση από Smias » 24 Φεβ 2013, 00:19

Dante έγραψε:Μου φαινεται υπερβολικο το 1 ετος για τα υγρα φρενων και τα 2 χρονια για τα λαδια μπροστα.
δηλαδη στο δικο μου θελει αλλαγη το λαδι μπροστα?
εχω 12000 χλμ και ειναι μοντελο του 06.
και τα 20000 χλμ μου φαινονται υπερβολικα δηλαδη.ναι μεν μπορει να εχει αρχισει να τα φτυνει το λαδι αλλα δεν νομιζω σε σημειο που να εχει τοσο μεγαλη και επικινδυνη διαφορα.
Αλλαξε υγρα στο μπροστινο και πιστεψε με θα δεις διαφορά !

Εμενα ειναι του '05 και αλλαξα υγρα μπροστινου το '11 μαζι με ελατηρια , το πως μυριζαν τα υγρα που ειχε μεσα το καλαμι.. ουτε βοθρος..!

Το οτι θελουν αλλαγη καθε 2 χρονια ολα τα υγρα(οπως και σωληνακια..) το ελεγε σ'εμενα στο μανιουαλ παντως .

Ειδικα αν καποιος εχει συμβατικο μπροστινο τοτε η υποθεση αλλαγης υγρων ή και ελατηριων ακομα συνηθως ειναι ευκολη διαδικασια αφου το συστημε μενει στη μοτο σε αντιθεση με τα usd..
Βασίλης
Ελικοπτερολογος-Πυρινικος Χημικος.

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12158
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 247 φορές
Έχει δεχθεί like: 268 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#9

Δημοσίευση από ALX » 24 Φεβ 2013, 01:23

Dante έγραψε:Μου φαινεται υπερβολικο το 1 ετος για τα υγρα φρενων και τα 2 χρονια για τα λαδια μπροστα.
δηλαδη στο δικο μου θελει αλλαγη το λαδι μπροστα?
εχω 12000 χλμ και ειναι μοντελο του 06.
και τα 20000 χλμ μου φαινονται υπερβολικα δηλαδη.ναι μεν μπορει να εχει αρχισει να τα φτυνει το λαδι αλλα δεν νομιζω σε σημειο που να εχει τοσο μεγαλη και επικινδυνη διαφορα.
Κάθε 2 χρόνια τα υγρά φρένων είπα.... όχι κάθε χρόνο.
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Γιαμαχακιας666
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 222
Εγγραφή: 22 Φεβ 2013, 00:06
Τόπος διαμονής: Καρντασουπολη
Moto: Yamaha YZE 750T
Κράνος: AGV/NOLAN/CMS
Ηλικία: 34

#10

Δημοσίευση από Γιαμαχακιας666 » 24 Φεβ 2013, 01:48

Εγω παντως τα υγρα φρενων τα αλλαζω 2 φορες το χρονο. Χειμωνα και καλοκαιρι (βασικα Νοεμβριο - Μαιο καπως ετσι.)
"Love is the feeling you get when you like something as much as your motorcycle..." - Hunter S. Thompson

Άβαταρ μέλους

Yamahito
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 527
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 01:18
Τόπος διαμονής: nowhere
Moto: extx
Έχει κάνει like: 1 φορά
Έχει δεχθεί like: 5 φορές

#11

Δημοσίευση από Yamahito » 24 Φεβ 2013, 03:42

ALX™ έγραψε:Ποια ειναι αυτα?


2ον) ΤΑ ΥΓΡΑ ΤΩΝ ΦΡΕΝΩΝ ΜΑΣ

Το επομενο αναλωσιμο ειναι τα υγρα των φρενων (εμπρος και πισω).

Ποσοι τα αλλαζετε στην σωστη χρονικη στιγμη?

Αυτα πρεπει να αλλαζονται μια φορα τον χρονο κι αυτο γιατι κι αυτα καταστρεφονται απο την θερμοκρασια που αναπτυσουν και απο την οξείδωση. Οσο πιο πολυκαιρισμενα ειναι τοσο ευκολοτερα ανεβαζουν θερμοκρασια και δημιουργουν φυσαλιδες που εχουν ως αποτελεσμα την αδυναμια μεταφορας της σωστης πιεσης στα εμβολα των δαγκανων. (Και γι αυτο καποιοι κανουν εξαερωσεις στα συστηματα των φρενων τους απο το να πανε να τα αλλαξουν!)

.
μια φορά το χρόνο γράφεις


xx1100
Νέα μέλη
Νέα μέλη
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:19
Τόπος διαμονής: ΑΘΗΝΑ
Moto: cbr1100xx
Ηλικία: 51

#12

Δημοσίευση από xx1100 » 24 Φεβ 2013, 10:16

Tα υγρά των φρένων τουλάχιστον μια φορά το χρόνο ,αν μένουμε σε μέρος με πολύ υγρασία νησιά κτλ, ίσως θέλει και πιο γρήγορα γιατί τα υγρά αυτά είναι εξαιρετικά υδρόφιλα , και μόλις αρχίζουν να ρουφάνε υγρασία λόγω κυρίως ακινησίας , είναι απλά άχρηστα έως και επικίνδυνα, τα ίδια ισχύουν φυσικά και για τους υδραυλικούς συμπλέκτες .
Έχω χάσει τον συμπλέκτη του xx λόγω της υγρασίας, ήταν σαν μην υπήρχε , διαδρομή αποσυμπλέξεις λιγότερο από μισό πόντο , μόλις μπήκαν φρέσκα υγρά όλα κομπλέ
Περιττό να αναφέρω οτι απαιτούμε τα υγρά να μπαίνουν από σφραγισμένο μπουκαλάκι και όχι από ανοιγμένο η περισσεύματα .
Στης αναρτήσεις ότι λέει το εργοστάσιο ως προς τα χιλιόμετρα ,αν δεν λέει κάθε 20000 το πολύ
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12158
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 247 φορές
Έχει δεχθεί like: 268 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#13

Δημοσίευση από ALX » 24 Φεβ 2013, 11:29

Yamahito έγραψε:
ALX™ έγραψε:Ποια ειναι αυτα?


2ον) ΤΑ ΥΓΡΑ ΤΩΝ ΦΡΕΝΩΝ ΜΑΣ

Το επομενο αναλωσιμο ειναι τα υγρα των φρενων (εμπρος και πισω).

Ποσοι τα αλλαζετε στην σωστη χρονικη στιγμη?

Αυτα πρεπει να αλλαζονται μια φορα τον χρονο κι αυτο γιατι κι αυτα καταστρεφονται απο την θερμοκρασια που αναπτυσουν και απο την οξείδωση. Οσο πιο πολυκαιρισμενα ειναι τοσο ευκολοτερα ανεβαζουν θερμοκρασια και δημιουργουν φυσαλιδες που εχουν ως αποτελεσμα την αδυναμια μεταφορας της σωστης πιεσης στα εμβολα των δαγκανων. (Και γι αυτο καποιοι κανουν εξαερωσεις στα συστηματα των φρενων τους απο το να πανε να τα αλλαξουν!)

.

μια φορά το χρόνο γράφεις
Ώπα :owned: Πάω για διόρθωση :bigsmile:
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

The Tree Of Life
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 326
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:58
Τόπος διαμονής: Birdland
Moto: Tiger 800 ABS
Έχει δεχθεί like: 1 φορά
Ηλικία: 48

#14

Δημοσίευση από The Tree Of Life » 24 Φεβ 2013, 11:47

ALX™ έγραψε:
Yamahito έγραψε:
ALX™ έγραψε:Ποια ειναι αυτα?


2ον) ΤΑ ΥΓΡΑ ΤΩΝ ΦΡΕΝΩΝ ΜΑΣ

Το επομενο αναλωσιμο ειναι τα υγρα των φρενων (εμπρος και πισω).

Ποσοι τα αλλαζετε στην σωστη χρονικη στιγμη?

Αυτα πρεπει να αλλαζονται μια φορα τον χρονο κι αυτο γιατι κι αυτα καταστρεφονται απο την θερμοκρασια που αναπτυσουν και απο την οξείδωση. Οσο πιο πολυκαιρισμενα ειναι τοσο ευκολοτερα ανεβαζουν θερμοκρασια και δημιουργουν φυσαλιδες που εχουν ως αποτελεσμα την αδυναμια μεταφορας της σωστης πιεσης στα εμβολα των δαγκανων. (Και γι αυτο καποιοι κανουν εξαερωσεις στα συστηματα των φρενων τους απο το να πανε να τα αλλαξουν!)

.

μια φορά το χρόνο γράφεις
Ώπα :owned: Πάω για διόρθωση :bigsmile:
μπα; κάνουμε και λαθάκια; κάνουμε και λαθάκια;;;;; :P :P :P

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12158
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 247 φορές
Έχει δεχθεί like: 268 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#15

Δημοσίευση από ALX » 24 Φεβ 2013, 12:22

Εμ.... λάθη είμαστε κι ανθρώπους κάνουμε. Μόνο κάτι άλλοι θεοί δεν κάνουν ποτέ λάθη.
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Yamahito
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 527
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 01:18
Τόπος διαμονής: nowhere
Moto: extx
Έχει κάνει like: 1 φορά
Έχει δεχθεί like: 5 φορές

#16

Δημοσίευση από Yamahito » 24 Φεβ 2013, 14:37

-το είχα προσέξει και όταν το είχες δημοσιεύσει παλιότερα, αλλά υπέθεσα ότι απλά είσαι ψείρας :lolnb:

- δεν έχω πρόβλημα επαναφοράς, είναι απαραίτητο να αλλαχθούν τα λάδια ακόμα κι όταν το σύστημα λειτουργεί;

Άβαταρ μέλους

Terathlios
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 124
Εγγραφή: 28 Φεβ 2013, 13:31
Τόπος διαμονής: Εδώ
Moto: Triumph Sprint ST
Κράνος: Shoei XR1000

#17

Δημοσίευση από Terathlios » 28 Φεβ 2013, 13:38

Yamahito έγραψε:-το είχα προσέξει και όταν το είχες δημοσιεύσει παλιότερα, αλλά υπέθεσα ότι απλά είσαι ψείρας :lolnb:

- δεν έχω πρόβλημα επαναφοράς, είναι απαραίτητο να αλλαχθούν τα λάδια ακόμα κι όταν το σύστημα λειτουργεί;
Εγώ τα άλλαξα στα 2 χρόνια και είδα τη μηχανή να επανέρχεται στην αρχική της κατάσταση. Μέχρι και ο μηχανικός έπαθε πλάκα!

Δεν είναι ανάγκη να γίνει το λάδι νερό μέσα στις μπουκάλες για να τα αλλάξεις. :bigsmile:
Δεν ελπίζω τίποτα.
Δε φοβάμαι τίποτα.
Είμαι λέφτερος.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Αναλώσιμα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες