Εγκατάσταση θερμαινόμενων χερουλιών Oxford

Κανόνες Δ. Συζήτησης
Στη κατηγορία αυτή, έχετε την δυνατότητα να ανεβάζετε συνημμένες εικόνες κατευθείαν από τον υπολογιστή σας.
Απάντηση
Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
Terathlios
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 124
Εγγραφή: 28 Φεβ 2013, 13:31
Τόπος διαμονής: Εδώ
Moto: Triumph Sprint ST
Κράνος: Shoei XR1000

Εγκατάσταση θερμαινόμενων χερουλιών Oxford

#1

Δημοσίευση από Terathlios » 05 Μαρ 2013, 13:59

Λόγω της επικείμενης εκδρομής στο Πήλιο τα Χριστούγεννα και λόγω του ότι τα χερούλια μου ήθελαν αλλαγή, είπα να τα αλλάξω με τα Oxford Heated Grips.
Εικόνα
Ένα ωραίο ηλιόλουστο πρωινό Σαββάτου, βρήκα το χρόνο για την αλλαγή.

Έτσι, έχουμε και λέμε… όσοι πίνετε καφέ ετοιμάστε έναν να υπάρχει και όσοι καπνίζετε ας υπάρχει ένα πακετάκι για το τυχόν διάλλειμα. Εγώ ούτε καφέ πίνω ούτε καπνίζω, οπότε έπεσα κατευθείαν στη δουλειά.

Εν αρχή, ξεγυμνώνουμε τη μηχανή και σηκώνουμε ντεπόζιτο.

Εικόνα

Η συσκευασία των χερουλίων έχει μέσα όλα τα απαραίτητα για την εγκατάσταση. Το μόνο που ίσως χρειαστεί είναι έξτρα tire ups και μονωτική ταινία.

Το όλο σύστημα των θερμαινόμενων αποτελείται από την κεντρική μονάδα, τα χερούλια και τη μονάδα χειρισμού. Η μονάδα χειρισμού μπαίνει στο τιμόνι με τη βοήθεια της ειδικής βάσης (ένα λαμάκι δηλαδή). Εγώ την τοποθέτησα εκεί που πιάνει το κουτάκι με τα υγρά των φρένων.

Εικόνα

Οι επιλογές τοποθέτησης της μονάδας χειρισμού στη βάση είναι 3. Ή τη βιδώνεις στη βάση ή την κολλάς με την ταινία διπλής όψης που σου δίνει ή και τα 2 μαζί. Εγώ προσωπικά προτίμησα και τα 2 μαζί για πιο μεγάλη σιγουριά.

Στη συνέχεια πρέπει να βρούμε τη διαδρομή που θα ακολουθήσουν τα καλώδια της μονάδας χειρισμού έτσι ώστε (στη δική μου περίπτωση) να καταλήξουν κάτω απ’τη σέλα και κοντά στην μπαταρία αλλά να μην εμποδίζουν. Εγώ βρήκα κάποια άλλα καλώδια που ήδη «έτρεχαν» κατά μήκος της μηχανής και τα ασφάλισα σε αυτά με τα tire-ups. Επιπλέον σε αυτά τα καλώδια υπάρχουν και τα καλώδια σύνδεσης των χερουλιών με την μονάδα ελέγχου, τα οποία όμως δε φαίνονται στη φωτογραφία.

Εικόνα

Εικόνα

Ύστερα πρέπει να βρούμε από που θα αρχίζει το καλώδιο για να μπλεχτεί στις μανούβρες του τιμονιού και να μη ζορίζεται.

Σ’αυτό το σημείο μπορούμε να κατεβάσουμε το ντεπόζιτο και να σιγουρευτούμε ότι τα καλώδια δεν ενοχλούν πουθενά και δεν πιέζονται.

Πλέον, μπορούμε να αφαιρέσουμε τα ήδη υπάρχοντα χερούλια. Ο τρόπος επαφίεται στη διακριτική ευχέρεια του καθ’ενός. Εγώ προσωπικά, εφ’όσον ήταν για πέταμα, τα έκοψα με ένα μαχαίρι και τα έβγαλα.

Εικόνα

Στη θέση των χερουλιών έχει μείνει η προηγούμενη κόλλα, οπότε θέλουν λίγο καθάρισμα με λίγο γυαλόχαρτο. Εγώ προσωπικά τα έξυσα με τα νύχια μου ελλείψει γυαλόχαρτου.

Εικόνα

Πριν κολλήσουμε τα θερμαινόμενα στη θέση τους, καλό θα ήταν να τους κάνουμε μια δοκιμή χωρίς την κόλλα. Προσέχουμε να τα τοποθετήσουμε σε τέτοια θέση ώστε να μην ενοχλούν τις μανέτες του φρένου και συμπλέκτη. Ειδικά στη μεριά του γκαζιού υπολογίζουμε και την όποια στροφή κάνει το χερούλι κατά το άνοιγμα. Μετά την πρόβα έχει έρθει η σειρά της παράστασης! Για την τοποθέτηση των χερουλιών υπάρχει μέσα στο κουτί μια «ειδική» κόλλα για αυτή τη δουλειά. Απλώνουμε σε όλο το μήκος στη θέση που θα μπει το χερούλι και βάζουμε και στο εσωτερικό των θερμαινόμενων και στη συνέχεια τα βάζουμε στη θέση τους. Τελειώνοντας θα είναι κάπως έτσι…

Εικόνα

Μετά συμμαζεύουμε τα καλώδια και τα ενώνουμε στα κλιπ που υπάρχουν και τα μονώνουμε με μπόλικη μονωτική ταινία. Επιπλέον, μπορούμε να κρύψουμε τα κλιπ κάτω απ’το ταμπλό των οργάνων για να προστατεύονται απ’τη βροχή. Δυστυχώς δεν υπάρχει φωτογραφία για αυτήν την τοποθεσία καθώς ήταν λίγο στενάχωρα τα πράματα εκεί.

Εικόνα
Η φωτό τραβήχτηκε σε άλλη μέρα.

Τέλος τοποθετούμε την μονάδα ελέγχου σε μια θέση κάτω απ’τη σέλα και όχι τόσο κοντά στην μπαταρία και συνδέουμε τα καλώδια στην μπαταρία, πρώτα στον αρνητικό πόλο κι ύστερα στο θετικό για λόγους ασφάλειας.

Εικόνα

Ελέγχουμε ότι τα χερούλια δουλεύουν και ανάβουν τα λαμπάκια τους και αν είμαστε καλά, ντύνουμε τη μηχανή και καλές μας βόλτες στα ορεινά!


Δεν ελπίζω τίποτα.
Δε φοβάμαι τίποτα.
Είμαι λέφτερος.

Άβαταρ μέλους

naftilos
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 2627
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 15:55
Τόπος διαμονής: Αθηνα Ηρακλειο
Moto: Αprilia pegaso+capon
Κράνος: SHARK VISION-R
Έχει κάνει like: 96 φορές
Έχει δεχθεί like: 112 φορές

#2

Δημοσίευση από naftilos » 05 Μαρ 2013, 15:22

Αχαχαχα!!!! η επιλογή ξύνω με τα νύχια λείψει γυαλόχαρτου όλα τα φτελά :tooth: :tooth: :tooth:

Άβαταρ μέλους

Σάββας
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 4131
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:44
Τόπος διαμονής: Λαμογία .
Moto: HONDA - YAMAHA
Κράνος: HJC IS 17
Έχει κάνει like: 2 φορές
Ηλικία: 55

#3

Δημοσίευση από Σάββας » 05 Μαρ 2013, 20:32

:+1: :goodpost: :claping: Προσθέτω πως η αφαίρεση της παλιάς κόλας γίνεται πανεύκολα με πανάκι και οινόπνευμα (το λευκό όχι το μπλέ). Την μαλακώνει και μετά τραβιέται σαν πέτσα και βγαίνει ανετότατα ! :yesyes:

Όλα τα λεφτά τα θερμαινόμενα σε κάτι 3άρια με χιονόνερο ! :wink:
Εικόνα

Απάντηση

Επιστροφή στο “Τεχνικά θέματα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης