Διαδικασία εξαέρωσης των φρένων μας ©

Κανόνες Δ. Συζήτησης
Στη κατηγορία αυτή, έχετε την δυνατότητα να ανεβάζετε συνημμένες εικόνες κατευθείαν από τον υπολογιστή σας.
Απάντηση
Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12001
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 219 φορές
Έχει δεχθεί like: 211 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

Διαδικασία εξαέρωσης των φρένων μας ©

#1

Δημοσίευση από ALX » 15 Φεβ 2013, 13:30

Για να κάνουμε εξαέρωση στο σύστημα των φρένων (μπροστινό ή πισινό) χρειαζόμαστε:

Ένα μπουκαλάκι υγρών φρένων για το απαραίτητο συμπλήρωμα από αυτά που θα χαθούν κατά την εξαέρωση.
Ένα κομμάτι πανί που θα τυλίξουμε γύρω από το δοχείο των υγρών ώστε να μην πέσει υγρό φρένων στις βαμμένες επιφάνειες.

ΠΡΟΣΟΧΗ αν πέσει υγρό στις βαμμένες επιφάνειες, καταστρέφεται το χρώμα. Όμως αν συμβεί, σκουπίστε γρήγορα με ένα υγρό πανί.

Ένα διαφανές λαστιχένιο σωληνάκι με εσωτερική διάμετρο περίπου σαν καλαμάκι του φραπέ.
Ένα οποιοδήποτε δοχείο που θα μαζεύει τα υγρά που θα φεύγουν κατά την εξαέρωση.

Επίσης θα χρειαστούμε τα εργαλεία που χρειάζονται για το άνοιγμα του καπακιού του δοχείου φρένων (άλεν ή σταυρωτό κατσαβίδι)
Γερμανοπολύγωνα κλειδιά Νο 10 Νο11 ή Νο12 για τον εξαερωτήρα.

Η εργασία πρέπει να γίνει σε επίπεδο έδαφος χωρίς κλίσεις για να μπορέσουμε να βάλουμε σωστή ποσότητα υγρών στο δοχείο, όταν θα συμπληρώσουμε. Καλό θα είναι να γίνει από δύο άτομα γιατί με έναν είναι δύσκολο.

Αφαιρούμε το καπάκι του δοχείου υγρών αφού πρώτα το έχουμε καθαρίσει καλά γύρω γύρω για να φύγουν τυχόν σκόνες και βρωμιά και αφήνουμε στην θέση της την ελαστική μεμβράνη (πάνω στο δοχείο δηλαδή) για να αποφύγουμε αναπηδήσεις υγρών προς τα έξω. Προσαρμόζουμε το διάφανο σωληνάκι πάνω στον εξαερωτήρα και την άλλη του άκρη την βάζουμε στο δοχείο που έχουμε βρει για να μαζεύονται τα υγρά που θα φεύγουν.
Στην συνέχεια βάζουμε τον φίλο που μας βοηθά να τρομπάρει μερικές φορές την μανέτα (ή το πεντάλ αν πρόκειται για πισινό φρένο) και στο τελευταίο πάτημα, του λέμε να κρατήσει πατημένη την μανέτα (ή το ποδόφρενο αν κάνουμε στα πισινά φρένα εξαέρωση) το γνωστό "πατημένος" που λέγανε (και λένε) τα μαστόρια.

Καθώς είμαστε με πιεσμένη την μανέτα, ξεσφίγγουμε στιγμιαία τον εξαερωτήρα και αφήνουμε να τρέξει λίγο υγρό το οποίο θα παρασύρει μαζί του και τον εγκλωβισμένο αέρα που υπάρχει στο κύκλωμα και ξανασφίγγουμε.Ο αέρας θα φαίνεται σε μορφή φυσαλίδας μέσα στο διάφανο σωληνάκι. Επαναλαμβάνουμε την διαδικασία από την αρχή, αρκετές φορές. Δηλαδή τρομπάρισμα της μανέτας που στο τελευταίο πάτημα μένει δυνατά πατημένη, και στιγμιαίο άνοιγμα του εξαερωτήρα τον οποίο ξανασφίγγουμε πάντα. Την ώρα που εμείς ξεσφίγγουμε τον εξαερωτήρα, ο φίλος μας θα αισθανθεί την μανέτα να κατεβαίνει καθώς την κρατάει πατημένη.Αυτό είναι απολύτως φυσιολογικό, αφού χάνεται η πίεση από τον εξαερωτήρα που άνοιξε.

Σημαντικό είναι να ελέγχουμε κάθε φορά, (και να συμπληρώνουμε αν έχει κατέβει) το ύψος των υγρών μέσα στο δοχείο, ανασηκώνοντας την μεμβράνη, ώστε να μην αδειάσει και πάρει ξανά αέρα.
Όταν δούμε σε διαδοχικά ανοίγματα του εξαερωτήρα ότι πλέον βγαίνει μόνο υγρό χωρίς να παρεμβάλλονται φυσαλίδες (το βλέπουμε μέσα στο διάφανο σωληνάκι που έχουμε προσαρμόσει στον εξαερωτήρα) είμαστε ΟΚ. Σφίγγουμε καλά τον εξαερωτήρα και συμπληρώνουμε τα απαιτούμενα υγρά στο δοχείο υγρών.
Αν έχουμε δύο δισκόπλακες, κάνουμε εξαέρωση με τον ίδιο τρόπο και στην δεύτερη δαγκάνα.

Στο τέλος κι αφού έχουμε συμπληρώσει τα απαιτούμενα υγρά που χάθηκαν, τοποθετούμε σωστά την μεμβράνη στο δοχείο και κλείνουμε καλά το καπάκι σκουπίζοντας τυχόν υπολείμματα υγρών γύρω από το δοχείο


ΠΡΟΣΟΧΗ: Αυτός ο τρόπος εξαέρωσης δεν ισχύει σε συστήματα φρένων με ABS. Η εξαέρωση του συστήματος φρένων με ΑBS προϋποθέτει εξαέρωση και του δοχείου του ABS με ειδική τρόμπα.

ΑLX™©


“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

ibar132
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1748
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:03
Τόπος διαμονής: αθηνα
Moto: tiger1050
Κράνος: arai qv
Έχει κάνει like: 66 φορές
Έχει δεχθεί like: 25 φορές
Ηλικία: 42

#2

Δημοσίευση από ibar132 » 15 Μαρ 2013, 22:29

ξερεις πως γινετε σε αυτα με ABS?
يفغينيا



Los buenos somos más!!

Άβαταρ μέλους

Vag
Συντονιστές
Συντονιστές
Δημοσιεύσεις: 6734
Εγγραφή: 15 Φεβ 2013, 19:34
Τόπος διαμονής: Μπατιρολανδη
Moto: tiger 1050
Κράνος: HJC RPHA - 10plus
Έχει κάνει like: 78 φορές
Έχει δεχθεί like: 51 φορές
Ηλικία: 49

#3

Δημοσίευση από Vag » 15 Μαρ 2013, 23:38

ibar132 έγραψε:ξερεις πως γινετε σε αυτα με ABS?
Ηλια δεν νομιζω να εχει διαφορα με τα συμβατικα..
Αν θες να νιώθεις πλούσιος, απλά μέτρα όλα τα πράγματα που έχεις τα οποία δεν αγοράζονται με χρήματα.

Άβαταρ μέλους

Σάββας
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 4131
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:44
Τόπος διαμονής: Λαμογία .
Moto: HONDA - YAMAHA
Κράνος: HJC IS 17
Έχει κάνει like: 2 φορές
Ηλικία: 55

#4

Δημοσίευση από Σάββας » 15 Μαρ 2013, 23:56

Συμφωνώ και εγώ και όπου νάναι θα αποδειχθεί του λόγου το αληθές γιατί όταν αλλάξω τακάκια ετοιμάζεται εγχείρηση ! :wink:
Άν δείτε πουθενά καμιά μαύρη χλαπάτσα σε κανάν τοίχο εγώ θάμαι, θάχω κάνει δοκιμή μετά την αλλαγή και δεν θάχουν πιάσει τα φρένα, μην κοιτάτε σαν μ....ς αλλά κατεβάτε και μαζέψτε με ! :lolnb: :lolnb: :lolnb:
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

konangera
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 111
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 22:46
Τόπος διαμονής: Πειραιάς
Moto: Cbr 1000RR
Κράνος: HJC FG15 Carbon
Ηλικία: 29

#5

Δημοσίευση από konangera » 16 Μαρ 2013, 00:01

Τον δικο σου οδηγο ακολουθησα Αλεξ και ολα πηγαν κατ'ευχην. Παραθετω και μια φωτο...

Εικόνα
RR Developer
ΜεταRRυθμίζομαι!!
Γεράσιμος.

Άβαταρ μέλους

konangera
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 111
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 22:46
Τόπος διαμονής: Πειραιάς
Moto: Cbr 1000RR
Κράνος: HJC FG15 Carbon
Ηλικία: 29

#6

Δημοσίευση από konangera » 16 Μαρ 2013, 00:03

Να και μια πιο κοντινη,με το κλειδακι στην βαλβιδα της δαγκανες και το σωληνακι.

Εικόνα
RR Developer
ΜεταRRυθμίζομαι!!
Γεράσιμος.

Άβαταρ μέλους

Σάββας
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 4131
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:44
Τόπος διαμονής: Λαμογία .
Moto: HONDA - YAMAHA
Κράνος: HJC IS 17
Έχει κάνει like: 2 φορές
Ηλικία: 55

#7

Δημοσίευση από Σάββας » 16 Μαρ 2013, 00:12

Τα υγρά πού τα άδειαζες βρε Γεράσιμε?

Φτιάξε ένα κουτάκι βρε σύ. :wink:
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

konangera
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 111
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 22:46
Τόπος διαμονής: Πειραιάς
Moto: Cbr 1000RR
Κράνος: HJC FG15 Carbon
Ηλικία: 29

#8

Δημοσίευση από konangera » 16 Μαρ 2013, 00:27

Ειχα ενα δοχειακι αλλα μου χαλουσε το πλανο... :blush: ... :tooth:
RR Developer
ΜεταRRυθμίζομαι!!
Γεράσιμος.

Άβαταρ μέλους

Σάββας
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 4131
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:44
Τόπος διαμονής: Λαμογία .
Moto: HONDA - YAMAHA
Κράνος: HJC IS 17
Έχει κάνει like: 2 φορές
Ηλικία: 55

#9

Δημοσίευση από Σάββας » 16 Μαρ 2013, 00:35

Από τη δοκιμή όταν το έφτιαχνα στα πλαίσια της παροιμίας <<των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν μαγειρεύουν>> : :wink:

Εικόνα
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

JasonXT
Νέα μέλη
Νέα μέλη
Δημοσιεύσεις: 35
Εγγραφή: 29 Ιουν 2013, 14:04
Τόπος διαμονής: Κωλοαθήνα
Moto: Yamaha Freedom 500
Κράνος: Uvex enduro carbon
Ηλικία: 26

#10

Δημοσίευση από JasonXT » 04 Ιούλ 2013, 18:20

Σήμερα αλλαξα τρόμπα μπροστινού, τα εκανα ολα συμφωνα με τον οδηγο και το σωληνάκι σταμάτησε να εχει φυσαλίδες αλλα αντίσταση στην μανετα δεν εχω καθολου τι παιζει? χελπ!
Warning! Assholes in the mirror are closer than they appear!

http://jasonxt.blogspot.gr/

Άβαταρ μέλους

MichaelDelaney
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 106
Εγγραφή: 26 Μαρ 2013, 12:12
Τόπος διαμονής: Μεσόγεια
Moto: NC21, 2*NC30, SC45
Έχει δεχθεί like: 1 φορά
Ηλικία: 87

#11

Δημοσίευση από MichaelDelaney » 04 Ιούλ 2013, 18:47

Κάπου στην διαδρομή, έχει κρατήσει αέρα. Όπως το νερό λιμνάζει σε γούβες και κοιλότητες προς τα κάτω, έτσι και ο αέρας λιμνάζει σε λακούβες και κοιλότητες προς τα πάνω.

Κοίτα στο κύκλωμα, που μπορεί να έχει τέτοιο σημείο, που έχει πάει φυσαλίδα αέρα, και δεν μπορεί να φύγει γιατί είναι σε ανώτατο σημείο.

9 στα 10, τα σημεία αυτά, είναι στα ρακόρ από τα σωληνάκια, και ειδικά στο ρακόρ της τρόμπας. Οι πιο πολλές τρόμπες κάθονται με το ρακόρ στην ανηφόρα, οπότε ακριβώς στο δέσιμο του ρακόρ, εγκλωβίζεται αέρας.

Λύσε το ύποπτο εξάρτημα από την βάση του (χωρίς να λύσεις το κύκλωμα) και κούνα το, γύρτο, άλλαξέ του κλίση ώστε το ''ψηλό'' σημείο να έρθει πιο χαμηλά από το υπόλοιπο. Π.χ. λύσε την βάση της τρόμπας και γύρτην ώστε το δέσιμο του ρακόρ να έρθει πιο χαμηλά από υπόλοιπη τρόμπα. Ταυτόχρονα παίζε την μανέτα.

Κατά πάσα πιθανότητα θα λυθεί το θέμα.

Άβαταρ μέλους

JasonXT
Νέα μέλη
Νέα μέλη
Δημοσιεύσεις: 35
Εγγραφή: 29 Ιουν 2013, 14:04
Τόπος διαμονής: Κωλοαθήνα
Moto: Yamaha Freedom 500
Κράνος: Uvex enduro carbon
Ηλικία: 26

#12

Δημοσίευση από JasonXT » 04 Ιούλ 2013, 19:08

MichaelDelaney έγραψε:Κάπου στην διαδρομή, έχει κρατήσει αέρα. Όπως το νερό λιμνάζει σε γούβες και κοιλότητες προς τα κάτω, έτσι και ο αέρας λιμνάζει σε λακούβες και κοιλότητες προς τα πάνω.

Κοίτα στο κύκλωμα, που μπορεί να έχει τέτοιο σημείο, που έχει πάει φυσαλίδα αέρα, και δεν μπορεί να φύγει γιατί είναι σε ανώτατο σημείο.

9 στα 10, τα σημεία αυτά, είναι στα ρακόρ από τα σωληνάκια, και ειδικά στο ρακόρ της τρόμπας. Οι πιο πολλές τρόμπες κάθονται με το ρακόρ στην ανηφόρα, οπότε ακριβώς στο δέσιμο του ρακόρ, εγκλωβίζεται αέρας.

Λύσε το ύποπτο εξάρτημα από την βάση του (χωρίς να λύσεις το κύκλωμα) και κούνα το, γύρτο, άλλαξέ του κλίση ώστε το ''ψηλό'' σημείο να έρθει πιο χαμηλά από το υπόλοιπο. Π.χ. λύσε την βάση της τρόμπας και γύρτην ώστε το δέσιμο του ρακόρ να έρθει πιο χαμηλά από υπόλοιπη τρόμπα. Ταυτόχρονα παίζε την μανέτα.

Κατά πάσα πιθανότητα θα λυθεί το θέμα.
οκ ευχαριστω πολυ θα το δοκιμασω αυριο, θενκς!
Warning! Assholes in the mirror are closer than they appear!

http://jasonxt.blogspot.gr/

Άβαταρ μέλους

makisp
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1664
Εγγραφή: 21 Φεβ 2013, 16:08
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: MG V2 1200
Έχει κάνει like: 2 φορές
Έχει δεχθεί like: 3 φορές

#13

Δημοσίευση από makisp » 05 Ιούλ 2013, 00:18

Σκέφτομαι να αλλάξω υγρά στο αμάξι, γιατί έχουν αρχίσει να γίνονται σπογγώδη τα φρένα. Σε κάτι βιντεάκια που είδα στον σωλήνα, στο abs δεν κάνουν κάτι το ιδιαίτερο. Ακριβώς η ίδια διαδικασία. Απλά στο αμάξι για να την κάνεις ή χρειάζεσαι και δεύτερο άτομο να πατάει το πετάλ ή μια συσκευή εξαέρωσης. Αυτές από ότι είδα είναι δύο τύπων. Την μία την συνδέεις στο δοχείο των υγρών, την γεμίζεις με τα υγρά και αυτό που κάνει είναι να διατηρεί γεμάτο το δοχείο και να ασκεί κάποια πίεση μάλλον περί τα 20psi ώστε να συμπιέζει και τυχόν αέρα εκτός κυκλώματος. Μετά απλά ανοίγεις λίγο τον εξαερωτήρα της κάθε δαγκάνας να φύγουν τα παλιά υγρά και τελείωσες.
Εικόνα
Αυτή είναι ακριβή και επαγγελματικού τύπου, υπάρχουν και απλούστερες/οικονομικότερες. Έχει και ένα βιντεάκι στο σωλήνα που φτιάχνει ένας αυτοσχέδια από ψεκαστήρα ποτίσματος με συνολικό κόστος καμία 15αριά ευρώ.
Είδα και άλλη μία συσκευή που απλά την συνδέεις στον εξαερωτήρα της δαγκάνας. Τον ξεσφίγγεις και η συσκευή ρουφάει τα παλαιά υγρά και φροντίζει να μην αφήσει τον αέρα να εισχωρήσει στο κύκλωμα.
Εικόνα
Αυτές είναι οικονομικότερες μάλλον βρίσκεις με κανά 40άρι.
Στα αυτοκίνητα βέβαια είναι συνήθως στο ίδιο κύκλωμα και η τρόμπα συμπλέκτη. Πιθανόν να έχει σχέση και η σειρά που κάνεις εξαέρωση τους τροχούς αν και μάλλον δεν ισχύει για τα σύγχρονα αυτοκίνητα με abs, γιατί σε κάθε τροχό πάει ανεξάρτητο κύκλωμα αλλά καλού κακού ξεκινάς από τον τροχό που είναι μακρύτερα από την τρόμπα και πηγαίνεις προς αυτόν που είναι κοντύτερα.

Έχει ένα στο ebay με 3,5 λίρες ebay.co.uk/itm/ONE-MAN-BRAKE-AND-CLUTCH ... 27d362976b

Εικόνα
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

Σάββας
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 4131
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:44
Τόπος διαμονής: Λαμογία .
Moto: HONDA - YAMAHA
Κράνος: HJC IS 17
Έχει κάνει like: 2 φορές
Ηλικία: 55

#14

Δημοσίευση από Σάββας » 05 Ιούλ 2013, 09:17

Εύγε Μάκη που το βρήκες ! :thumpup:

Αυτή τη βαλβίδα ενός δρόμου φίλε μου την ψάχνω τόσο καιρό και εδώ θέλουν 25άρια ευρώ για να την πάρεις και αν πάς να την πάρεις και με δοχείο οι άνθρωποι έχουν ξεφύγει και ζητάνε άλλα αντ' άλλων............τρέλα κανονική λέμε ! :?:

Άν τυχόν προχωρήσεις σε αγορά και θέλεις να μοιραστείς τα μεταφορικά, ενδιαφέρομαι και εγώ φίλε μου, έχε το υπόψη σου. :winking:

Επίσης ξέχασα, αν είμαι εδώ και θές βοήθεια γιατί όντως χρειάζεται άλλος ένας να πατάει πεντάλ και να το κρατάει πατημένο όταν σφίγγεις, μπορώ να βοηθήσω.
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

makisp
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1664
Εγγραφή: 21 Φεβ 2013, 16:08
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: MG V2 1200
Έχει κάνει like: 2 φορές
Έχει δεχθεί like: 3 φορές

#15

Δημοσίευση από makisp » 05 Ιούλ 2013, 11:03

Σαββούλη τα μεταφορικά είναι πιο πολλά από το κόστος της συσκευής. Αυτό το λινκ που έβαλα δεν στέλνει ελλάδα αλλά στέλνει κάποιος άλλος που το δίνει 5 λίρες +6,5 λίρες μεταφορικά. Αν πέρναμε δύο δεν βγαίνει άσχημα αλλά προς το παρόν σκέφτομαι να πάω σε ένα με ναυτιλιακά είδη και να δοκιμάσω να πάρω ένα πουάρ βενζίνης
Εικόνα
Τα πουάρ έχουν περίπου 4-6 ευρώ προσαρμόζεις και 2 σωληνάκια και ένα δοχείο και είσαι έτοιμος.
Να ένα λινκ eval.gr/ProductCategory/394/%CE%A0%CE%9 ... E%91%CE%A1
Λογικά και αυτά μονόδρομα λειτουργούν.
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12001
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 219 φορές
Έχει δεχθεί like: 211 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#16

Δημοσίευση από ALX » 05 Ιούλ 2013, 11:12

makisp έγραψε:Σαββούλη τα μεταφορικά είναι πιο πολλά από το κόστος της συσκευής. Αυτό το λινκ που έβαλα δεν στέλνει ελλάδα αλλά στέλνει κάποιος άλλος που το δίνει 5 λίρες +6,5 λίρες μεταφορικά. Αν πέρναμε δύο δεν βγαίνει άσχημα αλλά προς το παρόν σκέφτομαι να πάω σε ένα με ναυτιλιακά είδη και να δοκιμάσω να πάρω ένα πουάρ βενζίνης
[ Εικόνα ]
Τα πουάρ έχουν περίπου 4-6 ευρώ προσαρμόζεις και 2 σωληνάκια και ένα δοχείο και είσαι έτοιμος.
Να ένα λινκ eval.gr/ProductCategory/394/%CE%A0%CE%9 ... E%91%CE%A1
Λογικά και αυτά μονόδρομα λειτουργούν.
Αυτά όμως, πόσο σίγουρος είσαι ότι δεν θα αφήσουν έστω και λίγο αέρα να επιστρέψει; Εγώ δεν θα το εμπιστευόμουν εύκολα :?:
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

makisp
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1664
Εγγραφή: 21 Φεβ 2013, 16:08
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: MG V2 1200
Έχει κάνει like: 2 φορές
Έχει δεχθεί like: 3 φορές

#17

Δημοσίευση από makisp » 05 Ιούλ 2013, 11:15

Τα σωληνάκια είναι διάφανα, άρα έχεις σαφή εικόνα του τι γίνεται κατά την διάρκεια της άντλησης. Στην τελική και να μπει αέρας στο κύκλωμα δεν χάθηκε ο κόσμος, απλά ξαναπερνάς μία τα υγρά φρένων από το κύκλωμα και ξανακάνεις εξαέρωση. Δοκιμασμένο και με τα ίδια υγρά :tooth:
Άσε που και αυτά μονόδρομα πρέπει να λειτουργούν καθώς ρουφάνε βενζίνη από το ένα άκρο και την πιέζουν προς το άλλο. Αλλιώς η βενζίνη θα πήγαινε μπρος πίσω :tooth:
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

Patapios
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 3403
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 22:29
Τόπος διαμονής: Νεα Ιωνια
Moto: Τiger 1050 SE
Κράνος: hjc prha-10
Ηλικία: 37

#18

Δημοσίευση από Patapios » 05 Ιούλ 2013, 11:35

Αυτο που ζητατε λεγετε non return valve ή ειναι ιδεα μου?
Στην δουλεια μου χρησιμοποιουμε πολλα τετοια για πετρελειο συνηθως.



Μετα απο συντομη αναζητηση βρηκα αυτο.... δεν κανει?

Εικόνα

http://www.thewedgeshopstore.com/brake- ... lve-metal/


Γενικα δεν νομιζω οτι ειναι κατι ακριβο. Αν θελετε να σας στηλω πειραια σε καταστημα να ρωτησετε :winking:
FaceTiger.gr Εικόνα

Άβαταρ μέλους

Σάββας
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 4131
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:44
Τόπος διαμονής: Λαμογία .
Moto: HONDA - YAMAHA
Κράνος: HJC IS 17
Έχει κάνει like: 2 φορές
Ηλικία: 55

#19

Δημοσίευση από Σάββας » 05 Ιούλ 2013, 14:01

Μάκη έχω τέτοιο στο φουσκωτό για μετάγγιση άμα χρειαστεί στον βοηθητικό κινητήρα από το κυρίως τεπόζιτο αλλά .......δεν το εμπιστεύομαι φίλε μου για αυτή τη δουλειά.

Να πάρει η ευχή κάθε πράμα για τη δουλειά του,μια βαλβίδα αντεπιστροφής είναι αλλά με τέτοιο στόμιο που πιάνει σταθερά πάνω στην βαλβίδα της δαγκάνας είναι δυνατόν να την πουλάνε τόσο?

Να δείτε εδώ : http://www.motopissaris.gr/parts/BI.BRKKIT01 23 ευρώ την τρέλα μου μέσα ! :(
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

JasonXT
Νέα μέλη
Νέα μέλη
Δημοσιεύσεις: 35
Εγγραφή: 29 Ιουν 2013, 14:04
Τόπος διαμονής: Κωλοαθήνα
Moto: Yamaha Freedom 500
Κράνος: Uvex enduro carbon
Ηλικία: 26

#20

Δημοσίευση από JasonXT » 05 Ιούλ 2013, 16:27

MichaelDelaney έγραψε:Κάπου στην διαδρομή, έχει κρατήσει αέρα. Όπως το νερό λιμνάζει σε γούβες και κοιλότητες προς τα κάτω, έτσι και ο αέρας λιμνάζει σε λακούβες και κοιλότητες προς τα πάνω.

Κοίτα στο κύκλωμα, που μπορεί να έχει τέτοιο σημείο, που έχει πάει φυσαλίδα αέρα, και δεν μπορεί να φύγει γιατί είναι σε ανώτατο σημείο.

9 στα 10, τα σημεία αυτά, είναι στα ρακόρ από τα σωληνάκια, και ειδικά στο ρακόρ της τρόμπας. Οι πιο πολλές τρόμπες κάθονται με το ρακόρ στην ανηφόρα, οπότε ακριβώς στο δέσιμο του ρακόρ, εγκλωβίζεται αέρας.

Λύσε το ύποπτο εξάρτημα από την βάση του (χωρίς να λύσεις το κύκλωμα) και κούνα το, γύρτο, άλλαξέ του κλίση ώστε το ''ψηλό'' σημείο να έρθει πιο χαμηλά από το υπόλοιπο. Π.χ. λύσε την βάση της τρόμπας και γύρτην ώστε το δέσιμο του ρακόρ να έρθει πιο χαμηλά από υπόλοιπη τρόμπα. Ταυτόχρονα παίζε την μανέτα.

Κατά πάσα πιθανότητα θα λυθεί το θέμα.
Δεν μπορω να βγαλω ακρη. Υπάρχει περίπτωση να τα εχει φτισει η τρόμπα? και αν ναι μπορω να το εξακριβώσω καπως?
Warning! Assholes in the mirror are closer than they appear!

http://jasonxt.blogspot.gr/

Απάντηση

Επιστροφή στο “Τεχνικά θέματα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης